Precies Meiske hier ook lekker onder de koele douche geklust en anders eerst in het zweet werken en samen onder de douche springen ook een aanrader Vandaag komen als het goed is mijn ovutesten binnen, denk dat ik ga testen rond een uur of 18:00 's avonds of is dat geen goede tijd? Op mijn werk zie ik het niet zitten om in een potje te plassen en dan de stick erin doen.. Volgens mij maakt het warme weer niet veel uit voor de zaadjes...
ze was gelukkig niet ver, want ik had heel snel door dat ze weg was, maar wel op onbekend terrein en ze is langs de sloot gelopen, eendjes kijken (hier was ze nog nooit geweest) De politie heeft haar gevonden, die waren met 6 auto's en een helikopter aan het zoeken. Zelf had ze niet door dat het geen goed idee was, maar ze besefte wel dat ze me kwijt was.. volgens de politie liep ze heel relaxt met dr tutje in dr mond alsof er niets aan de hand was haha..
Ik zie al een hoop eitjes (lijkt wel pasen hihi) Veel plezier met klussen! Valt niet mee he in de warmte.. pfff.. Wij hoeven niet meer, mijn ei is al geweest, maar gelukkig doen we het gewoon wanneer we zin hebben (als de zon onder is haha) Gisteren en vandaag heb ik soms zo'n menstruatie 'kramp'.. zeurderige buik.. heel irritant! Zou dit innesteling of iets kunnen zijn? Zit nu op 5dpo..
Hier ook aan de klus met dit weer... Voelde me gister nogal onrustig niet helemaal lekker. Toch maar een ovu testje gedaan, scheen hij super positief te zijn... Dus nog maar extra klussen in dit weer.. Veel succes allemaal.. En dat er maar veel roze mag komen!
Hoihoi, Skippy87, ronde 3, 26 jaar, 1e kindje Mijn Nod is op 2 augustus.. gok ik.. ik heb namelijk een onregelmatig cyclus, en heb afgelopen vrijdag mijn eisprong waargenomen (en positief getest met clearblue digital).. gok dat mijn Nod 14 dagen later is.. En oja.. ik heb op 2 augustus ook nog een echo! Dan weet ik dus meteen waar ik aan toen ben!
♥ NOD- lijst 1 t/m 15 Aug 2013 ♥ 1. (4) : Lisje86, ronde 19, 27jaar, 2e kindje Stelpie, ronde 5, 26jaar, 1e kindje Annemoon, ronde 9, 33jaar, 1e kindje Fien25, 6e ronde, 26 jaar, 1e kindje 2. (7) : Cybell, ronde 49, 28jaar, 1e kindje MMM MMMarian, ronde 3, 30jaar, 3e kindje Mandyx, ronde 3, 26jaar, 1e kindje Muis007, ronde 1, 40 jaar, 5e kindje Celika, ronde 1, 29 jaar, 1e kindje Antra, ronde 3, 30 jaar, 4e kindje Skippy87, ronde 3, 26 jaar, 1e kindje 3. (4) : Kris81, ronde 6, 32jaar, 1e kindje Niicci, ronde 4, 23jaar, 2e kindje Roos99, ronde 3 na vmk, 25jaar, 1e kindje MRCD, ronde 6, 25 jaar, 1e kindje 4. (5) : Kinderwens87, ronde 9, 26jaar, 1e kindje Mirtje87, ronde 3, 26jaar, 1e kindje MevrouwX, ronde 11, 34jaar, 1e kindje Chaymi, ronde 4, 32jaar, 1e kindje Babybanjo, ronde 1, 3e kindje 5. (3) : Claudia88, ronde 3 (na MA), 25jaar, 1e kindje Whoppie, ronde 3, 2e kindje Bloesem, ronde 3, 32jaar, 3e kindje 6. (4) : Flora01, ronde 9, 4e ronde MMM, 24jaar, 1e kindje jesj, ronde 9, 30jaar, 3e kindje MissFlower, ronde 2, 26jaar, 3e kindje Lindalot79, ronde 6, 34 jaar, 1e kindje 7. (1) : Catelijntje, ronde 24, 22 jaar , 1e kindje 8. (8): Nathje, ronde 10 MMM, 34jaar, 1e kindje Naliey, ronde 69, 21e ronde na mk, 26jaar, 1e kindje Smnee, ronde 13, 22jaar, 1e kindje Bloempje22, ronde 3, 21jaar, 1e kindje Nanne88, ronde 4, 25 jaar, 1e kindje Vrauwke, ronde 4, 33 jaar, 1e kindje Tessasv, ronde 6, 28jaar, 1e kindje Inlove, ronde 9, 29 jaar, 2e kindje 9. (5) : Mamalucy, ronde 12 MMM, 24jaar, 1e kindje Floor32, 4de ronde na mk, 32jaar Smurf1985, ronde 3, 27jaar, 2e kindje Hogelinda, ronde 2, 24 jaar, 2e kindje linda89, ronde 1, 24 jaar, 1e kindje 10. (9) : Amdv, ronde 1, 21jaar, 2e kindje Tirza50, ronde 4, 22 jaar, 2e kindje blije mama, ronde 4, 33jaar, 3e kindje Lieflief, ronde 9, 29 jaar, 1e kindje Madeliefje1987, ronde 3, 26 jaar, 3e kindje Krysjuh, ronde 3, 26 jaar, 1e kindje Tiemar, geen officiële ronde, 32 jaar, 2e kindje Zoumooizijn, ronde 1, 29 jaar, 1e kindje Mumm84, ronde 2, 29 jaar, 2e kindje 