Zijn die hoge temperaturen niet van het niet lekker zijn? Als je die nou eens ongeldig maakt, en kijkt wat er dan gebeurd? Ik denk dat je ei nog moet komen
Ik heb nog niet echt wat geschreven maar wel lekker meegelezen..... Volgens mij zit ik nu ook op het wachtbankje... Vrijdagmiddag rond 12.30uur een positieve knaller van een ovutest gehad...donderdag en vrijdag avond geklust en vanmorgen weer...zaterdag maar even overgeslagen....hopelijk was dat niet erg.....gisteren nog wel een streepje te zien maar al stuk minder donker.....straks nog even een keer testen.....vrijdag ook behoorlijke steken gehad in mijn buik en gisteren al niet echt meer noemenswaardig dus denk dat mijn eitje toch al wel gesprongen is.... Spannend hoor! Nu maar afwachten....en lekker klussen ter ontspanning Alle andere op het wachtbankje ook succes! En voor de klussers onder ons...veel plezier!
Hoi meiden.. Aanstaande vrijdag is dus waarschijnlijk NOD.. en ik ga dan ook (toevallig) naar de gyn voor mn laatste echo omdat ik mogelijk pcos heb.. ik krijg dat alle bloeduitslagen! De 19e een positieve ovulatie test in handen gehad.. ben nu al zenuwachtig voor vrijdag.. Ten eerste.. was de test echt positief of vals positief (laatste schijnt te kunnen met pcos) En als het echt positief was.. is de eicel bevrucht?? Heb stiekem al een vroege zwangerschapsstest gedaan, ik weet het.. erg vroeg! Hij was ook onwijs wit! Weet iemand of er kans is? Ondanks die super omo witte test?
♥ NOD- lijst 1 t/m 15 Aug 2013 ♥ 1. (6) : Lisje86, ronde 19, 27jaar, 2e kindje Stelpie, ronde 5, 26jaar, 1e kindje Annemoon, ronde 9, 33jaar, 1e kindje Fien25, ronde 6, 26 jaar, 1e kindje Ilona4, ronde 1, 32 jaar, 5e kindje Peace, ronde 2, 2e kindje 2. (7) : Cybell, ronde 49, 28jaar, 1e kindje MMM MMMarian, ronde 3, 30jaar, 3e kindje Mandyx, ronde 3, 26jaar, 1e kindje Celika, ronde 1, 29 jaar, 1e kindje Antra, ronde 3, 30 jaar, 4e kindje Skippy87, ronde 3, 26 jaar, 1e kindje Zwangie, ronde 5, 34 jaar, 1e kindje 3. (8) : Kris81, ronde 6, 32jaar, 1e kindje Niicci, ronde 4, 23jaar, 2e kindje Roos99, ronde 3 na vmk, 25jaar, 1e kindje MRCD, ronde 6, 25 jaar, 1e kindje Veratjuhh, ronde 3, 23 jaar, 1e kindje Ryv, ronde 1, 24 jaar, 1e kindje Romy83, ronde 1, 29 jaar, 2e kindje Kris2012, ronde 11, 22 jaar, 1e kindje 4. (5) : Mirtje87, ronde 3, 26 jaar, 1e kindje MevrouwX, ronde 11, 34 jaar, 1e kindje Chaymi, ronde 4, 32 jaar, 1e kindje Babybanjo, ronde 1, 3e kindje IngeG, ronde 3, 30 jaar, 2e kindje 5. (4) : Claudia88, ronde 3 (na MA), 25jaar, 1e kindje Whoppie, ronde 3, 2e kindje Bloesem, ronde 3, 32jaar, 3e kindje billie85, ronde 4, 28 jaar, 1e kindje MMM 6. (7) : Chanan, ronde 1 MMM, 31 jaar, 1e kindje jesj, ronde 9, 30jaar, 3e kindje MissFlower, ronde 2, 26jaar, 3e kindje Lindalot79, ronde 6, 34 jaar, 1e kindje Jabinca, ronde 2, 24 jaar, 1e kindje Muis007, ronde 1, 40 jaar, 5e kindje derde, ronde 0, 32 jaar, 3e kindje 7. (2) : Catelijntje, ronde 24, 22 jaar, 1e kindje Faiye, ronde 1, 27 jaar, 1e kindje 8. (9): Nathje, ronde 