Ja ik zou dan inderdaad lekker gaan testen! Maar kloppen die ovu testen wel dan? Misschien zijn die gewoon niet zo goed! Wellicht keertje andere proberen?
Hier al 3 dagen een donkere, maar nog geen positiefe ovutest. Lijkt ook niet echt donkerder of lichter te worden, is dat normaal? Verwacht mijn ei over een paar dagen dus vind het opzich niet gek dat ie nog niet positief is, maar dag er zo weinig verschil tussen zit (1 keer een iets lichtere maar dat was in de avond, de rest in de ochtend)
goeiemorgen dames Schiet mij maar lek.. vanmorgen weer een positieve ovulatietest.. willen jullie even meekijken? http://www.zwangerschapspagina.nl/members/75543-albums13175-picture81280.html
Goedemorgen, @Chaymi Ik heb vorig jaar eind nov (laatste week) mijn spiraal eruit gehaald. Toen eerst gewacht tot ik ongesteld werd. En de ronde daarna ook nog niet 'echt' meegeteld, omdat je cyclus heel onregelmatig kan zijn. Mijn cyclus was heel stabiel tot vorige ronde. @TessaV Ik denk dat ik volgende ronde (hoop niet dat het nodig is ) andere ga gebruiken. Die van KV. @hier Net een zw test gedaan, negatief. Had ik al verwacht, dus het is geen grote schok. Ik gok dat mijn lichaam wat van slag is en hoop dat mijn cyclus wel normaal blijft doen. Gisteren wel lekker geklust en dat zal deze week nog wel vaker voorkomen.
Kan je deze wel met ochtendurine gebruiken. Bij veel ovu testen wordt dat afgeraden. Anders snap ik er ook niets van.
MMMarian: heb je ochtendurine/1e plas gebruikt? Dat moet je bij ovutesten juist niet doen, dan kan hij fout positief aangeven omdat de urine dan te geconcentreerd is. Hier: Ik heb er eindelijk weer zin in. Ik heb even een paar moeilijke dagen gehad. De menstruatie is weer voorbij en heb er zin in weer voor te gaan. Verder probeer ik zoveel mogelijk afleiding te zoeken, zodat ik er wat minder mee bezig ben.
Mmmarian, lijkt mij duidelijk positief nu Ik moet ff wennen aan weer de normale ongesteldheden, die zijn wat zwaarder dan die van de pil Kon het normaal met mini's en light days af, maar nu toch ff wat grotere tampons gaan halen
Haha. Ok. Ik heb wel gelezen dat er geadviseerd wordt pas vanaf 10:00 ovu testen te doen, maar wat daar van klopt weet ik niet. De piek ligt tussen 10:00 en 12:00 uur.
Het beste is na tien uur, en voor drie uur. En dan drie uur niet geplast te hebben Ik denk dat t 'valse' urine is edit: kruidvat ovulatietesten staan als zeer slecht bekend. Dipsticks van zwanger en kids of sensitest zijn goedkoper en betrouwbaarder.
hmmm wat Smnee al zegt, ik heb ook geen goeie ervaring met de kv ovu testen bleven positief uitslaan! met een cyste ook
Ik test niet graag op het werk, dus om 6 uur eerste keer eruit en om 8 uur getest. Ik weet wat ik vanavond wil