11. (2) : Wondertjeinmaak, ronde 9, 1e kindje Sientjes, ronde 3, 25 jaar, 1e kindje 12. (5) : Sharissa87, ronde 17, 25jaar, 1e kindje Cosy, 2e ronde, 27jaar, 1e kindje Teardrop, 2e ronde, 28 jaar, 3e kindje sandravandijk, 4e ronde na MK, 35 jaar, 1e kindje Musty, ronde 1, 27 jaar, 3e kindje 13. (0): 14. (4): Meisje28, ronde 2, 28jaar, 1e kindje Nahlatje, ronde 5, 19jaar, 1e kindje Newbornstar, ronde 2, 23 jaar, 1e kindje Zwangels, 24e ronde (15e na vmk), 30 jaar, 1e kindje 15. (5): Noralie87, ronde 3, 25jaar, 1e kindje Ig86, ronde 5, 26 jaar, 1e kindje Marrie28, ronde 11, 34 jaar, 3e kindje Lief of Stoer, ronde 2, 31 jaar, 2e kindje bruintje, 1e ronde na MK, 26 jaar, 2e kindje Datumloos. (4) : Lucindalice, ronde 1, 31jaar, 3e kindje Heleen80, ronde 8, 32 jaar, 1e kindje Aloha, ronde 7, 26 jaar, 2e kindje Dayna, 14e ronde MMM, 27 jaar, 1e kindje T o t a a l: 71 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE & VOORAL DE DATUM NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0), ongesteld (0), MMM (6), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje (0)
Ja MMMarian, 5 dagen erna zit je precies in de roos als het innesteling is! Spannend zeg Ik hou mezelf strak hier, wil ook niets voelen eigenlijk...
ik had me dat ook voorgenomen en ik ben deze keer echt minder aan het letten op pijntjes enzo.. besefte me gister dat ik er eigenlijk bijna niet mee bezig ben, we zien wel zeg maar.. maar om die mentruatiekramp kon ik niet heen gisterenavond..
Al veel klussers hier, zeg! Succes, lekker plakken. Hier zijn ml en ik allebei nog niet fit, nog steeds buikgriep. Net maar even een ovu test gedaan en gelukkig is deze nog negatief. We hebben nog niet geklust na mijn ongesteldheid. Ik hoop echt dat we nog genoeg tijd/kans hebben. Ik verwacht mijn ei zaterdag. Ik voel nu wel de druk, echt vervelend. Maar ja, we kunnen er niets aan doen.
Balen hoor lieflief en ziek met deze hitte is ook geen pretje, hopelijk voel je je zaterdag weer fit om ervoor te gaan
Als ML niet ziek zou zijn zou ik er wat anders van denken We kunnen ons huis ook niet echt koel houden, is nu 27,5. nou ja, het is nu tenminste mooi weer. Ik was deze ronde eigenlijk van plan om vanaf de ongesteldheid om de dag te seksen, maar dat gaat niet op.
Hallo meiden! Iedereen druk aan het klussen lees ik! Plakplak... Ben blij als het straks weer wat koeler is. Iedereen heeft het over mooi weer, maar ik vind dit echt geen mooi weer hoor! 20 graden, zon enkoel briesje erbij. DAT is mooi weer! Maarja, ik ben dan ook niet zo'n zomerliefhebber, dus ik zal verder mijn mond houden.. Haha! Ben heel benieuwd wat deze maand voor ons brengt. Vorige ronde zat ik in het 1-15 juli topic en daar was erg veel rood. Ik hoop dat deze ronde meer roze brengt. Inclusief mijzelf natuurlijk! Heel gek misschien, maar ik heb sinds ik over een 2e kindje denk, de hele tijd de maand mei als bevallingsmaand in gedachten. Weet niet waar dat vandaan komt, maar het voelt heel sterk. Dat betekent dus wel dat het deze maand niet raak zou zijn. Ik ben benieuwd!
Ja dat heb ik ook Hogelinda, maar dat zal voor mij niet opgaan, want volgende ronde, gaan we even niet klussen ivm een vakantie eind sept. die ik niet wil laten bederven door de kwaaltjes van een evt. zwangerschap. Of ik moet eind april zijn uitgerekend en meer dan een week overtijd lopen
Zo hier zit het klussen er gelukki ook op want ons huis is met 28 graden echt niet koel te houden. Zit nu zo rond de 5 dagen dpo. Deze maand ben ik er wat minder mee bezig en daarom niet veel hier te horen geweest, maar had nu toch even een vraagje ter bevestiging: Ik zou vanavond gaan sporten maar heb afgezegd vanwege dat ik bang ben dat sporten in zulke hitte slecht kan zijn voor de evt innesteling. Maar ik hou niet van overdreven er mee rekening houden, zo drink ik ook gerust nog een wijntje momenteel. Is het dus een beetje overdreven om niet te sporten of zouden jullie het ook niet doen? Ben benieuwd!