Mijn test is ook negatief. Enerzijds wel verwacht, maar door de gekke dromen die ik normaal nooit heb, toch een mini beetje hoop gehad. Weet ook niet hoeveel dpo ik precies ben, maar verwacht er niks meer van deze ronde! Op naar de 2023 baby dan maar denk ik.
Hier nog niet getest. Ik ga rond 11 uur testen. Ik moest met de oudste mes naar school voor een inloopochtend. Was nog zweten tijdens de rekenles. Allemaal gebouwen met blokjes. Daar ben ik nu net niet goed in.
♡ NOD-lijst 1 t/m 15 april! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 april (1) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 23 2 april (3) xxKimm - 30 jaar - 2e kindje - ronde 10 (ronde 4 na bbz) Main2 - 37jaar - 2de kindje - ronde 6 Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 3 april (2) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 19 Maartjex - 28 jaar - 1e kindje ronde 2 (1e MA) 4 april (1) Angelique65 - 24 jaar - eerste kindje - ronde 5 5 april (1) Roosje67- 24 jaar- 1e kindje - ronde 16 (2e na bbz) 6 april (2) RoosAnne - 33 jaar - 2e kindje (eerste BAM) - ronde 1 LLxx32 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 13 7 april (2) Jootje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 MissRx - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 8 april (2) Leentjeleerdelotjelopen - 24 jaar - 1e kindje - ronde 6 Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje - ronde 15 na MK (ronde 1 met letrozol) 9 april (2) Michje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 xMomx - 32 jaar - 3e kindje - Ronde 1 na MK 10 april (3) Lialin - 42 jaar - 2e kindje - ronde 94 Prullenbak - 2e kindje - ronde 18 Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 15 11 april (3) Dafino - 38 jaar - 5e kindje - ronde 5 Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - ronde 3 (na ma) 12 april (0) 13 april (3) Angel02- 43 jaar - 2e kindje ronde 3 MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 (ronde 4 na mk, ronde 6 na stil geboorte.) JEKplus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 11 (5e na bbz) 14 april (1) bekkiiee93, 28 jaar, 3e kindje ronde 25 15 april (2) Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 Milja - 36 jaar - 2e kindje - ronde 5 Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (27) Wachten op eisprong (4) Wachtbankje (16) Zwanger (3) Ongesteld (3) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE][
@MamaAlice030 en @JEKplus1 wij zijn nod genootjes hoe voelen jullie je en waarneer gaan jullie testen .ik wil proberen op mijn nod of ik moet zoveel duidelijke symptomen krijgen Dames die negatief getest hebben bah niet leuk hopelijk te vroeg of volgende maand een plakkerd
Ik heb per ongeluk getest vanochtend. Ik was mijn lade aan het opruimen en kwam een kv2v5 tegen. Zo raar hoe dat loopt, totaal geen testdrang, maar toch testen. Test was negatief. Achteraf zag ik dat ik nog maar op 7dpo zit. Over 4 dagen ong nod.
Zegt dus helemaal niets Ik voel de drang ook ietwat opkomen, maar ik houd me in.. Kijken wat de andere factoren doen. Geeft mij zo’n stress anders
Nee inderdaad, 'het kan nog'. En ja veel beter om gewoon te wachten tot het logisch is om te testen. We gaan het zien!
ik was gister zo moe en eten smaakte me ook totaal niet, maar had ook hele intensieve dag gehad dus het zal wel daar aan liggen. Was ook pas 5dpo dus dat kunnen geen eens symptomen zijn Ik test meestal op 7dpo omdat ik me gewoon niet kan inhouden, dat zou dus morgen zijn haha. Maar we zouden er deze ronde niet echt voor gaan dus hebben niet heel bewust geklust dus ik wil mezelf de teleurstelling besparen en pas rond nod testen. Dinsdag ochtend is mijn man thuis dus denk dat ik dan wil gaan testen. (maar dikke vette kans dat ik dat niet volhoud lol)
Hier ook een witte test. Of nou ja, ik zie natuurlijk wel een streepje Maar ja, mijn ogen zien streepjes die niemand ziet Zit op 8DPO dus het kan nog alle kanten op
Ben ik de enige die bij een negatieve test toch de hele dag opnieuw kijkt of er echt geen streepje staat? Ik heb zelfs wel eens de test weer uit de prullenbak gevist om te kijken of ik me toch niet heb vergist