NOD lijst 1 t/m 15 aug 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lisje86, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hier ook weer omhoog :D spannend!

2. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Oeh spannend lieflief, mijn duimen draaien voor je

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hmmm even in de gaten houden dat je LF niet korter dan 10 word

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36

oef tjees, hmmm heb zelf nu ook aantal keren advocaat in moeten schakelen, zijn dr voor verzekerd, de eerste keer moesten we zelf betalen MAAR
    wij kregen van onze advocaat formulieren mee die we in moesten vullen en dan word gekeken naar wat je kán betalen dit afhankelijk van je inkomsten. zo hoefde wij maar uiteindelijk nog geen 500,- te betalen en zaak gewonnen ;)
    zou t even vragen is zeker de moeite waard!

geduld welk geduld ? kan je dat in een flesje kopen? ;)

5. Nanne88

Nanne88 Actief lid

24 jun 2013
    122
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik vond het heel moeilijk maar nog niks gezegd. Vriendlief wil het iedereen tegelijk (dezelfde dag) zeggen als we terug zijn van vakantie... Snap ik ook wel weer maar toch is het moeilijk om niks te zeggen. Maar m'n moeder is net zo'n roddelblad.. Als je zou zeggen mondje dicht nog, hoor ik het toch terug van iemand. Ik zie haar al staan met haar onschuldige gezicht : ja maar aan .... Mocht ik het toch wel vertellen! Haha
    Vooral omdat m'n ouders doodleuk zeiden dat ze tot zaterdag blijven... Ik dacht maar 1 dag m'n mond te moeten houden.
    Moeilijk!

6. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Catelijntje, ik heb ook een korte cyclus van 24 dagen ( behalve de laatste keer dan, was tie ineens 27 dagen). De kans is nu groot dat je eisprong dan al op dag 10 komt, hou daar dus wel rekening mee bij het klussen. Maar een korte cyclus kan eigenlijk geen kwaad, ben er twee keer in ronde 1 zwanger mee geraakt!!! Als hij korter wordt dan 21 dagen moet je wel even naar de ha. Succes met zwanger worden!

Ondanks dat ik inmiddels in het september topic ben beland lees ik hier nog wel mee hoor, hoop zo dat er veel roze bij komt!

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    en goeiemorgen, manlief gaat vandaag zn rijbewijs halen op gemeentehuis, ik ga met de kids naar multivlaai en dan met vlaai en kids naar mn moeder, t is heerlijk weer voor de fiets en dan treffen we elkaar daar met zn al en schoonmoeder..

en dan hoop ik dat mn moeder bij genoeg is en dat ik r even alleen spreek :D gister had ze een slechte dag en wil t zoooooooo graag vertellen lol

temp weer wat omhoog *stuiter*

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Wat een leuke reacties allemaal :)
    Krysjuh: m'n man vind het zo super! De hele dag lachen we naar elkaar haha. M'n schoonouders zijn ook zo blij, we krijgen de kinderwagen van ze! :D z'n zussen vonden het ook super hihi.

9. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Spannend lieflief!:) hopen dat hij duidelijker wordt zondag

10. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    lol ;) ik duim!:D

11. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Musty: Gefeliciteerd! Ik zag het streepje :) Nu hopen dat ie mooi op gaat lopen. Mag ik vragen waarom je mogelijk een hysterectomie zou krijgen? Is dat vanwege de problemen door PCOS?
    Is jouw moeder ziek? Mijn moeder heeft Parkinson. Is soms wel moeilijk, omdat ze veel niet meer kan....

@Mum: Wat ontzettend kl*te!!! Heb zelf geen ervaringen met de sensitest zw.testen. Heb wel net van hun de ovu testen in huis gehaald.

@Mam: Jouw kaartje ziet er echt perfect uit!!!

@z&k zw.test: bij de zwangerschap van X had ik daar dus slechte ervaringen mee. Testte pas na 2 dgn overtijd posi, terwijl de kv2v5 dat al voor de nod deden...

@Floor: oh wat een spanning weer! MIjn duimen draaien overuren (voor iedereen uiteraard). Je bmm kan ook gaan bloeden door te harde ontlasting wat dan langs de bmm 'schraapt'.

