@smnee Wat een belachelijke assistente, ik zou het vrijdag even aangeven bij de arts! Fijn dat je toch vrijdag kan komen, hopelijk stuurt hij jullie door! @linda Ik sluit bij de andere aan, en twijfel vooral niet aan jezelf! @MMarian Jeetje wat schrikken zeg ppfff, gelukkig is ze weer terecht Ik heb net ovutesten besteld, ze komen vanmiddag of morgen binnen. Ik wilde eigenlijk op dag 11 vandaag beginnen maar ja het weekend zat er tussen. Maar goed dan begin ik wel op dag 12, ben benieuwd. Het is inderdaad warm om te klussen maar ja je moet er wat voor over hebben haha
Ik ga hier ook zeker werk van maken, dit pik ik niet ik wacht alleen tot na de afspraak, ik wil namelijk wel de verwijzing.
Ja zo zou ik het ook aanpakken Smnee, wat een vervelende situatie toch. En ik zou zeker te weten er werk van maken. Klussen in dit weer, ja wel noodzakelijk. hihihi Gelukkig zijn wij klaar hier.
Wat ben ik blij met dit warme weer, omdat we nog niet aan het klussen zijn. Zit nog met mijn ongi das ook niet fijn.
@zwangels, bah ongi met dit weer is niet leuk Hier nog steeds geen positieve ovutest, en ook nog geen krampen oid gehad die op een eventuele eisprong zou kunnen duiden...
@ Zwangels, ongi is nu ook echt niet fijn natuurlijk @ Kinderwens, vervelend dat je nog geen ei gespot hebt
Smnee, heel onklantvriendelijk idd! Je zou het bij de huisarts zelf eens kunnen laten vallen? Meiske, wat lief dat zo'n kindje dat zo zegt Kinderen spreken idd de waarheid, dus positief hihi! Ik heb vroeger een keer hardop tegen mijn moeder gezegd dat die mevrouw voor ons in de rij bij de kassa wel dik was.. Tja, hoe erg kun je je moeder voor schut zetten Ik ga morgen mijn 1e ovutest doen, maar heb die van de kruidvat gekocht en die waren niet zo goed zoals ik hier las toch?
Is het zo dat met dit warme weer de zaadjes van de man het ook moeilijk hebben? 34 buiten het lichaam maar denk dat het wel warmer is met dit zweet weer in de zon!! of heb ik dit verkeerd? Wil niet alle klussers onder ons bang maken, maar aangezien wij ook aan het klussen zijn wou ik dit eigenlijk wel weten. Wat denken jullie>??<
@Zwangels zie dat je met het afvallen al op de helft bent! Veel succes nog ik weet hoe moeilijk het is! Maar het is voor een goed doel, meerdere goede doelen zelfs! Liefs
Voor het eerste doel ben ik op de helft maar wil na deze 10 kilo ook nog een keer 10 kilo kwijt. Maar het is zeker voor een goed doel. En met deze temperatuur tja kan niet erg goed zijn voor de kwaliteit van de zwemmers....denk ik dan.
Nou ik hoop dat het goed gaat en dat het er mooi snel af gaat maar niet te snel want dat is ook niet goed denk ik. Succes hé!! xxx
Goedemorgen. Ik heb gisteren even een forum vrije dag gehad. @Smnee Wat onklantvriendelijk. Ik zou zeker een klacht indienen. Stelletje gekken! @hier Onze vakantie is geboekt. Helaas niet wat we eigenlijk wilde, vanwege een financiële tegenvaller. Dus we hebben besloten om eind dit jaar of begin volgend jaar nog eens weg te gaan. En dan wel naar de bestemming waar we eigenlijk heen willen. Nu even een ochtend werken en dan lekker een middag vrij.
Goedemorgen hier zijn de rode dagen voorbij dus we kennen weer gaan klussen alleen het is wel iets te warm. .