♥ NOD- lijst 1 t/m 15 Aug 2013 ♥ 1. (6) : Lisje86, ronde 19, 27jaar, 2e kindje Stelpie, ronde 5, 26jaar, 1e kindje Annemoon, ronde 9, 33jaar, 1e kindje Fien25, ronde 6, 26 jaar, 1e kindje Ilona4, ronde 1, 32 jaar, 5e kindje Peace, ronde 2, 2e kindje 2. (7) : Cybell, ronde 49, 28jaar, 1e kindje MMM MMMarian, ronde 3, 30jaar, 3e kindje Mandyx, ronde 3, 26jaar, 1e kindje Celika, ronde 1, 29 jaar, 1e kindje Antra, ronde 3, 30 jaar, 4e kindje Skippy87, ronde 3, 26 jaar, 1e kindje Zwangie, ronde 5, 34 jaar, 1e kindje 3. (8) : Kris81, ronde 6, 32jaar, 1e kindje Niicci, ronde 4, 23jaar, 2e kindje Roos99, ronde 3 na vmk, 25jaar, 1e kindje MRCD, ronde 6, 25 jaar, 1e kindje Veratjuhh, ronde 3, 23 jaar, 1e kindje Ryv, ronde 1, 24 jaar, 1e kindje Romy83, ronde 1, 29 jaar, 2e kindje Kris2012, ronde 11, 22 jaar, 1e kindje 4. (5) : Mirtje87, ronde 3, 26 jaar, 1e kindje MevrouwX, ronde 11, 34 jaar, 1e kindje Chaymi, ronde 4, 32 jaar, 1e kindje Babybanjo, ronde 1, 3e kindje IngeG, ronde 3, 30 jaar, 2e kindje 5. (4) : Claudia88, ronde 3 (na MA), 25jaar, 1e kindje Whoppie, ronde 3, 2e kindje Bloesem, ronde 3, 32jaar, 3e kindje billie85, ronde 4, 28 jaar, 1e kindje MMM 6. (7) : Chanan, ronde 1 MMM, 31 jaar, 1e kindje jesj, ronde 9, 30jaar, 3e kindje MissFlower, ronde 2, 26jaar, 3e kindje Lindalot79, ronde 6, 34 jaar, 1e kindje Jabinca, ronde 2, 24 jaar, 1e kindje Muis007, ronde 1, 40 jaar, 5e kindje derde, ronde 0, 32 jaar, 3e kindje 7. (2) : Catelijntje, ronde 24, 22 jaar, 1e kindje Faiye, ronde 1, 27 jaar, 1e kindje 8. (9): Nathje, ronde 10 MMM, 34jaar, 1e kindje Smnee, ronde 13, 22jaar, 1e kindje MMM Naliey, ronde 69, 21e ronde na mk, 26jaar, 1e kindje Bloempje22, ronde 3, 21 jaar, 1e kindje Nanne88, ronde 4, 25 jaar, 1e kindje Vrauwke, ronde 4, 33 jaar, 1e kindje Tessasv, ronde 6, 28 jaar, 1e kindje Inlove, ronde 9, 29 jaar, 2e kindje Kinderwens87, ronde 9, 26 jaar, 1e kindje 9. (5) : Mamalucy, ronde 12 MMM, 24 jaar, 1e kindje Floor32, ronde 4 na miskraam, 32 jaar Smurf1985, ronde 3, 27 jaar, 2e kindje Hogelinda, ronde 2, 24 jaar, 2e kindje Madeliefje1987, ronde 3, 26 jaar, 3e kindje 10. (8) : Amdv, ronde 1, 21 jaar, 2e kindje Tirza50, ronde 4, 22 jaar, 2e kindje blije mama, ronde 4, 33 jaar, 3e kindje Lieflief, ronde 9, 29 jaar, 1e kindje Krysjuh, ronde 3, 26 jaar, 1e kindje Tiemar, geen officiële ronde, 32 jaar, 2e kindje Zoumooizijn, ronde 1, 29 jaar, 1e kindje Mumm84, ronde 2, 29 jaar, 2e kindje 11. (4) : Flora01, ronde 9, 4e ronde MMM, 24jaar, 1e kindje Wondertjeinmaak, ronde 9, 1e kindje Sientjes, ronde 3, 25 jaar, 1e kindje Wokkeltje, ronde 3, 28 jaar, 1e kindje 12. (5) : Sharissa87, ronde 17, 25 jaar, 1e kindje Cosy, ronde 2, 27 jaar, 1e kindje Teardrop, ronde 2, 28 jaar, 