♡ NOD-lijst 1 t/m 15 april! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 april (1) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 23 2 april (3) xxKimm - 30 jaar - 2e kindje - ronde 10 (ronde 4 na bbz) Main2 - 37jaar - 2de kindje - ronde 6 Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 3 april (2) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 19 Maartjex - 28 jaar - 1e kindje ronde 2 (1e MA) 4 april (1) Angelique65 - 24 jaar - eerste kindje - ronde 5 5 april (1) Roosje67- 24 jaar- 1e kindje - ronde 16 (2e na bbz) 6 april (2) RoosAnne - 33 jaar - 2e kindje (eerste BAM) - ronde 1 LLxx32 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 13 7 april (3) Jootje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 MissRx - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 xMomx - 32 jaar - 3e kindje - Ronde 2 8 april (1) Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 15 9 april (1) Michje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 10 april (2) Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - ronde 3 (na ma) Lialin - 42 jaar - 2e kindje - ronde 94 11 april (2) Prullenbak - 2e kindje - ronde 18 Dafino - 38 jaar - 5e kindje - ronde 5 12 april (0) 13 april (2) Angel02- 43 jaar - 2e kindje ronde 3 JEKplus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 11 (5e na bbz) 14 april (0) 15 april (2) Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 Milja - 36 jaar - 2e kindje - ronde 5 Onbekend (1) Vinorosso - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (24) Wachten op eisprong (9) Wachtbankje (15) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE][/QUOTE][/QUOTE]
echt klote, ik hoop nog op een klein wondertje voor je. Ik heb je berichten met veel spanning gelezen en ik hoop echt dat het snel raak is voor jou. wij zijn ook al een lang tijd bezig en dat maakt het er allemaal niet makkelijker op helaas. dikke knuffel X
Meiden, turen jullie mee? Ik zit vandaag op 8 dpo. Ik weet het veelste vroeg om te testen, maar ik kon het wederom weer niet laten.. lijk ik nou een heel ligt streepje te zien? Of verbeeld ik me het
Dames eergisteren had ik een piek en heb sex gehad . Hij is volgens mijn temp gister of vannacht gesprongen .zou vanavond dan extra zin hebben of is dat niet zo .waarneer doen jullie het na een positieve test dus hoeveel dagen erna nog
He meiden, Als ik wil gaan temperaturen, wat moet ik dan downloaden en waar moet ik opletten en wanneer is het, het beste moment om te tempen? Ik ben echt een leek op dit gebied
De app van Fertility Friend Temperaturen liefst rectaal, anders vaginaal Op dezelfde tijd, na zelfde hoeveelheid uren slaap, tempen voordat je uit bed stapt Want door beweging stijgt je temp al
Ogen open = tempen. Idd rond dezelfde tijd. Niet stressen van een beetje afwijking. Het gaat om het vaststellen van een baseline voor en na ovulatie. Kun je mooi bij maudje zien deze ronde.
Na eisprong ben je max. 24 uur vruchtbaar. Kans is wel kleiner om bevrucht te worden, aangezien zaad er 10 uur over doet om bij het eitje te komen. Onlangs helemaal in verdiept
Oké dan heb ik het volgens mij wel op de juiste dag gedaan de zaadjes van eergisteren kunnen dan er nog bij komen bij het eitje en vandaag dan even voor de gezelligheid ook belangrijk haha