Oke even alles op een rijtje.. HELLUP Gisteravond begonnen me boobs zeer te doen, ze doen nu nog zeerder... Vannacht begon me rechterhand te tintelen terwijl die gewoon ontspannen lag.. Daarna droomde ik dat ik vandaag posi testte en dat me beste vriendin persoonlijk hier kwam om het nieuws te horen.. En net kreeg ik te horen van haar dat zij droomde dat ik dus vertelde dat ik posi testte.. Maar Me Testjes Zijn Nog Niet Gebracht Whaaaaaa
@hier: Vandaag wel weer wat misselijk. Maar vooral erg moe en wat duizelig. Eten houd ik gelukkig binnen! Straks komt MvM en daarna door naar training voor het werk!
Het bekertje is al gevuld (om t netjes te zeggen hahaha) Dus ik kan zo testen... Maar dan moet de postbode wel opschieten. Ik heb wel meer symptomen maar die kunnen van alles betekenen.. Geborrel in me buik, steekjes voornamelijk rechts, ongi gevoel maar ja er komt niks (had ik afgelopen cyclus ook maar dan 2 weken lang geloof ik) Vannacht misselijk toen ik naar de wc ging, koud/warm, extreem veel zweten (vooral zweethanden), ik had geen testdrang tot ik de testjes had besteld lol, heb er een goed gevoel over maar ook dat zegt natuurlijk niks.
@dames op rood, balen en dikke knuff @nailey... ja joh schiet op met die testjes ..... wij zijn niet nieuwschierig @hier, erg moe en dizzy icm hoofdpijnen ben net veel op de pc dus op t moment
Ik verhuis naar het volgende topic en mag hier op rood. Dank voor al het duimen Meiden op het wachtbankje succes nog! Hoop dat jullie op roze komen te staan
Hier al een beetje spotting (1 veeg) dus verwacht dat het morgen doorzet Dus we gaan een belletje doen naar de gynaecoloog.
Ah nee weer rode dames erbij.. S6 in de volgende ronde.. Whaaaaa de postbode is nog niet geweest... Ik hoor jullie niet mee roepen
Nailey wat een geduld heb je. Lees de hele tijd nieuwsgierig mee. Ik had ak bij de kv voor de deur gestaan. Btw alle zwangeren gefeliciteerd! !!!! Alle rode dames succes volgende ronde. Zag ook mooie twijfeltesters! ! Jullie ook succes en een dikker streepje. Nailey schiet op! !!!!
Fijn dat je cyclus niet van slag is, en uit jezelf ongi word! Al was een zwangerschap ook leuk geweest Succes in de volgende ronde!
Hahaha neeeeee postbode schiet op Ze moeten vandaag wel binnen komen.. Heb ze zondagavond besteld en dan duurt het 1 a 2 werkdagen voor ze binnen zijn. Gister waren ze er niet, dus dan moet t wel vandaag