@Cosy Bij mij is dat dus steeds anders geweest. Nu al een aantal rondes gebruikt (omdat ik niet echt het gevoel had mijn ei te voelen) en die zijn altijd hetzelfde geweest. Omo wit (wel met donkere controle streep) OF Teststreep nog donkerder dan controlestreep (en die verscheen dan ook sneller dan de controlestreep). En mijn ei komt altijd op dag 13 of 14. Vandaar dat ik het gek vind en dan die steekjes in mijn onderbuik en de vermoeidheid (en 2 dagen licht bruinverlies ipv ongi). Het is gewoon raar en vind het niet prettig. Heb liever dat ik gewoon ongi word en me kan concentreren op de volgende ronde, dan dat ik hier steeds mee bezig gehouden wordt.
Ah vandaar, ja dan is het wel een beetje vreemd maar zou gewoon doortesten. Of misschien was je ei eerder deze ronde? Die test is toch positief 24-48 uur voor de eisprong en even daarna? Snap de onzekerheid goed hoor! Heb zelf een wisselende cyclusduur 29-36 dagen ook heeeeel fijn. Soms voel ik mijn ei en soms ook niet. Denk dat ik voor mijn eigen rust lekker toch ovu testjes ga gebruiken deze ronde
@Cosy Inderdaad niet fijn zo'n wisselende cyclus. Ik doe ook ovu testen, omdat ik mijn ei vaak niet herken. Ik heb vanaf dag 11 gestest (en ook op dag 7, 8 en 9 omdat ik me zo raar voelde en er gezegd wordt dat je ovu testen bij een zwschap meestal ook posotief ziin), dus eerder lijkt me niet. @Noralie Lekker hoor. Waarheen?
Wij zijn al op vakantie geweest! Zolang ons zoontje nog niet naar school gaat, nemen we het er lekker nog van buiten de vakantie's! Moet er niet aan denken om straks mee te moeten doen aan die massaal-vakantie's! Maarja, daar ontkom je niet echt aan! Straks als iedereen weer aan het werk is, dan gaan we waarschijnlijk weer. Heerlijk!
We gaan een cruise maken langs de middellandse zee, we gaan langs italie, spanje, marokko, portugal, nog 10 weken wachten, maar hebben er zoveel zin in!
@Noralie87 Ik snap dat je er zin in hebt hoor! Leuk een cruise. Hoe lang duurt de cruise? Marokko wil ik ook nog eens heen. Wij gaan in september waarschijnlijk naar de Dominicaanse Republiek, een echte zon, strand en zee vakantie (en luxe, all inclusive). Normaal ben ik meer van de excursies, maar ik kan wel wat rust gebruiken. We wilden eerst een duikvakantie gaan doen dit jaar, maar als je zwanger bent of probeert zwanger te raken is dat niet slim om te doen. Dus dat gaan we wellicht volgend jaar doen. Daarnaast wilden we dat doen in Egypte, maar dat is nu ook niet zo slim. Dus we hebben de plannen maar even omgegooid! Ik moet zeggen, ik heb ook zoveel zin in onze vakantie. Rust! Heerlijk. Zo, ik duik mijn mandje in! Even lekker slapen en morgen weer de hele dag werken!
Ey dames, Even kort berichtje van mij, ik lees wel mee hoor, maar zal niet meer zoveel reageren omdat ik niet meer zo gefocust wil zijn als vorige maand.... was erg teleurgesteld en heb ook heel veel last van mn ongi gehad Echt weer zoals voordat ik met de pil begon en dat heb ik na het stoppen nog niet zo erg gehad.... dus misschien goed teken dat pil al uit mn lichaam is Ik hoop het in ieder geval natuurlijk Ik ben er sinds paar uurtjes vanaf dus helemaal blij, wel beetje een griepje maar hoop dat die snel weg is en volgende week volop kan klussen In april zijn wel al heeeeel veeeeel mensen wat ik ken jarig dus idd goede maand haha dus laten we hopen dat wij ook allemaal geluk daarmee hebben !! Alle mensen die nog ongi zijn, succes ermee hoop dat het snel over is Alle mensen die al mogen klussen, veel plezier En alle mensen die nog op vakantie gaan >> HEERLIJK !! Geniet er lekker van !! Voor ons zit het dit jaar er niet in, maar komt wel weer Ik ga weer door met werken (jaja nachtdienst ) Fijne dag morgen iedereen en ik lees mee maar reageer wat minder maar leef met iedereen mee hoor !!
Ik zie dat ik nog niet op de lijst sta, zou dit wel graag willen: Babybanjo, eerste NOD dag 4 augustus, derde kindje.
Goedemorgen iedereen, Pfff, mijn wekker gaat pas om 07:30, maar werd wakker van buikpijn. Heb ik anders nooit. Probeer zo nog wat te slapen denk ik. @krysjuh Ik snap dat je er niet te veel mee bezig wil zijn. Gek genoeg valt mijn gefocustheid wel mee, al heb ik last van wat rare dingen (waar ik wel gek van word, maar dat zou zonder het forum nog erger zijn). Ik vind het fijn om ervaringen te delen en op deze manier schrijf ik het van me af. Ik snap wel dat je na een tijdje meegetrokken wordt en er vervolgens te veel mee bezig bent. Daar zal ik ook voor moeten waken. Ik hoop dat je, je snel beter voelt en volgende week lekker kan klussen. Ik duim dat we allemaal een lente baby mogen verwachten in april 2014. Ik ga weer proberen te slapen.
