Maakt niet uit werk merk als ze negatief of tuurstreepje hebben zijn het stomme testen Mijn conclusie dan
Elke x als ik een nega test heb denk ik ### te vroeg getest mar blijk dan elke x weer ongesteld te worden. Ik verwacht er zelf ook niet meer teveel van geef een beetje op.
Oke, ja sorry kan soms een vergiet zijn vanboven Hoop voor je op meer duidelijkheid en antwoord op je eventuele vragen op hoe nu verder. Let us know
Hm ik ben wel gebeld door onbekend maar ik was te laat met opnemen.. Dan bel ik maandag zelf terug en dan gelijk een afspraak maken, is beter dan via de foon..
Hm oke, vandaag werd er een kruis gezet bij FF op de 24e.. Dag 76 van me cyclus.. Alleen hebben we toen niet kunnen klussen Maar dit is al wel de 3e keer dat er een kruis is geplaatst...
Ik heb er al wel het een en ander over gehoord. Acupunctuur had ik al naar gekeken, maar ik kan niet vinden of het vergoed wordt.
Alleen uit het aanvullende pakket. Moet je even kijken onder 'alternatieve geneeswijzen'. Ik heb zelf veel baat (gehad) bij hormoonbalans van 'het kruidenrijk' en Agnus Castus. Beiden tincturen... Zorgt er bij mij voor dat m'n cyclus enigszins op de rit blijft.... Ik gebruik het tot m'n eisprong en dan stop ik. De eerste dag van m'n ongi begin ik dan weer....