Ja ik heb zeker weten mijn ei gehad. (Zie foto) En daarna ook duidelijk gevoeld. Maar heb sindsdien steeds een zeurderig gevoel onderin mijn buik, weet niet wat het is. Nu gelukkig wel rustig en niet meer overgegeven. Maar omdat ik vannacht zo heb overgegeven denk ik buikgriep. ♀️ Ik weet het niet… voorlopig kan ik nog niet testen, dus moet geduld hebben!
O nee dat helpt zeker niet mee. Ik duim heel hard dat de testjes oplopen voor je. En dan te bedenken dat je deze keer had kunnen overslaan als je naar het advies had geluisterd..
Ooooh @Maudje123 echt hoe is het mogelijk toch steeds. Misschien over 2 dagen nog eens testen. Wanneer NOD? Wat een goed begin @Dutchgirl1991 !!
Nod is eigenlijk morgen, maar ja als mijn ei wat later is geweest verschuift mijn nod ook Normaal daalt mijn temp op 12 dpo al, maar nu 13 dpo en nog steeds zelfde temp Dus ik zou verbaasd zijn als ik morgen opsta met bloed
Niet te geloven dit @Maudje123. Toch geef ik het nog niet op. Je temp is nog steeds stabiel en er staat gewoon echt een streepje. Hoe is je laatste test opgedroogd?
Mijn ei zou ook later geweest kunnen zijn. Als ik mn ovulatietesten weg haal zegt hij dag 18. Maar dag 15 en 16 waren positief, waarvan die mom app zegt dat dag 15 de piek was.
Ja temp is echt stabiel, gewoon bizar Het streepje staat er ook gewoon, zelfs mijn vriend ziet hem en dat zegt echt wat Heb er ff foto bij gedaan, weet niet wat er hier van over blijft
Ja dat is een beetje gelijk aan dat van mij, na dag 18 komt je temp boven de hoogste temp voor je ei uit.
@Maudje123 urgh rotdingen! Hoop dat het gewoon nog net te vroeg is. Hier alle klachten weer als sneeuw voor de zon verdwenen. Dus denk dat het deze ronde weer niet raak gaat zijn.
Ik hoop het ook, zou alleen nog maar kunnen als mijn ei later is geweest of ik een late innesteling heb gehad Hè bah, wanneer heb jij je ei gehad?
Geen idee, 21 of 22ste. Heb deze maand eens niks bijgehouden. Omdat we de week ervoor het groeiende ei zagen op de echo.