10 MMM, 34jaar, 1e kindje Smnee, ronde 13, 22jaar, 1e kindje MMM Naliey, ronde 69, 21e ronde na mk, 26jaar, 1e kindje Bloempje22, ronde 3, 21 jaar, 1e kindje Nanne88, ronde 4, 25 jaar, 1e kindje Vrauwke, ronde 4, 33 jaar, 1e kindje Tessasv, ronde 6, 28 jaar, 1e kindje Inlove, ronde 9, 29 jaar, 2e kindje Kinderwens87, ronde 9, 26 jaar, 1e kindje 9. (5) : Mamalucy, ronde 12 MMM, 24 jaar, 1e kindje Floor32, ronde 4 na miskraam, 32 jaar Smurf1985, ronde 3, 27 jaar, 2e kindje Hogelinda, ronde 2, 24 jaar, 2e kindje Madeliefje1987, ronde 3, 26 jaar, 3e kindje 10. (8) : Amdv, ronde 1, 21 jaar, 2e kindje Tirza50, ronde 4, 22 jaar, 2e kindje blije mama, ronde 4, 33 jaar, 3e kindje Lieflief, ronde 9, 29 jaar, 1e kindje Krysjuh, ronde 3, 26 jaar, 1e kindje Tiemar, geen officiële ronde, 32 jaar, 2e kindje Zoumooizijn, ronde 1, 29 jaar, 1e kindje Mumm84, ronde 2, 29 jaar, 2e kindje 11. (5) : Flora01, ronde 9, 4e ronde MMM, 24jaar, 1e kindje Wondertjeinmaak, ronde 9, 1e kindje Sientjes, ronde 3, 25 jaar, 1e kindje Wokkeltje, ronde 3, 28 jaar, 1e kindje Noralie87, ronde 3, 26 jaar, 1e kindje 12. (5) : Sharissa87, ronde 17, 25 jaar, 1e kindje Cosy, ronde 2, 27 jaar, 1e kindje Teardrop, ronde 2, 28 jaar, 3e kindje sandravandijk, ronde 4 na miskraam, 35 jaar, 1e kindje Musty, ronde 1, 27 jaar, 3e kindje MMM 13. (1): linda89, ronde 1, 24 jaar, 1e kindje 14. (4): Meisje28, ronde 2, 28jaar, 1e kindje Nahlatje, ronde 5, 19jaar, 1e kindje Newbornstar, ronde 2, 23 jaar, 1e kindje Zwangels, ronde 24 (15e na vmk), 30 jaar, 1e kindje MMM 15. (5): Ig86, ronde 5, 26 jaar, 1e kindje Marrie28, ronde 11, 34 jaar, 3e kindje Lief of Stoer, ronde 2, 31 jaar, 2e kindje bruintje, ronde 1 na MK, 26 jaar, 2e kindje Chantallcindy, ronde 5 na mk, 23 jaar, 1e kindje Datumloos. (5) : Lucindalice, ronde 1, 31jaar, 3e kindje Heleen80, ronde 8, 32 jaar, 1e kindje Aloha, ronde 7, 26 jaar, 2e kindje Cathrien, ronde 1 na missed abortion, 33jaar, 1e kindje Dayna, 14e ronde MMM, 27 jaar, 1e kindje T o t a a l: 81 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE & VOORAL DE DATUM NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0), ongesteld (0), MMM (10), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje (0)
@smnee Hopelijk kun je snel terecht! @Tessasv Dat is een mooie smiley! @ingeG Ja ik denk dat ik een late eisprong heb, misschien kluste we dus wel steeds te vroeg... @mutsy Denk ook dat je temp van het niet lekker zijn is geweest, volgens mij ook nog geen ei @MMMarian Nog gefeliciteerd! @MRCD Hopelijk heeft je vriendin gelijk! Ik had ook iemand die het al heel vroeg zag aan mij bij mijn eerste zw schap! Terwijl ik het zelf nog niet wist Hier nog steeds aan het wachten op mijn ei...wel onwijs veel krampen..en witte afscheiding (zonder ovu test dacht ik bij deze symptomen altijd aan innesteling/zwangerschap maar blijkbaar hoort dit dus bij mijn aankomende ei..) hopelijk vanavond een positieve test (gisteren nog wit) en anders morgen..Ondertussen klussen we lekker door..
