Dit is een foto van de test... Ik zie wel een lijntje maar ja zal wel weer zo'n voorbedrukte lijntje zijn. Een vriendin van mij zegt ook iets te zien (via de foto) en dat het geen voorbedrukte lijntje is... De meeste van jullie zeggen wss hetzelfde als ik.. Maar geef maar een reactie wat je ervan vindt
Vandaag moeders voor moeders test Bekijk bijlage 343812 En ik kreeg een badcape als cadeautje Bekijk bijlage 343813 Ik mag per vandaag gewoon al meedoen Tot 22 okt
Ik had gewoon 1 fles in de wc staan met het opvangkannetje. En het kratje had ik in de kelder staan Vond het vorige keer ook wel een gedoe, maar ben blij dat ik wat kan doen. Heb gelukkig vorige keer geen verdere hulp op een HSG (eileiders doorspuiten) na gehad om zwanger te worden, en nu helemaal niet
ER staat wel iets, maar dat is denk ik idd een voorgedruk streepje Misschien dat de andere meiden wel iets zien
Hoi dames, ik was al doorgeschoven naar het volgende topic maar ben vandaag naar de arts geweest en te horen gekregen dat ik donderdag een hsg krijg. Maak me er nogal druk om en kon me herinneren dat er hier dames waren die ook een hsg hebben gehad. Wat waren jullie ervaringen?
Wat is een HSG? Hier nog steeds geen ongi te bekennen en weer een omowitte test.. Verklaart wel waarom ik met de ovutest ook niks zag, maar ik en mijn geduld geven het dan meteen op, zo van, ik zal hem wel gemist hebben Heb alleen in de 2e week van mijn cyclus een paar testen gedaan en die gaven lichte streepjes.