Haha. Ik vind elke dag wat te geforceerd. Ik moet er wel zin in hebben en VL ook. Trouwens, als je het TE vaak doet, dan gaat de kwaliteit van het sperma achteruit (heb ik ergens gelezen). @hier Ben nu mijn haar aan het ontkleuren. Ben benieuwd of het een beetje gaat lukken.
Gezien het aantal kleuren dat mijn haar gehad heeft (heb het behoorlijk vaak geverfd, is het goed gelukt. Ik ga nu nog wat blond erin doen en kijken hoe het dan is. De kleur is niet verschrikkelijk (wat je wel vaak hoort). Het is nu een soort caramel/camel achtige, lichtbruine kleur. Ik zal proberen een foto toe te voegen, maar ben op mijn telefoon, dus weet niet of het lukt.
Mijn temperatuur zakt maar niet. Ik zit nog steeds op 37 graden. Terwijl ze in t ziekhuis bloed hebben geprikt en mijn waarden weer normaal zijn. Maar nu vraag ik mij af wrm mijn temp niet zakt.
Hey meiden, Ik heb even een stom vraagje. Wij zijn al heel lang bezig voor de eerste maar ik heb er verder nooit op gelet. Gister had ik de hele dag steekjes onderin me buik (geen pijnlijke) En ik verlies veel slijm. Het was 5 dagen voor mijn vermoedelijke eisprong maar ik heb een wisselende cyclus dus ik ga van het gemiddelde uit. Waren die steekjes een eisprong?
@MRCD wat leuk! Mooi kleurtje zo zeg. Ik zeg: Missie geslaagd.. én lekker zo laten! Nou wij hebben hier gister de schrik van ons leven gehad, ben gelijk 3,5 jaar ouder! Onze jongste was weggelopen! Heel lang verhaal, maar in het kort; het is een gehandicapt meisje van 5 met een ontwikkeling rond de 3. Haar kamer moet uit veiligheid en rust op slot, en de ramen dus goed dicht. Hoe ze het heeft gedaan heeft ze het gedaan maar ze heeft dus het raam open gekregen (slaapkamer op begane grond gelukkig) en is dus buiten gekomen. Gelukkig hadden we het snel door en kon ze niet ver zijn, maar het is wel zover gekomen dat de politie met man en macht ging zoeken, incl. helikopter en twitter alert.. pffff.. gelukkig is ze terug gevonden. Ramen nu docht gespijkert dus die krijgt ze nu echt niet meer open.. Ik ben me echt wezeloos geschrokken.. Verder alles goed hier hoor Kijk uit naar 1 aug
Jeeetje! Heftig zeg! Blij dat ze weer terecht is! @hier vanmiddag lekker 4 uur gekanood met VL. Het was heerlijk! Alleen die dingen zitten niet echt comfortabel ofzo, had op het laatst echt pijn in mijn kont en rug van de zithouding. Heb vanmorgen toch nog lightener (verf om me haar wat blonder te maken) in mijn haren gedaan. Ben nu op zich zeer tevreden, het is nu een egale kleur, dat was het niet. Alleen mijn uitgroei is lichter dan de rest van mijn haar, ik had de lightener daar wel later in gedaan dan in de rest, maar het is toch iets meer opgelicht. Gelukkig valt het op zich mee, dus ik ben tevreden en gun mijn haar nu even rust. Ik voeg nog een foto toe. De foto van het ontkleuren was in fel licht, dus het lijkt daar iets lichter, maar zie in andere foto's wel een groot verschil met hoe het nu is. Onderstaande foto is zonder flitser en zonder licht. Edit: Ik was de foto vergeten.
Pfff, wat een verhaal. Echt blij dat het goed afgelopen is. Dan heb je zeker de schrik van je leven gehad. Wel goed dat toch de politie meehielp met zoeken. Tegenwoordig gebeuren er zo snel erge dingen. Ben echt superblij voor je dat het goed is afgelopen.
Ja ik ben eerst met mijn andere dochter naar de speeltuin gelopen, ze heeft totaal geen besef van waar ze heenloopt, maar dat is de plek waar we echt heel veel zijn dus ik dacht, misschien dat ze ook maar iets herinnerd hoe ze moet lopen, toen we zagen dat ze daar niet was heb ik gelijk me vriend gebelt, die kwam naar huis van ze werk, en toen 112.. ik wist ff niet meer wat ik moest. Misschien beter eerst 112 bellen maar ja, op zo'n moment..
Snap ik. Er gaan dan zoveel dingen door je hoofd. Denk dat ik zelf ook eerst mijn partner zou bellen Je kunt ze moeilijk vastbinden dat ze nergens heengaan. Kinderen blijven kinderen die zien daar het kwaad niet van in.
Klopt, maar in dit geval, ze heeft totaal geen orientatie, en ziet ook absoluut geen gevaar.. ze loopt zo overal tussendoor en steekt zo over. Zou met elke persoon meelopen.. is niet de eerste keer dat ze dit doet.. en hoe ze dat raam nou steeds open krijgt.. wij hangen er met 4 man aan en ons lukt het niet en mevrouwtje doet het binnen 5 minuten geluidsloos.. pfff..
MMMarian wat schrikken zeg pff, gelukkig is het goed afgelopen. Ben ook wel benieuwd hoe het haar gelukt is. Slimme tante dus Gelukkig weer veilig thuis.
