Ik had gisteren ook een positieve ovulatietest. Vanavond voor de zekerheid nog even klussen. Al zijn de eitjes nu al wel gesprongen gok ik. En dan maar weer wachten....
Goedemorgen dames Hebben jullie er al een goed gevoel bij? Ik heb werkelijk geen idee!veel symptomen deze maand maar totaal anders als voorgaande keren. Op dag 31/32 gaan we met vakantie,kan ik voordat we vertrekken al testen? Ik ga uit van 35 dagen..als het niks is ist mooi kut op vakantie maar hopelijk genoeg aan gedaan om te voorkomen spannend!
Spannend hoor Mandy! Hier nog geen gevoel erover, we zijn net begonnen en kunnen niet heel vaak meer klussen voor mijn ei. ws in totaal 3x. Ik hoop dat het voldoende gaat zijn.
Ik weet het niet vorige maand stonden borsten qua gevoel op knappen en blauwe aders..bijna niet gevoelig.. Maar deze mnd al een aantal weken gerommel in onderbuik,niet zo zeer misselijk maar meer het beroerde misselijk zijn met het hebben van een kater ( in vlagen ) geen idee haha!
@mama lucy; We gaan hard duimen met z'n allen!! @Mandyx; Hopen op een mooie test voor je vakantie he... @Lieflief; positief blijven he
9 augustus is trouwens mijn nod maar ik ga van 4 tot 9 augustus een stedentrip maken net vriendinnen. Dat word dus niet vroeg testen deze maand maar echt afwachten!
Goeiemorgen dames! Gelukkig ook nu weer iets koeler in huis.. vannacht weer lekker in de woonkamer geslapen met de deuren open.. slaapt toch wel het lekkerst hoor.. @chay, das een mooie test! Hopen op goed nieuws over een week of 2 @lief, mooi dat de cyste weg is.. ik duim op een goeie maand voor je.. @'nieuwkomers' Welkom Succes deze ronde @hier: Ik voel eigenlijk helemaal niks.. haha.. in tegenstelling tot voorgaande keren. Af en toe wat kleine steekjes onderin mijn buik, soms een wat opgeblazen gevoel en ongemakkelijk gevoel in mijn rug, maar dat zijn maar korte momenten.. Voel gewoon echt bijna niets.. kan dr nu natuurlijk nog niets van zeggen.. zit nu 6 of 7 dpo
Ik moet morgenochtend voor een echo van blaas/nieren baarmoeder/eierstokken. Ivm buikpijn en gevoel van beginnende blaasontsteking, maar het is geen blaasontsteking. Het is een uitwendige echo, kunnen ze daar ook op zien of er eitjes in de eierstokken zitten, weet iemand dit? Ze gaan letten op evt. afwijkingen natuurlijk, maar kan ik dan vragen of ze dat kunnen zien of is dat stom? Ik zou graag willen weten of alles al goed functioneert na het stoppen met de pil.
Als je er toch bent, zou ik vragen of ze niet gelijk even inwendig willen kijken Nee heb je, ja kun je krijgen Sterkte met de buikpijn!
En dames, ik wil dit keer via internet zwangerschapstesten bestellen.. die kruidvat wil ik niet meer doen.. welke raden jullie aan? z&k, sensitest.. of nog andere?
Dat zou niet gaan. Deze echo word bij de radioloog gedaan en niet bij de gyn. Als er aanleiding toe is dan word ik doorgestuurd naar de gyn, maar omdat het ook misschien wel iets met de blaas of nieren is, moet het nu zo. En ja dank je.
Fien25 dank je voor reactie, ik heb voor deze beeb geen ervaring met ovu testen, met mijn eerste kindje wel, de smiley testen maar dure kwestie en het bleek toen ook nog dat ik geen eisprong had.. dus met deze testen ben ik wel nieuw, we testen nog even door... Tessasv grappig dat jullie ook sperma verzamelen Cosy thanks voor je antwoord, dan weet ik dat er ongeveer 4-5 dagen tussen zit Kinderwens yeeeeh een positieve ovu test fijn! Chaymi wow wat een knaller en wat een mooie strepen al in het begin, ik zie bijna niks op die van mij, maar jij het dus de gevoelige..ik twijfelde ook tussen die en die ik nu heb nou ja als er een volgende keer komt neem ik ook de gevoelige. Gisteren weer testje gedaan, weer een tuurstreepje.. denk dat ik rond 16/17 pas mijn ei krijg. Met 5 maanden zijn we weer onderzocht omdat ik bij mijn eerste kindje zwanger bent geraakt via de mmm, gelukkig nu alles goed! Maar toen ik bloed moest prikken voor mijn eisprong had ik ook op 16/17 mijn ei. Wel fijn de ovu testen want voel van alles steken (zonder testen zou ik denken dat ik nu mijn ei heb maar dat is dus niet zo)
Vorige maand op dag 18 mijn eitje, zit nu op dag 17 en voel nog niks, dus denk dat ie wel later is deze maand.... We klussen vrolijk verder
@MMMarian: toen ik zwanger was van m'n dochter testte ik met z&k. Ik vind die niet fijn (niet zo gevoelig), maar dat is al wel bijna 2.5jr geleden... @Sientjes: soms is dat wel te zien, maar is van veel factoren afhankelijk (postuur, gas in darmen, vaardigheid radioloog, hoe vol je blaas is, hoe je organen liggen in je buik, de apparatuur). Nee heb je, ja kan je krijgen. Zou het gewoon vragen @hier: helaas gisteren en vanmorgen niet meer kunnen klussen. Ovu is echt wel geweest, maar wanneer? Temp kaartje is lastig deze maand...
@Chaymi Deed het klussen echt pijn of was het alleen wat gevoelig? Echt pijn lijkt me niet echt ok!? @Mandy Ik hoop op een positieve test voor je, maar als dat niet zo is, is het toch niet heel klote. Dan kun je iig wel cocktails drinken op vakantie. Aan elk nadeel zit een voordeel. Positive spirit! @mama lucy Leuk, waar gaat de stedentrip heen? @Sientjes Sterkte. Ik hoop dat alles goed is. @MMMarian Ik heb nu die van z&k besteld, ben benieuwd. @In Love Zonder ovu testen zou ik het ook niet weten. Het is bij mij wel vrij regelmatig. Meestal tussen dag 14 en 16 (uiterlijk 17) in. @hier Af en toe kleine steekjes in mijn onderbuik en een zeurderig gevoel in mijn hoofd (vanmorgen heftige hoofdpijn bij wakker worden). Sinds vandaag een opgeblazen gevoel. Lekker rustig aan doen op het werk.
Ik wil na deze ronde ook ovu testen gaan gebruiken als het deze ronde niet lukt! Waar kan ik ze het beste bestellen?
Ik bestel altijd mijn Dipsticks op 123thuistesten.nl dat gaat bij mij elke maand prima en die zijn goed te betalen 30 stuks voor 22 euro ofzo. Ik test vaak nog twee keer op een dag ook. Denk wel dat mijn positieve test er bijna aan zit te komen, aangezien ik vandaag heeeel veeeeel vruchtbaar slijm heb ontdekt, echt wel een aantal papiertjes vol, dan mag er vanavond eindelijk geklust worden, na ongeveer 5 dagen sperma gespaard te hebben en daardoor ook erg sago te zijn! haha...
@newbornstar Ik heb (op aanraden van andere meiden) nu ook ovu testen van zwangerenkids besteld. Ben benieuwd volgende cyclus (al hoop ik dat het niet nodig is). Ze zijn tot maart 2015 geldig, dus als het nu raak zou zijn wellicht dan te gebruiken voor een tweede.