NOD lijst 1 t/m 15 aug 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lisje86, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. In love

In love Actief lid

27 feb 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    @newbornstar
    Ik heb ze bij sensitest vandaan, erg fijne uitleg, ook een kaartje waar je de testen onder elkaar kan plakken. Geen bezorgkosten en de volgende dag in huis.

@Ingeg op je temp kaartje lijkt je ei op dag 15 geweest te zijn.

@tessasv spanned dat hij er bijna aan komt, veel slijm is al een goed teken :)

@mrcd
    Nee ik weet het dus ook niet haha, gyn had gezegd klussen tussen dag 11 en 18 maar dat doen we nu dus al 8 mnd met helaas nog geen resultaat dus toch maar aan het kijken wanneer het precies is. Ik heb dus blijkbaar een kortere lf dan 14 dagen als ik rond 16/17 mijn ei krijg.

2. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @inlove: ik betwijfel of m'n ei op cd15is geweest. De ovutest was die dag nog heel erg licht....

@tessasv: wat bedoel je met spermasparen?

3. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Veel vrouwen hebben ook een eisprong die elke maand op een andere dag is. Dag 14 valt namelijk tussen 11 en 18. ;) Kan elke maand anders zijn, dat is het vervelende.

Wij zijn nu 6 maanden (heb eind november mijn spiraal eruit laten halen) gericht aan het klussen. Afgezien van ronde 2 van 6 toen we beiden ziek waren. ;)

Als het in september/oktober nog niet raak is, dan wil ik toch even een bezoekje wagen aan de HA. Maar wie weet is het nu al raak, you'll never know. :p

4. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Allemaal bedankt voor jullie reacties ik ga vanavond maar even kijken.. Misschien bestel ik ze dan toch voor deze maand als ik ze zo snel toe gestuurd krijgt haha:D

5. Tessasv

Tessasv Actief lid

10 jul 2013
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met spermasparen bedoel ik dat we de afgelopen dagen niet hebben geklust, zo hoop ik als ik straks een positieve test heb en er vanavond geklust kan worden, dat het veel sperma zal zijn en hierdoor wellicht beter van kwaliteit, dan wanneer je het om de dag doet?! Waarschijnlijk werkt het helemaal niet zo hoor. Maar heb dit van iemand anders die hebben beiden niet een hoge libido, dus klussen alleen op de vruchtbare dagen en daar was het gelijk de eerste keer raak, dus ik dacht wellicht werkt dat. Baat het niet, dan schaadt het niet, toch?
    Je gaat toch steeds meer rare dingen bedenken om het te laten lukken! :)

6. In love

In love Actief lid

27 feb 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Tessasv alsof ik mezelf hoor praten :)

@MRCD
    Ja ik weet alles over verschillende cyclussen, andere dagen eisprong geen eisprong helaas (vorige kindje dmv mmm geboren) En inderdaad dat valt tussen de dag 11 en dag 18 maar ik dacht deze maand laten we wat "gerichter" klussen omdat we dan misschien goed/vers zaad kunnen leveren :) zoals Tessasv ook al zei. Is een eigen idee maar soms het idee dat om de dag klussen te veel is voor ons. En helaas duurt het bij de 1 wat langer dan de andere, de meeste ha gaan pas na een jaar onderzoeken doen/of doorverwijzen. Hopelijk gaan we alle twee op roze!

@newbornstar
    Ja dat kun je al voor deze maand doen. Al raad ik wel aan om eerst 6 maanden gewoon lekker te klussen en nog geen ovu/temp te gebruiken maar dat is mijn mening;)

7. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Mandyx; gisteren mijn eisprong gehad, we hebben ons best gedaan en nu is het aan moeder natuur om haar werk te doen... Dus ik ga het wachtbankje op en we zullen zien :D;

@In love; Ja ik heb de gevoelige van Sensi-test, en ik werd al sinds dag 1 gek, want ik dacht kan toch niet mijn ei-sprong op de 10 dag, maar nu blijkt dus dat die eisprong pas later kwam want die strepen werden steeds duidelijk... Door al deze strepen hebben we nu wel elke dag geklust, want ik dacht nu is het en iedere keer schoof die dus op... Ik wil de volgende rond (hoop niet dat het nodig is) de niet gevoelige nemen eigenlijk... De vorige rondes klusten we om de dag om goed sperma te "sparen" dus hoop dat het deze ronde ondanks het vele klussen goed is gegaan... ;)

@MRCD; nou leek wel alsof de baarmoeder heel laag zat en als manlief te diep zat hij ertegenaan zat.. Sorry voor de info.. Niet pijnlijk, maar gevoeliger dan gevoelig..