3e kindje sandravandijk, ronde 4 na miskraam, 35 jaar, 1e kindje Musty, ronde 1, 27 jaar, 3e kindje MMM 13. (1): linda89, ronde 1, 24 jaar, 1e kindje 14. (4): Meisje28, ronde 2, 28jaar, 1e kindje Nahlatje, ronde 5, 19jaar, 1e kindje Newbornstar, ronde 2, 23 jaar, 1e kindje Zwangels, ronde 24 (15e na vmk), 30 jaar, 1e kindje MMM 15. (6): Noralie87, ronde 3, 25 jaar, 1e kindje Ig86, ronde 5, 26 jaar, 1e kindje Marrie28, ronde 11, 34 jaar, 3e kindje Lief of Stoer, ronde 2, 31 jaar, 2e kindje bruintje, ronde 1 na MK, 26 jaar, 2e kindje Chantallcindy, ronde 5 na mk, 23 jaar, 1e kindje Datumloos. (5) : Lucindalice, ronde 1, 31jaar, 3e kindje Heleen80, ronde 8, 32 jaar, 1e kindje Aloha, ronde 7, 26 jaar, 2e kindje Cathrien, ronde 1 na missed abortion, 33jaar, 1e kindje Dayna, 14e ronde MMM, 27 jaar, 1e kindje T o t a a l: 81 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE & VOORAL DE DATUM NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0), ongesteld (0), MMM (10), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje (0)
Er zijn weer dames op het bankje beland, heel veel succes! Dames die net als mij aan de klus zijn veel plezier. Hier weinig tijd gehad voor romantiek. Ga er dan ook vanuit dat het niet lukt deze maand. Helaas. Maar veel te warm hahah
Nou volgens mijn telefoonapp is het vandaag de vruchtbare dag, maar manlief kan me nu ff de pot op! Heeft een werkweek van +70 uur achter de rug, vanavond moest ie eeeeeven weg en dat is al weer een paar uur geleden inmiddels. Telefoon ligt hier nog, geen idee waar die uithangt. Gezellig, een keer een avondje samen thuis.. Dus ik ga in staking.. :x
Tis niet de 1e keer, hij is zo slecht met tijd en afspraken.. Hij is er inmiddels weer, ging nog eeeeeeven rondrijden.. :x
Haha ja zo herkenbaar! Die van mij kwam om half 3 thuis vannacht nadat hij om 6u even een vrijdagsmiddag borrel ging doen met vrienden. Vandaag liep hij natuurlijk weer met een zware kater rond, leuk op je vrije dag samen .
Mannen.... Hier zit het seksen om te klussen er weer op. Aankomende week redelijk druk en die het weekend van nod ben ik bij mijn ouders, die zijn dan op vakantie. Ik zou pas daarna kunnen testen. Test ik iig niet te vroeg.
@zoumooizijn Hmmm. Dat is ook niet erg aardig. Snap je irritatie. Heb er gelukkig zelf geen last (meer) van. @klussers Have fun. @hier Net bij een verjaardag van een vriendin geweest die tevens ook zwanger is. Een andere vriendin vertelde me dat ze aan me zag dat ik zwanger ben. Heel vaag. Uiteraard hoop ik dat ze gelijk heeft, maar ik vraag me af of dat een week na ovulatie al te zien is aan mensen. Is mij nooit gelukt om het snel bij mensen te zien. Ach, we zullen het meemaken volgende week zondag.
