Herkenbaar lieflief, gaat snel hier! WAAAAAAAH Smnee zooooo leuk voor jullie! Wat een knaltest! Zooo fijn net voor de doorverwijzing! (uitbundige reactie omdat ik met smnee ook in de vorige 2 NOD topics zat Mutsy ik zie ook wat spannend duim duim duim Meiden op rood bleeeeh niet leuk! Hier weer wat misselijk, vlees staat mij tegen, zere borsten, wat steekjes en krampjes maar ik denk nog steeds dat ik ongi wordt (denk echt dat ik in de zelfbeschermingsfase zit) Ik wacht gewoon af tot zondag want heb geen zin om mezelf weer dagen ervoor GEK te maken en dan weer die keiharde klap te krijgen..ga er gewoon vanuit dat ik ongi wordt...
@Floor32 Jullie hebben wat mij betreft de beste keus gemaakt, maar eigenlijk is mijn mening niet van belang (kan misschien wel steun geven)... Ik vind het echt erg dat mensen zich met zoiets bemoeien.
Smnee ik werd er gewoon beetje emo van. Wat een mooie knaltesten zeg. Heerlijk van genieten. Gun het jullie echt. (Iedereen hier natuurlijk ook). Alle tuurtesters ook veel geluk gewenst, hoop op donkere streepjes en veel positieve testen.
@mumm84 ah nee dat meen je niet? Dat is echt balen! Succes in de volgende ronde! @Musty Ooohhh spannend! Foto? @zoumooizijn Duurde ook wel ff hihi @Musty Jaaaaa ik zie hem! Spannend! voorzichtig gefeliciteerd! Hopelijk blijft alles goed gaan! @In Love toch wel spannend!!
zou te onwerkelijk zijn ene maand nog tegen hysterectomie aanhikken en dan de 1ste ronde met clomid....
@linus Irritant he zoveel zw verschijnselen..dat heb ik elke maand word daar echt gek van en kan ik dus niet van op aan. Ja hopelijk is het deze ronde wel raak, dank je @mumm84 Ohhh nee dat is wel heel erg zuur zeg..knuffel! @Musty Ik hoop het voor je, en soms kan de clomid net het zetje geven (ik was ook met ronde 1 clomid zwanger van ons meisje)
Ik heb kruidvat 2v5 in huis, wil vrijdag of zaterdag gaan testen.. Niet het gevoel dat het al raak is, maar ben toch wel nieuwsgierig
Balen mumm84!! He wat erg toch. Voor de andere dames op rood ook sterkte toegewenst!! Tinkerbell ik zie niks. Ik ben dan ook een slechte tuurder denk ik. Ik had bij mijn vorige zwangerschap 2 van die dikke strepen op de kvtest 2v5 staan... veel succes komende dagen. Hopelijk krijg je nog een duidelijk positieve test!!
Oh wow meid SUPER !!!! GEFELICITEERD !!!!! Jullie hoeven niet het traject in jippie jeej !!! Ben heel blij voor Vooral gelukkig blijven voelen