Ja dat had ik ook al gezien. Heb jij een test plan? Ik heb geen testen meer in huis en bewust ook niet gekocht Want ik kan mij dus niet beheersen
Ik vanmorgen weer getest, wederom omo-wit . Ik heb ook echt het gevoel dat het weer niet gelukt is. Niks wijst op een eventuele zwangerschap. Pffff, op naar ronde 19 . Ik verwacht zaterdag mijn menstruatie.
Ik denk niet dat er iemand bestaat die dat niet doet. . Ik heb mijn test vandaag na 6 x opnieuw kijken, 3 x uit elkaar gehaald te hebben toch maar in de prullenbak gegooid
Hoi allemaal, ik had dit nooit verwacht of durven dromen, maar ik heb vandaag eind van de middag positief getest. NOD was eigenlijk afgelopen maandag. Had die zaterdag al getest (negatief) en de testen waren op, dus ik dacht zal toch wel niet. (Heb ook PCOS) Maar vanmiddag een dikke knaltest! Hopelijk blijft het zo. Ik duim mee voor jullie!
Hoi meiden, Zouden de ervaren tellers even met me mee willen denken? Ik ben nog niet zo ervaren in het DPO en NOD gebeuren. Op 9 maart had ik een lichte positieve test, op 13 maart helaas een miskraam gekregen met 4,5e week. Volgens mijn Flo app zou mijn ovulatie op 24 maart zijn en mijn menstruatie op 8 april. Maar ik heb die week ovulatietesten gedaan en volgens de test was mijn ovulatie op 28 maart, dit betekent dat ik waarschijnlijk mijn menstruatie op 12 april kan verwachten en dat ik nu op 9 DPO zit toch? En vanaf welke dag zou ik dan kunnen gaan testen? Een beetje een zakelijk verhaal, maar hopelijk willen jullie meedenken! Groetjes Josje
Hé Josje. Bij een vroege mk is de kans heel groot dat je eisprong de cyclus erna op dezelfde dag komt als de cyclus ervoor. Hoe hoger je hcg hoe groter de kans dat je eisprong later in je cyclus komt. 13-3 is dan dag 1 van je huidige cyclus ik zou altijd uitgaan van ovulatie testen (en/of cervix slijm) en niet van een app, want een app gokt op basis van een gemiddelde. je bedoelt dus dat je 27 maart je donkerste ovulatie test had en daardoor 28 maart (dag 16 van je cyclus) je ovulatie had? Dan zit je inderdaad op 9dpo vandaag. Je zit er dan max een dagje naast, maar je kan hier prima mee rekenen. Ik testte zelf vroeger vaak vanaf 8dpo met een gevoelige test. Uit ervaring weet ik dat als je met donkere ochtendurine test (s avonds niet zoveel drinken, uitplassen voor je naar bed gaat en er s nachts niet uit om te plassen) de kans zeer groot is bij zwangerschap dat je op 11dpo in ieder geval een tweede streepje ziet. Ik ken ook andere verhalen maar bij al m’n zwangerschappen dat ik vroeg testte had ik max 11dpo een tweede streep. hoop dat je daar wat mee kan!