Dames even een vraagje: Ik gebruik zelf geen ovutesten, maar wil dat na deze ronde wel gaan doen als het niet zou lukken.... Maar nu zag ik net bij Kinderwens dat je dag dat de ovutest positief is je dan op het wachtbankje gaat?? Is het daarna dan niet nog 24-48uur voordat je ei daadwerkelijk springt?? Want dan zou je na positieve test nog 48 tot 60 uur hebben om het nog te bevruchten niet?? Kan dat ik het helemaal verkeerd begrijp?? hier: Ik zou vandaag mn ei hebben gehad (gister gezien tijdstip en het al de 28ste is ) Heb nog niet echt wat gevoeld en afgelopen 2x wel..... Mmmmm achja nog een keer extra klussen en dan zien we wel he Succes voor alle wachtende en veel plezier voor alle klussers
Hoi meiden, Hier even een berichtje. Ik was even de gezonde spanning vergeten ban het wachten! Bij ons eerste kindje waren we gelijk zwanger dus ik hoop natuurlijk dat dit deze keer weer het geval is! Om even te reageren op of je bepaalde dingen voelt voordat je kan testen: Mijn ervaring is dat ik niks voelde, van te voren, maar ook niet de eerste weken van mijn zwangerschap! Hierdoor heb ik voor de eerste echo ontzettend veel testen gedaan om telkens weer de bevestiging te krijgen! Het voordeel was dat ik dus niet misselijk ben geweest! Ik hoop voor iedereen op een positieve streep deze ronde! Ik ga dinsdag alvast een testje doen aangezien ik vorige zwangerschap 5 dagen voor nod al positief teste Wie weet nu weer.... Om te reageren op de ovu testen: hier heb ik geen ervaring mee tot nu toe aangezien het de vorige keer meteen raak was en ik daar nu ook op hoop! Succes iedereen
joehoe zijn er vroege aug. nod-ers die al bijna gaan testen? ik denk datk het morgen doe, 4 dagen van te voren omdatk dan op vakantie ga, wil graag duidelijkheid! wie nog meer? en wat is jullie ervaring met vroeg testen rond 4 dagen voor nod?
willen jullie meekijken? sinds vanacht pas vruchtbaar slijm, FF : 258775 Ovulation charts on FertilityFriend.com gister en vrijdag negatieve ovu test, maar vrijdag was met de follikelmeeting wel 2 eitjes rechts van 19 mm en 19,5 mm..... afgelopen 2 dagen niet lekker geweest temp 37.2 en 37 met opstaan nog seeds opgeblazen en gevoelige onderbuik... (niet naar de andere cyclus kijken daar klopt niks van, FF zit elke bloeding als een menstruatie en dat was niet het geval)
na een posi ovu test is het idd dat ie binnen 24 tot 48 uur springt een eicel leeft gemiddeld 8 tot 12 uur
Ik had eerst en dag een knaltest (teststreep donkerder dan controlestreep), die dag ook fikse krampen gehad, de dag erna nog steeds positief maar controlestreep even donker als teststreep en de dag erna negatief. Gezien de krampen later op de dag van de knaltest denk ik dat mijn ei vrijh snel daarna geweest is en ben ik dus op het wachtbankje. Nog wel even dooorgklust hoor, en zullen nog wel een paar dagen doorgaan denk ik, voor de zekerheid, maar vandaar al op het wachtbankje. Ei is inderdaad normaalgesproken 24 tot 48 uur na positieve ovutest.
Aan je temp kaartje te zien zijn ze nog niet gesprongen. misschien wel verstandig om die 2 hoge temperaturen die ziekte te 'disgarden'....
Hallo allemaal, Ik meld me af voor deze maand. We hebben besloten om het voorlopig te laten zoals het is. Veel succes iedereen!! Op naar de positieve testen! Xx