Ik heb inderdaad ook begrepen dat sporten niet erg is maar vroeg me het meer af specifiek met deze hitte. Ze zeggen namelijk dat sauna niet goed is, en sporten in deze hitte lijkt me voor je lichaam dan toch ook een soort oververhitting vergelijkbaar met de sauna
Dan ben ik nu toch wel heel benieuwd of de andere meiden er iets van weten, want als dit zo is, dan mogen we ook niet meer 'klussen' in de warmte hihihi
Ik meld me hier ook;billie85, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje, mmm Nod is 5 aug. Heb sinds t weekend last van schimmelinfectie!en het klussen van de week was echt drama..maar ja...ik wilde t ook niet voorbij laten gaan!vanavond wilde ik ook voor de zekerheid nog even,maar nu zegt mn man ook wel wat klachten te hebben. Niet zoveel maar ook dat brandende gevoel. Heb dus nu t idee dat deze maand dus geen kans heeft,want zo'n infectie kan nooit goed zijn voor het sperma toch?! Morgen maar even langs de drogist voor dat spul uit de reclame. Maar ik baaaal En over de sportvraag;denk niet dat dit kwaad kan. En in de sauna is het toch een stuk warmer!heb wel eens gehoord dat sporten rond/tijdens de innesteling heel goed is voor de doorbloeding. Alleen maar respect voor mensen die nu sporten hoor!
Oeii Billie, ik moest er niet aan denken om dan te klussen.. Pijnlijk en voel me dan ook niet erg fris..
Me ovulatie test was nog negatief vandaag maar hebben wel geklust. Ik lees vaak dat zaadjes 72 uur in leven kunnen blijven. Maar als je ovu test nog negatief is geld dat dan ook of niet? Of moet je bbm echt open zijn zodat de zaadjes blijven leven?
Wij zitten ook druk bezig met klussen, met deze warmte is het niet ideaal. We doen het nu meestal aan het eind van de avond, tegen middernacht dan is het een stuk koeler dan de rest van de dag haha.
Is zeker pijnlijk...en idd het frisse gevoel is ook ver te zoeken. Maar ja,wilde de kans toch ook niet laten schieten!
Gisteravond gewoon gesport had er eigenlijk niet eens bij nagedacht dat het kwaad zou kunnen. Ik denk dat het ook wel meevalt inderdaad.
Hihi. Zie het al. Allemaal last van de hitte. Hier ook hoor. Wat een temperatuur zeg, maar ga niet klagen haha. Eindelijk zomer. Ik heb volgens berekeningen nu ei maar test is geen knaller. Misschien dus al geweest? Weekend wel goed geklust. ). Morgen ook maar weer even testen en zien. Zo maar lekker koude douche en dan lekker in de slaapkamer met airco. Misschien vanavond ook nog maar even aan de klus als mijn grote liefde er voor te porren is haha.
