@In love; precies, volgende keer ga ikke ook voor de gewone en nu dus druk aan t duimen en wachten... Hopen dat jij ook gauw een knaller ovu test in handen heb.. @Smnee; Positief blijven en we duimen voor n innesteling .
@Smnee; ik denk zelf aan een ovulatiebloeding. Wanneer je ei springt, kan dit een kleine bloeding veroorzaken. Niets om je zorgen over te maken. @Linda89; de ovu-test die je laat zien is nog niet positief. Ik zou nog even doortesten tot dat die echt donker wordt. Of ben je juist bang dat je je ie al gehad hebt? Dan zou die de komende dagen namelijk alleen maar lichter moeten worden.
Ik heb wat vragen, ik hoop dat hier iemand zit die er misschien iets over kan zeggen: 10 juli ben ik gecuretteerd. Vanochtend had ik weer n positieve zwangerschapstest. Nog steeds hcg in me lijf dus. Een ovulatietest doen heeft nu zeker geen zin? Die geeft door het hcg in me lijf gewoon positief aan denk ik..? Of reageert die alleen op lh? Kan ik überhaupt een eisprong krijgen als ik nog positief zwanger test? Een hoop vragen, maar voel me n beetje onzeker over dit alles. Wie kan me iets wijzer maken in deze lastige situatie?
Ovulatietesten kunnen reageren op hcg, dus ik denk dat dat niet erg betrouwbaar is. Of je eisprong kan hebben durf ik niet te zeggen. Kan me voorstellen dat het onzeker voelt allemaal.
@ Smnee ga ik doen hoop dat hij er aan komt. Ben trouwens erg moe en duizelig komt denk ik door het stoppen met de pil!! Erg vervelend dat wel. @Fien25 Ik denk niet dat hij al is geweest aangezien ik afgelopen zaterdag mijn laatste dag ongesteld ben geweest maar je weet maar nooit. Ik ga nog even door testen en ik zie dan of hij lichter word of niet. Dank je wel voor het reageren. Had iemand van jullie ook last van duizeligheid in de eerste maand na het stoppen met de pil ben nu 2 weken gestopt!!
@Fien25 dan moet je ei zeker nog komen, het is ook nog wel vroeg dan hoor. Kan makkelijk nog een paar dagen duren. Denk dat ie vanaf nu alleen maar donkerder zal worden.
♥ NOD- lijst 1 t/m 15 Aug 2013 ♥ 1. (6) : Lisje86, ronde 19, 27jaar, 2e kindje Stelpie, ronde 5, 26jaar, 1e kindje Annemoon, ronde 9, 33jaar, 1e kindje Fien25, 6e ronde, 26 jaar, 1e kindje Ilona4, 1e ronde, 32 jaar, 5e kindje Peace, 2e ronde, 2e kindje 2. (6) : Cybell, ronde 49, 28jaar, 1e kindje MMM MMMarian, ronde 3, 30jaar, 3e kindje Mandyx, ronde 3, 26jaar, 1e kindje Celika, ronde 1, 29 jaar, 1e kindje Antra, ronde 3, 30 jaar, 4e kindje Skippy87, ronde 3, 26 jaar, 1e kindje 3. (5) : Kris81, ronde 6, 32jaar, 1e kindje Niicci, ronde 4, 23jaar, 2e kindje Roos99, ronde 3 na vmk, 25jaar, 1e kindje MRCD, ronde 6, 25 jaar, 1e kindje Veratjuhh, ronde 3, 23 jaar, 1e kindje 4. (6) : Kinderwens87, ronde 9, 26jaar, 1e kindje Mirtje87, ronde 3, 26jaar, 1e kindje MevrouwX, ronde 11, 34jaar, 1e kindje Chaymi, ronde 4, 32jaar, 1e kindje Babybanjo, ronde 1, 3e kindje IngeG, ronde 3, 30 jaar, 2e kindje 5. (4) : Claudia88, ronde 3 (na MA), 25jaar, 1e kindje Whoppie, ronde 3, 2e kindje Bloesem, ronde 3, 32jaar, 3e kindje billie85, ronde 4, 28 jaar, 1e kindje MMM 6. (6) : Flora01, ronde 9, 4e ronde MMM, 24jaar, 1e kindje jesj, ronde 9, 30jaar, 3e kindje MissFlower, ronde 2, 26jaar, 3e kindje Lindalot79, ronde 6, 34 jaar, 1e kindje Jabinca, ronde 2, 24 jaar, 1e kindje Muis007, ronde 1, 40 jaar, 5e kindje 7. (1) : Catelijntje, ronde 24, 22 jaar , 1e kindje 8. (8): Nathje, ronde 10 MMM, 34jaar, 1e kindje Naliey, ronde 69, 21e ronde na mk, 26jaar, 1e kindje Smnee, ronde 13, 22jaar, 1e kindje Bloempje22, ronde 3, 21jaar, 1e kindje Nanne88, ronde 4, 25 jaar, 1e kindje Vrauwke, ronde 4, 33 jaar, 1e kindje Tessasv, ronde 6, 28jaar, 1e kindje Inlove, ronde 9, 29 jaar, 2e kindje 9. (6) : Mamalucy, ronde 12 MMM, 24jaar, 1e kindje Floor32, 4de ronde na mk, 32jaar Smurf1985, ronde 3, 27jaar, 2e kindje Hogelinda, ronde 2, 24 jaar, 2e kindje linda89, ronde 1, 24 jaar, 1e kindje Madeliefje1987, ronde 3, 26 jaar, 3e kindje 10. (8) : Amdv, ronde 1, 21jaar, 2e kindje Tirza50, ronde 4, 22 jaar, 2e kindje blije mama, ronde 4, 33jaar, 3e kindje Lieflief, ronde 9, 29 jaar, 1e kindje Krysjuh, ronde 3, 26 jaar, 1e kindje Tiemar, geen officiële ronde, 32 jaar, 2e kindje Zoumooizijn, ronde 1, 29 jaar, 1e kindje Mumm84, ronde 2, 29 jaar, 2e kindje 11. (3) : Wondertjeinmaak, ronde 9, 1e kindje Sientjes, ronde 3, 25 jaar, 1e kindje Wokkeltje, ronde 3, 28 jaar, 1e kindje 12. (5) : Sharissa87, ronde 17, 25jaar, 1e kindje Cosy, 2e ronde, 27jaar, 1e kindje Teardrop, 2e ronde, 28 jaar, 3e kindje sandravandijk, 4e ronde na MK, 35 jaar, 1e kindje Musty, ronde 1, 27 jaar, 3e kindje 13. (0): 14. (4): Meisje28, ronde 2, 28jaar, 1e kindje Nahlatje, ronde 5, 19jaar, 1e kindje Newbornstar, ronde 2, 23 jaar, 1e kindje Zwangels, 24e ronde (15e na vmk), 30 jaar, 1e kindje 15. (5): Noralie87, ronde 3, 25jaar, 1e kindje Ig86, ronde 5, 26 jaar, 1e kindje Marrie28, ronde 11, 34 jaar, 3e kindje Lief of Stoer, ronde 2, 31 jaar, 2e kindje bruintje, 1e ronde na MK, 26 jaar, 2e kindje Datumloos. (5) : Lucindalice, ronde 1, 31jaar, 3e kindje Heleen80, ronde 8, 32 jaar, 1e kindje Aloha, ronde 7, 26 jaar, 2e kindje Cathrien, ronde 1 na missed abortion, 33jaar, 1e kindje Dayna, 14e ronde MMM, 27 jaar, 1e kindje T o t a a l: 77 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE & VOORAL DE DATUM NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0), ongesteld (0), MMM (7), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje (0)
@In Love Ik wil je niet ontmoedigen, maar in de eerste paar maanden (vanaf november) hebben wij ook niet om de dag geklust, ook niet gericht met ovu testen. Wellicht helpt het sparen wel en hebben wij precies op het verkeerde moment geklust. Ik snap wel dat je op termijn dat soort dingen uit gaat proberen. Gelukkig ben ik nu (nog) niet op dat punt. Al vraag is me soms af of mijn lichaam me sinds vorige maand voor de gek aan het houden is... @Chaymi Ah, ok. Dat heb ik inderdaad ook wel eens gehad, niet heel vaak. Deze ronde inderdaad ook een dag... @Smnee Ik denk inderdaad je ovulatie...
Ja, ik lees vaker dat mensen er moeite mee hebben om geduld te hebben tijdens de cyclus, maar moet zeggen dat dit bij ons niet speelt gezien het geduld wat we al moeten hebben. Dan zijn die 2 weken echt makkelijk hoor! en dat wij in die situatie zitten is zeker balen, maar hoop dat we misschien wel ook tegelijk zwanger zijn!
Ik heb juist deze informatie van mijn gynaecoloog meegekregen: Het opsparen van sperma door te wachten met seks kan de vruchtbaarheid verhogen: niet waar, er worden iedere dag zaadcellen aangemaakt, opsparen kan juist de aanmaak van nieuwe zaadcellen hinderen. Of de zaadcellen verouderen waardoor de kwaliteit minder wordt.
zou iemand mijn NOD willen verplaatsen naar 8 augustus? Aangezien ik vandaag een positieve ovutest had en ook de nodige krampen, denk ik dat de 8e mijn nieuwe nod is... Alvast bedankt
NOD valt bij mij op 7 augustus, ronde 1, 27 jaar, 1e kindje. Stiekem wel leuk dat t dan valt, dan is vriendlief jarig
@ Faiye dat zou een heel mooi cadeautje zijn!! @ Newbornstar Nou gelukkig voor jou want het is niet fijn hihi, miss komt het wel door de warmte dat kan ook nog hé! @ Kinderwens87 spannend hoor
Volgens mij heb ik gisteren mijn eisprong gevoeld.. Ik had aan de rechterkant onderin mijn buik een paar minuten wat stekende pijn. Heb dat volgens mij nooit eerder gevoeld. Hebben jullie hier ervaring mee? En hoe voelt het dan?
ik ben opeens een beetje bloed verloren. terwijl ik al bijna een week niet meer ongesteld ben?? Maandag voor het eerst onveilig gevreeën
Ik voel het lang niet altijd maar als ik het voel, voelt het als een trekkerig gevoel soms icm steekjes, duurt max 15 minuten