Nog steeds niks... Paar dagen met afvegen licht roze gehad meer niet. En sinds een aantal dagen heb ik veel trek in chocola terwijl ik nooit chocola eet. Ook niet met me ongi. Ik word misselijk van chocola alleen nu dus niet. Morgen de ha bellen voor een bloedtest. Als ik uit ga van een cyclus van 30 dagen ben ik morgen 6 weken overtijd. Heb ook tussendoor wat steekjes onderin me buik.
Wat vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid heb. Heb je nog een zwangerschapstest gedaan? En mag je nu wel een bloedtest?
Ik heb de ha de hele ochtend niet kunnen bereiken (zoals gewoonlijk) en ik kan maar tot half 12 bellen pfff.. Ik ga zo ff naar de kv voor een test te halen
Hihi is wel te hopen... Ik had al urine opgevangen maar nog geen tijd gehad om een test te halen, dus dat ga ik zo gelijk doen... Kan ik daarna gelijk testen
Ja, gelijk doen or Naliey, je bent ook de enigste reden waarom ik nog steeds bij dit topic bijlees. Gewoon zwanger zijn PUNT!
Ahw dat vind ik lief Ik ga nu gelijk ff naar de kv Als ik terug ben en heb getest laat ik het gelijk weten.. Wish me luck
Haha sorry dames, Moest ook gelijk andere dingen halen.. Nu net terug en gelijk getest... Maar helaas nog niks wijzer.. WEER zo'n !@#$% tuurstreepje Morgen dan maar de ha bellen
Ik denk dat ik er gewoon vanuit moet gaan dat het nega is en dat ik gewoon weer extreem laat ben (zolang is zelden) Tenzij ik 1 van de vrouwen ben die erg laat posi test maar dat zou dan wel gewoon toeval zijn...