Ik heb hier een klein beetje lichtroze-verlies.... voorheen was het gewoon wat oud bloed wat er als eerste uit kwam (sorry klinkt zo vies). Het zal wel niet raak zijn, vrees ik.... morgen weet ik wel wat voor kleur mijn naam in het lijstje zal krijgen. I'll keep you updated!
Spannend Bloomy ik hoop voor je dat het niet doorzet. Ik heb vanmiddag steeds pijn in mijn onderbuik dus ik denk dat het met een aankomende ongesteldheid te maken heeft. Al herken ik dit gevoel niet als ongipijn. Het voelt of ik veel te lang met een overvolle blaas loop..zoiets. Voelt of het gaat ontploffen Toch hoop ik dat dat niet dit weekend is maar over 8 maanden en dat er dan een baby uit komt hihi.
Mamv1 GEFELICITEERD, wat een knaller @Lijstje, ik sta op rood, maar ik had een omowitte test, nog geen rood dus
Mamv1: gefeliciteerd! Ik ga morgenvroeg testen als er dan nog niks is. Tot nu toe niets en ook geen krampen. Normaal ben ik toch wel regelmatig. Erg spannend
bier is t vloeien bijna weg, meer witte met een vleugje roze/oud bruin schiet mij maar lek! ik zal vanavond stil zijn ga met mn schoonmoeder hobby-en bij mijn moeder
En vandaag hebben we wel n positieve test Weliswaar nog een lichtstreepje maar roze en even dik als de controle streep! Zo begon t bij m'n zoontje ook