Ja aardig relaxed nog Zere tepels, zwaar gevoel onderin mijn buik en rugpijn Maar het hoeft niks te betekenen
Ah nee hoeft niks te betekend maar het zijn toch al wel veel belovende tekenen vind ik. Ik duim voor je!
Vaak wel... Ach wie hou ik voor de gek Ja ik begin altijd op 7 dpo met testen, wil wel langer wachten maar dat lukt me nooit
Hebben er meer mensen heel vroeg symptomen of mogelijke symptomen? Ik ben heel benieuwd welke dag na ovulatie iemand iets voelde.. ik lees de zere tepels en krampen?
Ja klopt, het is heel lastig want die dipstick ernaast kan altijd nog roder bij mij. Nu heb ik vanavond nog een test gedaan en nu was de digitale nog duidelijker dan vanochtend maar de dipstick dus weer niet. Dus durf echt niet te zeggen.
Goedemorgen, hier ben ik weer hoor Nu net weer 2 ovulatietesten gedaan. Dipstick vind ik nu overduidelijk negatief, dus ik zou zeggen mijn ovulatie is vannacht geweest? Maar de digitale geeft een smiley aan en die is wel iets afgezwakt maar alsnog positief. Ik hoor graag wat jullie te zeggen hebben
Ik heb net een positieve test van het verkeerde soort... Morgen maar een bezoekje aan de GGD. Zou de 3e keer zijn... Vermoed zomaar dat deze ronde niks wordt, jammer!