@Mumm84; Welkom Welkom en geniet van je vakantie!! Ik ben vorige maand begonnen met ovu-testen en leek alsof ik vorige maand mijn eisprong wel voelde of zat het tussen mijn oren... De 2 rondes ervoor hebben we steeds op verkeerde dagen geklust zo lijkt het wel en had totaal geen benul wanneer mijn eisprong wel of niet er was.. @Zoumooizijn; Gefeliciteerd!! We zijn ook begin februari verhuisd en getrouwd! Vakantie, wij zijn ook nog niet weggeweest, planning is in oktober 2 weken naar Marokko, joehoe, huwelijksreis!! En in augustus 1 weekje vrij.. @Lisje86; Geniet van je vakantie!! @Annemoon; En was ie in de stemming? Bij mij is ie altijd in de stemming, dus gelukkig zit dat mee. @Noralie87; Wow, klinkt waanzinnig die vakantie van je! @Krysjuh; Balen meiske en sterkte... Wel leuk dat je op de achtergrond meeleest... Ik duim voor je en dat het deze maand een vruchtbaar maandje zal zijn.. @MRCD; Oei das minder die buikpijn... Rustig aan doen vandaag he!!
♥ NOD- lijst 1 t/m 15 Aug 2013 ♥ 1. (3) : Lisje86, ronde 19, 27jaar, 2e kindje Stelpie, ronde 5, 26jaar, 1e kindje Annemoon, ronde 9, 33jaar, 1e kindje 2. (4) : Cybell, ronde 49, 28jaar, 1e kindje MMM MMMarian, ronde 3, 30jaar, 3e kindje Mandyx, ronde 3, 26jaar, 1e kindje Muis007, ronde 1, 40 jaar, 5e kindje 3. (4) : Kris81, ronde 6, 32jaar, 1e kindje Niicci, ronde 4, 23jaar, 2e kindje Roos99, ronde 3 na vmk, 25jaar, 1e kindje MRCD, ronde 6, 25 jaar, 1e kindje 4. (5) : Kinderwens87, ronde 9, 26jaar, 1e kindje Mirtje87, ronde 3, 26jaar, 1e kindje MevrouwX, 11e ronde, 34jaar, 1e kindje Chaymi, 4e ronde, 32jaar, 1e kindje Babybanjo, 1e ronde, 3e kindje 5. (3) : Claudia88, ronde 3 (na MA), 25jaar, 1e kindje Whoppie, ronde 3, 2e kindje Bloesem, 3e ronde, 32jaar, 3e kindje 6. (3) : Flora01, ronde 9, 4e ronde MMM, 24jaar, 1e kindje jesj, ronde 9, 30jaar, 3e kindje MissFlower, ronde 2, 26jaar, 3e kindje 7. (0) : 8. (7): Nathje, ronde 10 MMM, 34jaar, 1e kindje Naliey, ronde 69, 21e ronde na mk, 26jaar, 1e kindje Smnee, ronde 13, 22jaar, 1e kindje Bloempje22, ronde 3, 21jaar, 1e kindje Nanne88, ronde 4, 25 jaar, 1e kindje Vrauwke, ronde 4, 33 jaar, 1e kindje Tessasv, 6e ronde, 28jaar, 1e kindje 9. (4) : Mamalucy, ronde 12 MMM, 24jaar, 1e kindje Floor32, 4de ronde na mk, 32jaar Smurf1985, 3e ronde, 27jaar, 2e kindje Hogelinda, 2e ronde, 24 jaar, 2e kindje 10. (10) : Amdv, ronde 1, 21jaar, 2e kindje Tirza50, ronde 4, 22 jaar, 2e kindje blije mama, ronde 4, 33jaar, 3e kindje Lieflief, ronde 9, 29 jaar, 1e kindje Madeliefje1987, ronde 3, 26 jaar, 3e kindje Krysjuh, ronde 3, 26 jaar, 1e kindje Tiemar, geen officiële ronde, 32 jaar, 2e kindje Inlove, ronde 9, 29 jaar, 2e kindje Zoumooizijn, ronde 1, 29 jaar, 1e kindje Mumm84, ronde 2, 29 jaar, 2e kindje 11. (2) : Wondertjeinmaak, ronde 9, 1e kindje Sientjes, ronde 3, 25 jaar, 1e kindje 12. (5) : Sharissa87, ronde 17, 25jaar, 1e kindje Cosy, 2e ronde, 27jaar, 1e kindje Teardrop, 2e ronde, 28 jaar, 3e kindje sandravandijk, 4e ronde na MK, 35 jaar, 1e kindje Musty, ronde 1, 27, 3de kindje 13. (0): 14. (3): Meisje28, 2e ronde, 28jaar, 1e kindje Nahlatje, 5e ronde, 19jaar, 1e kindje Newbornstar, 2e ronde, 23 jaar, 1e kindje 15. (2): Noralie87, 3e ronde, 25jaar, 1e kindje Ig86, 5e ronde, 26 jaar, 1e kindje Datumloos. (3): Lucindalice, 1e ronde, 31jaar, 3e kindje Heleen80, 8e ronde, 32 jaar, 1e kindje Aloha, 7e ronde, 26 jaar, 2e kindje Dayna, 14e ronde MMM, 27 jaar, 1e kindje T o t a a l: 59 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE & VOORAL DE DATUM NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0), ongesteld (0), MMM (4), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje,
Hi Krysjuh, Begrijpelijk dat je even wat afstand neemt! Bij onze eerste zat ik 10 maanden lang dagelijks op dit forum. Ik kon het totaal niet loslaten. Ook tegen ml werd ik humeurig, arme schat. Ik begrijp je volkomen als je alleen meeleest hoor!
59 mensen, de lijst loopt lekker op. Het gekwebbel begint al goed, laat de maand aug maar snel beginnen! Hier cyclus dag 8, over twee dagen weer beginnen met ei spotten dmv ovu testen. Iedereen heel veel succes!