Welkom. Ik heb er ook last van. Mijn NOD is ook op 3 augustus. @lieflief Fijn dat het weg is. @ingeg Hoeveel dagen zijn je ovu testen al positief? Ik had daar ook last van deze maand. Heel raar.
peace - nod 1 aug - 2e kindje - 2 ronde Hoi dames, Mag ik ook op de lijst? Spannend!!! Ik duim voor veel roze!!
@MRCD: dit is de derde dag. 3 dgn geleden was ie nauwelijks zichtbaar. 2 dgn geleden knal test, gisteren iets minder en vandaag tussen knal en iets minder in. Had altijd op cd16 ovu met lf van 12dgn. maar na zw.schap meteen mirena geplaatst, sinds die eruit is 2x ovu op cd 18, met een lf van maar 9/10 dgn.Vandaag is cd 18...dus ik wacht m'n temp maar even af... Temp jij ook?
Damn, hubbie moet ineens naar het buitenland en natuurlijk net tijdens mijn vruchtbare periode. Dat wordt dus helemaal niks deze maand... Elk nadeel heb zijn voordeel: ik kan gewoon een lekker wijntje nemen op vakantie!
Hallo dames, Spannend allemaal! Ben ook bezig met de ovu testen. Ik hoop voor iedereen iets moois volgende maand! Voor de lijst: NOD = 11-08, 3e ronde, 28 jaar, 1e kindje. Groetjes!
Raar. Deze cyclus heb ik twee knaltesten en drie positieve testen (teststreep was even donker als controlestreep) gehad. Heel raar, want heb normaal twee dagen een knalstreep en verder niets. Ik temp niet. Vind ik nog te veel moeite. Ik denk dat ik mezelf daarmee heerlijk gek kan maken, dus doe het liever niet. @hier Kan niet slapen. Net door een mug, maar die is nu dood! Moet morgen weer werken, dus ik ga nog een poging wagen.
Hier ook deze maand voor de eerste keer de gevoelige testen van Sensitest gebruikt en ze zijn inderdaad supergevoelig heb sinds vrijdag (dag 10) een streep maar ze worden wel steeds donkerder met als klapper gisteren want dat was echt een knal . Zie hieronder de foto:
Ja, ik ben gelukkig vrij snel daarna in slaap gevallen. Werd alleen iets minder fijn wakker. Knallende koppijn. Jullie een beetje goed geslapen? @chaymi Zeker een knaller. Hup, aan de klus. @lieflief Fijn dat de buikgriep weg lijkt te zijn.
@MRCD aan de klus zijn we zeker.. Gisteren was volgens mij d-day want het klussen deed wel zeker.. maar gewoon tanden op mekaar want tis voor een goed doel, niet waar?