Hij is nu helemaal doorgelopen haha dus heb hem weggegooid maar nog even snel een foto. kan dit een indrooglijntje zijn?
Ja urine is ook helemaal doorlopen maar ik zag hem natuurlijk ook al toen dat nog niet het geval was, dit is dezelfde test
Welke zwangerschapstesten gebruiken jullie waarbij je echt zweert dat die betrouwbaar is? Aub geen Action haha
Neeeeee nee Hahaha. Morgen 7dpo pas. Bij zl pas 12dpo een kv2x5 vast. @Love2Live goed! Ik ga pogen niet te testen lol
♡ NOD-lijst 1 t/m 15 april! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 april (1) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 23 2 april (2) xxKimm - 30 jaar - 2e kindje - ronde 10 (ronde 4 na bbz) Main2 - 37jaar - 2de kindje - ronde 6 3 april (2) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 19 Maartjex - 28 jaar - 1e kindje ronde 2 (1e MA) 4 april (2) Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 Angelique65- 24 jaar- eerste kindje- ronde 5 5 april (0) 6 april (2) RoosAnne - 33 jaar - 2e kindje (eerste BAM) - ronde 1 LLxx32 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 13 7 april (3) Jootje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 MissRx - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 xMomx - 32 jaar - 3e kindje - Ronde 2 8 april (1) Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 15 9 april (1) Michje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 10 april (2) Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - ronde 3 (na ma) Lialin - 42 jaar - 2e kindje - ronde 94 11 april (1) Prullenbak - 2e kindje - ronde 18 12 april (0) 13 april (3) Angel02 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 4 Dafino - 38 jaar - 5e kindje - ronde 5 JEKplus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 11 (5e na bbz) 14 april (0) 15 april (2) Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 Milja - 36 jaar - 2e kindje - ronde 5 Onbekend (1) Vinorosso - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (21) Wachten op eisprong (16) Wachtbankje (7) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Dames help… Dinsdag kan ik testen met CB digitaal early, 3 april NOD. Ik ben 100% zeker van mijn eisprong door positieve ovulatietest & toevallige controle gynaecoloog die dag! Mijn voorgevoel is erg sterk dat het raak is, nu hopen op een plakker. woensdag tm vrijdag zie ik mijn man niet, deze dagen wil ik niet testen zonder het hem te kunnen vertellen. Dinsdag testen of zaterdag NOD???
Hoeveel dpo je bent is veel belangrijker. Die early testen roepen wel 6 dagen voor nod maar als je maar een lutheale fase van 10 dagen hebt kan je echt 4dpo geen positieve test hebben.
@xxKimm Maandag of dinsdag. Mijn lf is gemiddeld 10 dagen inderdaad. Nog niet kort kort. Maar 6nod doet bij mij natuurlijk niks
Vanmorgen getest maar niks te zien op de test, dus voor mij ook door naar de volgende ronde Nu hopelijk op tijd ongesteld, dan kunnen we weer vooruit kijken
Aw super k*t wat een teleurstelling he.. ik kan zoveel zeggen om je nog hoop te geven maarja vaak weet je het zelf al. Ik vrees dat ik met je mee ga. Ik zie een streepje maar ben bang dat het indroog is of vals dus ik ga niet juichen en mn gevoel is een beetje dubbel.. als ik op mn lijf af moet gaan vermoed ik dat het niet raak is