Hi dames, Ik probeer inzicht te krijgen in mijn cyclus. Ben deze maand begonnen met ovulatietesten. Heb hier een rijtje van afgelopen week. Mijn cyclussen zijn eigenlijk heel regelmatig en zou deze week wel echt en keer mijn eisprong moeten hebben anders heb ik straks maar een lf van 5-6 dagen. vinden jullie dat het rijtje oploopt? En is het denk je al een ovulatie de onderste? er staat bij sensitest op dat je als je altijd heel licht test tot geen streepje je naar de linkerkant van de streep moet kijken het dunne lijntje. Ik dacht die is wel vrij donker maar geen idee of die dan nu komt of niet
ja ik hoop het want heb nog nooit een cyclus langer als 28 dagen gehad dus dan houd ik niks meer over maar hij is al wel goed aan het oplopen dan. Zou eventueel morgen of overmorgen nog kunnen.
Okeeee ik heb vanmiddag dus een test gedaan, sorry @Main2 ik kon me niet beheersen. Had vannacht zo een onrustige nacht, enge dromen, meerdere, werd vaak wakker, had echt steken maar goed dus mn gevoel zei steeds gA LeKkERrr TeSTeN dus dat heb ik maar gedaan en nu heb ik dus een tuurstreep. Maar inmiddels vertrouw ik geen enkele test meer haha, lijkt wel alsof ik elke ronde een tuurstreep heb. Nou hier komen alle 500 foto’s, tuur er maar op los haha
Lol geeft niet. Hoeveel dpo ben je? Ik zie echt niks. Maar ben geen goede tuurder. Dus dat zegt niks.
Vroeg zag ik nu, 7 dpo. Morgen vijf dagen voor nod. Twijfel toch of ik niet voor de gek gehouden wordt
Lief dat je het vraagt!! Het gaat iets beter als gister gelukkig. Ab lijkt wel zijn werk te doen. Gelukkig Die pijn is niet vol te houden. Kan je de Premom app niet gewoon downloaden zonder die qr? Of heb je dan bepaalde opties niet? Ik heb die app ook maar gebruik hun testen niet.
Ik tuur met je mee hoor. En zie zeker een tweede streepje!! Spannend weer. Duimen voor een mooie oploop ❤️
Ja daar was het zeker beter te zien. Daar zag ik op meer foto's en tuurstreepje, hier alleen op de laatste