Ben jij vandaag 7 dpo? Dikke kans dat je nog geen innesteling hebt gehad. Test je altijd zo vroeg? Ik had dus die testen van de Action en die houden me echt al maanden voor de gek. Ik vertrouw geen enkele test meer haha. Als ik ga turen lijk ik misschien wat te zien maar ja ik kan er eigenlijk niks over zeggen. Wat zegt je gevoel? Ik ben vandaag 5 dpo en heb soms echt nu al van die menstruatie krampen in vlagen. Ulghh
Het kan inderdaad geweest zijn, maar kan ook zijn dat het nog moet komen. Bij mijn eerdere zwangerschappen op 6 en 7 dpo innesteling gehad. En ja ik weet wel dat elke zwangerschap anders is Mijn gevoel zegt ergens dat het raak is, maar ja dat zegt ook niks natuurlijk Morgen maar weer een testje wagen En ja ik test altijd zo vroeg, 7 dpo begin ik altijd
Aan jouw temperatuurkaartje te zien is jouw temp na ei wat lager dan de vorige rondes? Zou zomaar een goed teken kunnen zijn
Ja stom hè, normaal is mijn temp echt wel hoger Ik probeer echt niet overal wat achter te zoeken naar hoop wel natuurlijk
Jaa ik zie hem hoor! Jij hebt bijna elke ronde wel een tuurtest toch? Moet nu toch blijven plakken? Ik duim!
Dames als ik zo kijk naar temperatuur grafieken. Merk ik dat mijn standaard temp wel hoog is ten opzichte van anderen. Zijn er meer die dat hebben . Is voor mij de eerste maand tempen voor mij . .ik zie bij jouw @Maudje123 een kruis in je grafiek en de tekst luteal line doet de app het zelf . Het is allemaal nog zo nieuw voor mij
Ja de app doet dat zelf Kruis zet ff altijd, de luetal line en dpo tellen moet je de vip versie voor hebben Maar ieder zijn basale temp is weer anders hoor, dat moet je niet vergelijken Die van mij is altijd laag geweest
oh rete spannend dit dan zeg. Ben blij dat jij al in de testfase zit dan kan ik even lekker gaan op jouw tuurtesten haha misschien is de drang bij mij wat minder dan. Vaak klopt je eigen gevoel wel. Ik had bij de bbz ook heel sterk het gevoel dat het raak was, eigenlijk vanaf de eisprong al en dat was dan ook zo, welliswaar niet op de goede plek maar om even te doelen op je gevoel haha. Ik ben een beetje blanco, geen idee of het raak is. Was wel mijn eerste ronde met de, naast foliumzuur, ook nog vitamine D en tarwekiemolie en de glijmiddel van Concieve. Hoop dat het geholpen heeft anders ben ik weer in een commercieel iets gestonken
test je trouwens altijd met deze testen? Heb je ook andere testen waar je ook elke ronde een tuurstreepje op ziet? Want ik zeg het je, die van Action kan beter niemand meer kopen! Ik ken er nu al een paar die ook gewoon standaard een tuurstreep hebben, binnen afleestijd. Dus we hebben het getest tijdens een menstruatie, stond er weer een tuurstreep! Echt niet te vertrouwen meer die dingen
Ik heb al van allerlei verschillende testen gehad, van kv 2v5 tot sensitest Cb en predictor Vorige ronde streepje op de action, maar vervolgens ook op de predictor maar toch ongesteld
Ga lekker op los op mijn testen, elke dag nieuwe testen Heb wel veel goede verhalen over conceive plus gelezen, maar ja ook dan moet je net geluk hebben Ik hoef er bij mijn vent niet mee aan te komen Hij kan nog meegaan in de acupunctuur, maar goed het is wat ik wil wat dat betreft Maar glijmiddel of zoiets gaat ie echt niet in mee
♡ NOD-lijst 1 t/m 15 april! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 april (1) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 23 2 april (2) xxKimm - 30 jaar - 2e kindje - ronde 10 (ronde 4 na bbz) Main2 - 37jaar - 2de kindje - ronde 6 3 april (1) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 19 4 april (1) Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 5 april (1) Angelique65- 24 jaar- eerste kindje- ronde 5 6 april (2) RoosAnne - 33 jaar - 2e kindje (eerste BAM) - ronde 1 LLxx32 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 13 7 april (1) Jootje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 MissRx - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 8 april (0) 9 april (1) Michje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 10 april (2) Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - ronde 3 (na ma) Lialin - 42 jaar - 2e kindje - ronde 94 11 april (1) Prullenbak - 2e kindje - ronde 18 12 april (0) 13 april (3) Angel02 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 4 Dafino - 38 jaar - 5e kindje - ronde 5 JEKplus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 11 (5e na bbz) 14 april (0) 15 april (2) Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 Milja - 36 jaar - 2e kindje - ronde 5 Onbekend (1) Vinorosso - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (19) Wachten op eisprong (17) Wachtbankje (3) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hallo! Ik klets graag mee. Nod is op de lijst gezet. Ronde 6.. ik hoop dat het ons veel geluk brengt. Op dit moment nog met de beentjes omhoog. Als het goed is was vandaag mn eisprong. Afgelopen week om de dag ons best gedaan haha. Nu afwachten..
Oh echt ik heb nooit op action tuurstreep altijd blanco als ik niet zwanger ben . Kan dat niet te maken hebben met een verkeerde batch bij jouw winkel
ik ben een beetje afwezig geweest hier... heb wel stiekem meegelezen . deze ronde een x zonder ovulatietesten. gewoon om de dag sex en we zien wel waar het schip strand. ben het een beetje beu om er continu mee bezig te zijn. los laten is moeilijk, maar ik ga het deze ronde toch een beetje proberen door geen ovu testen te doen . ik denk dat ik nu net voor mijn ei zit ongeveer omdat ik een drukkend gevoel heb. meestal heb ik dat tot mijn ei is gesprongen. fingers crossed voor alle dames hier