Ik wil even mijn hart luchten. Van het weekend heb ik een jongentje van 1 en 1 maand een nachtje te logeren gekregen. Erg leuk knulletje maar helaas 'beschadigd' door schreeuwende en ruziënde ouders waar het kind bij is ( dagelijks ) er is hulp voor het kindje en de moeder ( ouders zijn inmiddels uit elkaar ) vader zegt dat hij het kind niet kan opvoeden en dus gewoon 1x in de week komt spelen maar de rest wil hij niet ! BELACHELIJK. Maar goed. waar wil ik heen, het jongentje die slaat, heeft hele erge woedeaanvallen, gooit met alles om zich heen en wil eigenlijk alleen met dingen gooien, trekt aan de haren van mensen en word ontzettend snel boos. Erg sneu voor het jongentje die uit frustratie en wantrouwen dit doet. Hij kwam dus slapen en werd snachts 5 uur wakker en heeft aan 1 stuk gehuild hij heeft nog nooit bij mij geslapen en ik kreeg hem echt niet stil heb alles geprobeerd en hij bleef maar door gaan. Ik vond het zo sneu voor hem dat ik zijn moeder heb gebeld en ze is hem komen ophalen. Toen was hij gelijk stil en was er niks meer. Nu waren ze weg en ik kreeg een hele erge huilbui. Ik vond het ten eerste heeeel zielig voor hem en voelde mij rot omdat ik hem niet kon troosten. Maar ook dat ik begon te twijfelen of ik zelf wel kinderen moet krijgen? Ik ben nu net gestopt met de pil en heb jaren opgepast op een meisje vanaf haar 8 maanden tot 5 jaar oud en die huilde ook wel maar dat was heel anders. Zij was bij haar eigen huis en vertrouwde omgeving. Daarvan wist ik ook hoe ik haar stil moest krijgen etc.. Nu voel ik mij dus heel rot met het idee kan ik het wel aan? Wij willen ontzettend graag kinderen en mijn vriend vind het nog steeds erg leuk. En ik ook zeker wel maar vind het nu wel enger of ik weet niet hoe ik het moet uitleggen! Kan ik het wel aan?? Pff ik zit gewoon te twijfelen of ik wel een goede moeder zou zijn aangezien ik huismoeder word. En ik weet dat je eigen kind heel anders zou zijn. Maar toch?? ik dacht echt WTF is dit het?? Iemand ervaring hier mee? Heb even steunende woorden nodig.!! xxx
he meid toch, wat een ervaring ook! Ik kan je uit ervaring vertellen dat als het om je eigen kindje gaat heel anders is. De band die je met je eigen kindje hebt is zoveel anders dan wat je hebt met een oppaskindje. Een kleintje wil eigenlijk maar 1 ding als het verdrietig is, en dat zijn wij, de mama's (en papa's natuurlijk).. De moeder heeft al als voordeel dat het haar eigen kind is, én al een jaar de tijd heeft gehad om te handelen bij huilen etc. Het zijn vaak de meest kleine dingen die je als moeder weet en/of aanvoelt.. En dit kindje heeft dan ook nog eens een onstabiele basis... wees niet bang! Je word vast een supermama!!
Dank je wel voor je reactie. Vind ik fijn om te lezen. Ja het was echt geen leuke ervaring voor ons beide niet!! Ben wel weer even met beide benen op de grond gezet zeg!! Ik weet idd wel zeker dat je eigen kindje heeel anders is maar moet dit maar weer even los laten en er niet te veel over blijven door piekeren. XXX
Meid klinkt als een situatie waarin je niet veel had kunnen doen om het kindje te troosten en waarschijnlijk het beste gehandeld hebt door de mama te bellen, aangezien de meeste kinderen zich bij mama het veiligst voelen. Het kan zijn dat het kindje wat eenkennig is op dit moment, met name op momenten van verdriet. Het zal zich dan moeilijk laten troosten, behalve door in dit geval mama. En als ik de situatie zo lees zijn de woedeaanvallen ed niet heel vreemd. Maak je niet te veel zorgen over je eigen kunnen, zeker niet wanneer een kindje met een nu al belaste voorgeschiedenis voor het eerst een nachtje komt logeren en het niet helemaal over rozen loopt. Het feit dat je hier zo mee bezig bent laat mij persoonlijk zien dat je een prima moeder zult zijn
@marian, jeetje wat schrikken zeg. Was je dochter zelf ook bang? Of heeft ze het zelf niet echt in de gaten gehad? @Linda, goed dat je zijn moeder gebeld hebt. Dat is volgens mij de beste keus geweest. Ik had die twijfels ook voordat ik zwanger was van de 1e en ook tijdens de zwangerschap nog regelmatig, terwijl ik al jaren in de kinderpsychiatrie werkte dus eigenlijk voldoende hoorde te weten van kinderen. Ik denk dat die onzekerheid er op zijn tijd gewoon bij hoort. En inderdaad wat iemand anders ook al schreef als het je eigen kind is voel je instinctief wel hoe je hem/haar kunt troosten. @nailey, bij mij zijn steken (meestal met pijn) en slijm teken van eisprong. Kan dus goed zijn dat hij al eerder was. @hier, aan de klus de afgelopen dagen. Ik denk dat vanmiddag eisprong heb gehad, dus hopelijk is het niet voor niets geweest in deze hitte.
@marian; schrikken zeg! Gelukkig is alles goedgekomen! @linda; dit is zo niet jou schuld of iets dergelijks.. Als je zegt dat t jongetje al beschadigd is.. Wat heel erg is! Maar daar kan jij niks aan doen! @hier: eisprong is denk geweest! Nu maar weer afwachten.. Zucht! Kan ik niet in winterslaap de aankomende 2 weken?