@Krysjuh: Gadverdamme, maden zijn echt zooo ranzig! En dan nog je hond...ik weet hoe het voelt om zo thuis te komen na je nachtdienst. Echt niet leuk :(
    Stuur je over andere punt ff een PB. Sommige dingen zijn gewoon te persoonlijk om in detail op het forum te gooien:)
    Die thermometer heb ik vandaag voor het eerst gebruikt. Duurt lang voordat ie de definitieve temp heeft. Vanmorgen 3x getempt en hij iheeft toch wel een afwijking. De 3 temperaturen waren: 36.44, 36.46 en 36.57. Heb hier maar het gemiddelde van genomen en dat in mn kaartje gezet. Heb redelijk geslapen vannacht. Ben iig weer terug in dagritme :D
    Wat naar van je hond. Als dieren ziek zijn is dat zo sneu :'( Ik hoop dat ie snel opknapt. Heb ooit gehoord dat kip in water koken, witte rijst goed koken en dat dan bij elkaar (kip, rijst en beetje kookvocht van kip) goed helpt tegen braken en diaree. Hopelijk heb je er wat aan!

@Catelijntje: Hier ook probleem met de LF. Voorheen had ik op CD16 ovu bij een cyclus van 28dgn. Nu ovu op CD18, bij een cyclus van nog steeds 28/29 dgn :(

Sorry als ik iemand ben vergeten! Ik ga zo ff met X naar sandaaltjes kijken. Fijne dag allemaal! Ik moet vanmiddag naar de tandarts...heb 1 gaatje wat geboord moet worden :(:(

12. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    omdat ze op geen enkele manier de bloedingen gestopt kregen en als t te lang aanhoud/duurt kan het uitdraaien om endometriumkanker, dat naast continue buikpijn kramp ect enfin vandaar dat ik ook zo whop onverwachts direct op de clomid gegzet werd omdat de bloedingen even vrij rustig was en mn lijf niet de kans te geven verder de bocht uit te vliegen

mijn mams is ziek, postraumatische spierdystrofie... weet niet of jullie achter gesloten deuren kijken? daar was pas een vrouw met hetzelfde
    even kort ze is bedlegerig en hoogste ( voor pijnbestrijding dan) dosering morfine icm andere med, enfin nu zover dat ze vaak hele dagen kwijt is of niets herinnerd echt wegvalt midden in gesprek oid, het is een tricky ziekte mbt spieren en zenuwen...

13. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    Goeiemorgen dames..
    Voor de dames met streepjes op de testen, voorzichtig gefeliciteerd, hopelijk allemaal plakkertjes :p
    En ik zie dat er weer een paar naar de volgende ronde zijn.. balen zeg!!

@hier: Vanmorgen weer zo'n licht streepje op de test, dus ik ga nu wachten tot maandag.. Gisterenavond enorm misselijk geweest en vanmorgen (tot nu) steekjes in mijn buik.. voelt erg vol, weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen.. we gaan het allemaal afwachten.. Ik durf niet zo goed te hopen..

Verder groot nieuws.. vriendlief heeft gisteren een aanzoek gedaan.. zoooooo ontzettend lief!!! En ik heb natuurlijk JA gezegd :p

14. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    belen van het lichte streepje, MAAR van harte gefeli met aanzoek!!! :D

15. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    Nog geen nieuwe testers deze morgen?? Hoop erg op meer roze. En bij mijzelf natuurlijk ook. Ik zit nu op 28 dagen maar omdat ik mijn cyclus niet weet is het moeilijk maar ik ga nu toch een testje wagen spannennndddd laat het weten liefs

16. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Balen dat het streepje nog steeds licht is. Ik blijf duimen dat hij duidelijker wordt!

En inderdaad groot nieuws! Super! Gefeliciteerd.

17. Tessasv

Tessasv Actief lid

10 jul 2013
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wil iemand even mee turen??? Heb wel rozige afscheiding, maar ik dacht een heel licht tuurstreepje ontdekt te hebben, maar kan het me ook inbeelden hoor! Spannend!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,3 KB
      Weergaven:
      12
  18. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    MMMarian gefeliciteerd!!! Leuk zeg!

Tessa ik zie helaas niks maar vind de foto ook niet zo scherp. Misschien ligt het daaraan.

19. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    @ Tessasv heb je ook een scherpere foto? denk wel iets lichts te zien maar weet het niet zeker

20. Tessasv

Tessasv Actief lid

10 jul 2013
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze is scherper maar zie je de streep haast niet! :(

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg