@Chyami: ik denk dat je ei 24-48u na je donkerste streep springt. Dus als je test vandaag lichter is, zal ie of vandaag of morgen springen. @inlove: voor m'n zwschap had ik op cd16 m'n ei, nu op cd18. Dus het kan nog! @bloempje: stress kan idd je ei uitstellen...Ik denk aan je temp kaartje te zien dat je ei nog niet is geweest... @marian: Gefeliciteerd! @hier: ben moe en chagrijnig. Daarnaast al 2 dgn niet prettig wakker geworden en daardoor vergeten te tempen. Heel handig, aangezien m'n kaartje al niet echt duidelijk was.... Zo irritant om me zo te voelen als vandaag
Oke dan klussen we gewoon vrolijk verder haha mischien krijg ik vandaag of morgen me eisprong. Even afwachten. We klussen nu om de dag, meer kunnen we niet doen veel succes iedereen deze maand!!
Joehoe. Mijn ovu test was dik positief Ik heb wel het idee dat mijn ei, als de ovu positief is, binnen de 24 uur springt. vanavond nog maar even aan de bak
Ik zit weer op t wachtbankje..... nu toch wel echt zeker dat mijn eitjes binnen 12u na positieve ovutest springen en ik dus een lf van 15 dagen heb. Kunnen we NOG gerichter klussen al is dat hopelijk niet nodig natuurlijk.
@ mama lucy ..... hoe weet je dat zeker dat je een lf van 15 dg heb? want mijn ervaring met de medische molens is dat je dat niet exact kan zeggen net als bij een ander, eveneens mbt eisprong gister FM gehad ze konden niet meer zeggen dan dit weekend hier even wachten tot muurtje droog is >.< manlief had even een paar gaatJES geboort....
Iemand al thee en koekjes klaargezet? Ik schuif nu toch echt aan op het wachtbankje. Vanochtend een lichtere streep op mijn ovutesten, dus het wachten is nu weer begonnen. Godzijdank veel werken de komende weken
Omdat ik steeds precies 16 dagen na positieve ovulatietest ongesteld word. En nu al voor de 3e x een dag na positieve ovutest fm heb gehad en de eitjes wegwaren wel was er steeds nog wat vocht te zien wat zou betekenen dat ze nog maar net gesprongen zijn.
Musty hoe gaan bij jou de metingen dan? Want ik moet steeds vanaf dag 10 en dan om de dag totdat ze wegzijn. Dus krijg wel een erg duidelijk beeld daardoor gelukkig.
Hier nog even niet op het wachtbankje, vandaag nog een positieve ovutest gehad! Wat vervelend nou, moet er weer geklust worden! neem aan dat ik dan morgen wel op het wachtbankje kan! Worden weer twee spannende weken!
Ik zit ook al precies een week op het wachtbankje. Ik voel wel wat dingen en heb symptomen die de eerste keer ook aanwezig waren (liespijn, lichte pijn in mijn borsten, veel witte afscheiding, hele duidelijke aders op mijn borsten en richting mijn hals en ik moet vaak plassen), maar durf nog niks te hopen.. We zien het wel, ik ga kijken hoe lang ik ht kan volhouden volgende week om niet te testen