Gisterenavond heel laat mijn eisprong gevoeld, dus ik heb me NOD verplaatst naar 11-08, toevallig mijn verjaardag. Zou een mooi cadeautje zijn
Dames, wat zouden jullie doen? Ik wil zo met ml naar een thermaalbad, ik weet alleen niet of dit mag met een zwangerschap. En gezien ik nog niet weet of ik zwanger ben, en nog niet kan testen gezien 3/8 mijn nod pas is, kan ik er nog niet achter komen. Zouden jullie gaan of niet?
Ik zou ook gewoon lekker gaan, als je straks zwanger bent kan het niet meer en de eerste twee weken van een zwangerschap kan je alles nog doen en wordt je kindje daar nog tegen beschermd, omdat je nou eenmaal ook nog niet kan weten of je zwanger bent! Dat zit allemaal wonderbaarlijk goed in elkaar! Haha! Hier nu aantal dagen geklust na vrijdag een positieve ovutest te hebben gehad! Gisteren was die ook nog positief, eens kijken of die vandaag minder is en mijn eisprong is geweest! Anders vanavond voor de zekerheid toch nog maar een keertje klussen haha!
Tessa: fijn! Ik wil ook een positieve ovu test! Heb nu al ruim een week een licht streepje op zich niet vreemd heb wel vaker een lange cyclus maar vind het nu irritant ik wil ook op het wachtbankje!!
Afgelopen vrijdagmiddag een positieve ovulatietest gehad maar nu nog steeds geen temperatuur verhoging? Gisteravond wel wat krampjes gehad links onder in me buik. We klussen wel om de dag. Me bmm ligt ook hoog voelde ik. Alleen lijkt net of er ook weer wat uitloopt na het klussen. Wat vinden jullie hiervan,? ik zag vrijdag ook toen ik naar de wc ging veel eiwit achtig slijm. Daarna niks meer gezien.
Bloempje. Bij mij loopt er altijd het kwakje (jek, bah) eruit. In vruchtbare periode blijft het langer zitten. Is heel normaal. Hier as weer speak de eisprong volgens mij. Echt fikse buikpijn. Dat heb ik anders nooit zo. Au
Dat krijg je als je te snel wilt reageren @Niici: Ik ben met 20 wkn zwangerschap nog naar Thermae 2000 geweest. Inclusief in de baden, sauna's etc. In overleg met mn vk kon dat gewoon, alleen wel op hygiëne letten
Niici: Ik doe het niet, omdat je lichaam kan reageren als op koorts, het denkt dan dat het ziek is en dat schijnt niet zo goed te zijn. Voor de zekerheid doe ik het maar niet, zeker omdat ik geen risico's (meer) wil nemen. Dit heeft met de sauna's te maken, volgens mij kunnen de baden geen kwaad.
Jij ook hier Hopen dat het raak is voor je!! Zo te zien maak je een goede kans qua klussen Ik lees hier ook elke dag even mee! Spannend dames, de eerste nod's komen al aardig in de buurt! Spannend, hopen op veel roze!
Even mijn ei kwijt hoor. Ik ben nu een paar weken gestopt met de pil en we hebben geklust rond de vruchtbare dagen. Nu een paar dagen later heb ik een klein beetje bruin bloed iets verloren. Ik ben constant misselijk word er gek van de hele dag door vooral als ik mijn speeksel door slik of water of iets zonder prik drink. Voor de rest heb ik alleen last van zere onderbuik en steken en mijn borsten zijn wat harder dan normaal maar ik heb echt niet het idee dat ik zwanger ben ofzo.. Ik bedoel ik weid gewoon alles aan het stoppen met de pil. Let overigens niet op mijn banner die klopt niet helemaal. En oja ik ben ook erg moe telkens. Zou toch niet zo zijn dat we gelijk de eerste ronde zwanger zijn? Wel geweldig natuurlijk maar wel erg snel... Over een aantal dagen maar een testje wagen dan.