Ik heb nog een van de Kruidvat. Ik denk dat ik echt zwanger ben. Ik ben 10 DPO dus kan nog van alles gebeuren maar ik kan het zo niet geloven.
D Dankjewel. Het vervelende is dat ik een LF van 11/12 dagen heb. Dus morgen of over morgen is mijn NOD. Ik hoop dat het genoeg tijd is om goed te kunnen innestelen.
Zover ik weet kan je alleen HCG in je urine hebben als je zwanger bent. En dat betekent dus ook dat de innesteling al is gebeurd..
Zelf ik zie hem, en ik ben een hele slechte tuurde. Ik duim mee op een mooie plakker. Alvast voorzichtig gefeliciteerd x
Dames kan iemand mij vertellen hoe ik de cyclus lengte kan veranderen bij firtility ik zoek me suf .mijn banner wil ik ook aanpassen
Daar hoef je je echt geen zorgen om te maken. Zodra je een bevrucht ei hebt geeft dat al signalen af naar je lichaam om het baarmoederslijmvlies te behouden. Je hebt een streepje dus hcg, dat betekend dat het eitje al aan het innestelen is, ook daardoor krijgt je lichaam signalen om niks af te breken. Natuurlijk is het nog pril en kan het fout gaan, maar dat heeft dan niks met je lf te maken zelf ook een korte lf en vergelijkbare streepjes op 10dpo, 4x zwanger mee geworden (2x miskraam maar dat was pas later en dus niks te maken met m’n lf). dus gefeliciteerd en hopen op een mooie oploop
Sinds mijn eisprong is temp maar 0,1/ 0,2 gestegen. Is best laag, want ik heb al een best lage basale temperatuur. Ben vandaag 4 DPO.
Dat staat er altijd, ook bij mij en ik heb normaal 24 dagen Edit, zie nu dat er nu bij mij wel 24 staat Wordt mss berekend aan de hand van het gemiddelde van alle kaartjes
Aaahh dat is de reden dat er 28 staat, dit is jouw eerste maand van tempen Dan neemt ie standaard 28 dagen meende ik