Hoi allemaal, Ik zou ook graag op de lijst willen. Ik zal mijn situatie n beetje toelichten: Eind mei had ik n eerste zwangerschapstests in m'n handen; positief! Bij (naar mijn idee) 8 weken had ik n eerste echo. Het hartje klopte! Zo mooi! Maar volgens de vk was t nog maar 6,5 weken. Waarschijnlijk was er toen al iets niet helemaal goed..? De week erna had ik licht bloedverlies en al mijn kwaaltjes stopten. Ik had er geen goed gevoel over. En dat werd begin juli bevestigd met wederom n echo; het hartje klopte niet meer. Bij nog geen 7 weken was t al gestopt met groeien. Wat n verdriet!! We waren er écht kapot van. Nog steeds wel n beetje. Helaas kwam t niet vanzelf los en 10 juli ben ik toen gecuretteerd. 2 dagen erg ziek geweest, met veel buikpijn. Maar inmiddels voel ik me weer prima! Mijn vriend en ik kunnen samen goed praten over alles wat we voelen en denken. En samen hebben we besloten om t gewoon weer opnieuw te gaan proberen. We mogen vanaf donderdag weer vrijen van de arts. Dus we gaan er gewoon voor. Ovulatietests zijn wel n beetje lastig denk ik. Want vanochtend had ik nog n (licht) positieve zwangerschapstest. Het hcg ben ik dus nog niet helemaal kwijt. We gaan dus maar gewoon klussen als we zin hebben en als ik weer n witte test heb, ga ik kijken of ik m'n eisprong kan vinden. Hopelijk deze maand nog! In mijn banner ga ik uit van de 10e als 1e dag, met n cyclus van 30 dagen, maar weet niet hoe mijn cyclus nu gaat lopen. Zet me dus maar op datumloos. Datumloos: Cathrien, 33jaar, 1e ronde na ma, 1e kindje
@Cathrien Heftig hoor. Ik snap dat je nog steeds verdrietig bent. Het is niet niks. Sterkte de komende tijd. Ik hoop dat je cyclus snel weer op orde is en het snel weer raak is. @hier Ik heb mijn ei denk ik vrijdag of zaterdag gehad. Test was vrijdag positiever dan de dagen ervoor. Zaterdag kon ik niet testen, ovu testen waren op. We hebben dus lekker ook het weekend nog geklust. Ik had gisteren en vandaag weer wat kleine steekjes in mijn onderbuik. Nu is het afwachten.... en ik haat wachten!
♥ NOD- lijst 1 t/m 15 Aug 2013 ♥ 1. (4) : Lisje86, ronde 19, 27jaar, 2e kindje Stelpie, ronde 5, 26jaar, 1e kindje Annemoon, ronde 9, 33jaar, 1e kindje Fien25, 6e ronde, 26 jaar, 1e kindje 2. (7) : Cybell, ronde 49, 28jaar, 1e kindje MMM MMMarian, ronde 3, 30jaar, 3e kindje Mandyx, ronde 3, 26jaar, 1e kindje Muis007, ronde 1, 40 jaar, 5e kindje Celika, ronde 1, 29 jaar, 1e kindje Antra, ronde 3, 30 jaar, 4e kindje Skippy87, ronde 3, 26 jaar, 1e kindje 3. (4) : Kris81, ronde 6, 32jaar, 1e kindje Niicci, ronde 4, 23jaar, 2e kindje Roos99, ronde 3 na vmk, 25jaar, 1e kindje MRCD, ronde 6, 25 jaar, 1e kindje 4. (5) : Kinderwens87, ronde 9, 26jaar, 1e kindje Mirtje87, ronde 3, 26jaar, 1e kindje MevrouwX, ronde 11, 34jaar, 1e kindje Chaymi, ronde 4, 32jaar, 1e kindje Babybanjo, ronde 1, 3e kindje 5. (4) : Claudia88, ronde 3 (na MA), 25jaar, 1e kindje Whoppie, ronde 3, 2e kindje Bloesem, ronde 3, 32jaar, 3e kindje billie85, ronde 4, 28 jaar, 1e kindje MMM 6. (4) : Flora01, ronde 9, 4e ronde MMM, 24jaar, 1e kindje jesj, ronde 9, 30jaar, 3e kindje MissFlower, ronde 2, 26jaar, 3e kindje Lindalot79, ronde 6, 34 jaar, 1e kindje 7. (1) : Catelijntje, ronde 24, 22 jaar , 1e kindje 8. (8): Nathje, ronde 10 MMM, 34jaar, 1e kindje Naliey, ronde 69, 21e ronde na mk, 26jaar, 1e kindje Smnee, ronde 13, 22jaar, 1e kindje Bloempje22, ronde 3, 21jaar, 1e kindje Nanne88, ronde 4, 25 jaar, 1e kindje Vrauwke, ronde 4, 33 jaar, 1e kindje Tessasv, ronde 6, 28jaar, 1e kindje Inlove, ronde 9, 29 jaar, 2e kindje 9. (5) : Mamalucy, ronde 12 MMM, 24jaar, 1e kindje Floor32, 4de ronde na mk, 32jaar Smurf1985, ronde 3, 27jaar, 2e kindje Hogelinda, ronde 2, 24 jaar, 2e kindje linda89, ronde 1, 24 jaar, 1e kindje 10. (9) : Amdv, ronde 1, 21jaar, 2e kindje Tirza50, ronde 4, 22 jaar, 2e kindje blije mama, ronde 4, 33jaar, 3e kindje Lieflief, ronde 9, 29 jaar, 1e kindje Madeliefje1987, ronde 3, 26 jaar, 3e kindje Krysjuh, ronde 3, 26 jaar, 1e kindje Tiemar, geen officiële ronde, 32 jaar, 2e kindje Zoumooizijn, ronde 1, 29 jaar, 1e kindje Mumm84, ronde 2, 29 jaar, 2e kindje 11. (2) : Wondertjeinmaak, ronde 9, 1e kindje Sientjes, ronde 3, 25 jaar, 1e kindje 12. (5) : Sharissa87, ronde 17, 25jaar, 1e kindje Cosy, 2e ronde, 27jaar, 1e kindje Teardrop, 2e ronde, 28 jaar, 3e kindje sandravandijk, 4e ronde na MK, 35 jaar, 1e kindje Musty, ronde 1, 27 jaar, 3e kindje 13. (0): 14. (4): Meisje28, ronde 2, 28jaar, 1e kindje Nahlatje, ronde 5, 19jaar, 1e kindje Newbornstar, ronde 2, 23 jaar, 1e kindje Zwangels, 24e ronde (15e na vmk), 30 jaar, 1e kindje 15. (5): Noralie87, ronde 3, 25jaar, 1e kindje Ig86, ronde 5, 26 jaar, 1e kindje Marrie28, ronde 11, 34 jaar, 3e kindje Lief of Stoer, ronde 2, 31 jaar, 2e kindje bruintje, 1e ronde na MK, 26 jaar, 2e kindje Datumloos. (5) : Lucindalice, ronde 1, 31jaar, 3e kindje Heleen80, ronde 8, 32 jaar, 1e kindje Aloha, ronde 7, 26 jaar, 2e kindje Cathrien, ronde 1 na missed abortion, 33jaar, 1e kindje Dayna, 14e ronde MMM, 27 jaar, 1e kindje T o t a a l: 73 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE & VOORAL DE DATUM NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0), ongesteld (0), MMM (7), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje (0)
De lijst klopt weer, heb ff geen puf om op alles te reageren sorry meiden ik ben de hele dag bezig met m'n afspraak vrijdag, ik ben zo benieuwd of de huisarts ons wil verwijzen en wat daar uit voort vloeit dan.
Vandaag voor het eerst ovu rest, heel licht streepje, dus nog geen ei maar zit pas op dag 12, ben benieuwd hoe ze gaan oplopen. Heftig chatrien! Ben benieuwd hoe je cyclus zal zijn. Smnee spannend vrijdag! Bloempje de zaadjes kunnen altijd naar binnen volgens mij..als je ovu rest heel licht is duurt het nog een paar dagen tot dat je eitje komt
Super spannend inderdaad! Misschien kan de ha ook al wat onderzoeken instellen en hoef je niet meteen verwezen te worden. Thanks voor het bijwerken van de lijst.
Smnee: Spannend hoor!! Ik hoop dat de huisarts jullie serieus neemt en je, als het nodig is, doorverwijst. Lijkt me heel onwerkelijk nu die eerste stap is genomen... Cathrien: welkom hier! Hopelijk snel weer een positieve test en dan een plakbeebje!! Ik ga nu slapen. Is alweer veel te laat voor mij. Helaas niks afgekoeld hier. Buuh... Weltrusten!
Hey Dames, Een vraagje, slikken jullie supplementen? ZZoals bijvoorbeeld foliumzuur of tarwekiemolie o.i.d?