@newbornstar; ik heb vorige rond die van de Kruidvat gebruikt, maar die schijnen niet zo goed te zijn.. Deze ronde gebruik ik de gevoelige sensitesten, maar mijn mening te gevoelig voor mij, zie mijn verhaal hierboven.

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik moet even een ego berichtje kwijt. Vanmorgen had ik ineens oranje afscheiding toen ik naar de wc ging. Net ging ik weer (had een schoon inlegkruisje ingedaan) en dit keer was t bruin. Oké, dat is oud bloed. Vind het vreemd dat dat nu in de cyclus gebeurd, maar toen had ik een veeg helder bloed aan m'n wcpapier zitten? Ik heb geen idee of m'n ei al geweest is, en we hebben amper geklust de afgelopen tijd. Ben ik dan al ongesteld aan het worden of wat gebeurd er?

9. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Smnee; Innesteling?

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Kan dat al? Ik heb (denk ik) m'n ei eergisteren gehad, maar ik temp niet meer elke dag dus weet t niet zeker. Kan dat al zo snel? Vind het zo raar...

11. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    Hoii

Gisteren een ovu test gedaan zie foto!

Vandaag weer een test gedaan en hij is even donker of misschien iets lichter!! Wat moet ik nu denken?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,8 KB
      Weergaven:
      7
  12. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Smnee; lijkt me inderdaad ook wel aan de vroege kant...

13. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    en met de Z&K ovu test zie ik helemaal niks!! Vind het heel apart want je ziet toch een klein streepje als je een al een klein beetje LH hormoon in je lichaam hebt? Of betekend een lichter streepje helemaal niks? En zo niet waarom komt er dan een streepje?? ik weet dat ze even donker moeten zijn om je ei waar te nemen.

14. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Weet even niet meer wie het vroeg, maar we gaan naar milaan :)

Gek smnee! Hoeveelste dag zit je na je laatste menstruatie? Heb ook wel eens verhalen gehoord van mensen die wat bloed verliezen bij hun eisprong.

15. Tessasv

Tessasv Actief lid

10 jul 2013
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ie wellicht morgen wel donkerder is! Ik heb ook altijd 1 of 2 dagen een lichte test en daarna een donkere. Je kan vanavond laat nog een keer proberen, kan zo zijn dat die dan donkerder is. Ik heb ook net getest, ook een hele lichte streep, dus die van mij komt er ook aan!

16. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Het kan ook door je ei komen. Heb wel eens gehoord dat sommige vrouwen dan wat bloed verliezen.
    Wat ook kan is dat je wat harde ontlasting hebt gehad. Daardoor kan je bmm een klein beetje gaan bloeden...

17. Tessasv

Tessasv Actief lid

10 jul 2013
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Raar smnee, misschien toch innestelling. Dat is bij iedereen anders dus wie weet. Ik zou hoop hebben..... maar wellicht is dat iets te vroeg...

18. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    okee ik zal morgen eens kijken dan thanks

19. In love

In love Actief lid

27 feb 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    @chaymi
    Oh ze zijn dus te gevoelig, dan neem ik de volgende keer toch gewoon weer deze die ik nu heb (de gewone). Je hebt in ieder geval goed geklust dus! Spannend weer op het wachtbankje.

@smnee
    Ik duim voor je dat het de innesteling is...zou best kunnen

20. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik ga er maar vanuit dat t een eibloeding is, en morgen vraag ik t wel ff aan de huisarts.

Linda; nog even doortesten, hij zal morgen of overmorgen wel komen. Het kan zijn dat deze test gevoeliger is, dus een duidelijker streepje geeft.

Deel Deze Pagina