NOD lijst 1 t/m 15 aug 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lisje86, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    ik heb net 10 dipsticks bestelt, dus zodra die in huis zijn gaan we testen. Donderdag is me nod, dus we hebben nog ff effies :)

2. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    Iedereen bedankt voor de lieve felicitaties! Ik ga morgen even alles bijlezen :)

Hier alles prima.. soms iets of wat misselijk, maar nogmaals, kan ook van de warmte komen. Sinds vandaag sneller moe, maar ook dat is bij mij vaak een warmte ding..Manlief zei ineens vandaag dat mijn borsten groter zijn geworden!! Wat ik wel ineens had, zo raar! Eerst creamy afscheiding (sorry hoor haha) en toen een dag draderig, en toen weer creamy, nu weer draderig.. pfff.. nou ja, zien wel weer :)

3. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Zo ei wel geweest. Niet echt mega geklust.
    We zullen zien

4. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Wat is pendelen

Met pendelen wordt bedoeld het beantwoorden van (levens)vragen met behulp van een pendel. Dit is een vaak druppelvormig metalen, glazen of houten voorwerp aan een draad of kettinkje. De werking is even eenvoudig als verrassend: door onwillekeurige spierbewegingen gaat de pendel bewegen. Er ontstaat een soort spel tussen het onderbewustzijn en de bewust denkende persoon. De persoon kan vragen stellen die het onderbewustzijn al dan niet beantwoordt. Het kan een hele kunst zijn om de juiste vragen te stellen, zodanig dat het onderbewustzijn wĆØl kan of wil antwoorden. De vraag moet heel exact gesteld worden, er kunnen geen twee vragen tegelijk worden gesteld zoals "Gaat het morgen regenen of wordt het mooi weer?".

Bron: Wikipedia

In het gedeelte 'pendelen' in het forum staat wie er pendelt en vooral wanneer. Stuur pendelaars niet zo maar een bericht, check eerst even of ze op dat moment verzoeken accepteren. Pendelaarsters hebben namelijk ook gewoon hun gezin, werk, etc...

5. Krysjuh

Krysjuh Actief lid

13 jun 2013
    235
    0
    0
    Ah gelukkig ;) Dan begrijp ik het toch een beetje en ben je ook niet te vroeg gestopt en ik gun het je heel erg !! :)

Dankje voor duidelijk antwoord terug :D

6. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Lief:). Ik gun het jou, en iedereen hier trouwens ook ontzettend:). Allemaal op roze dan maar:D

7. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Hoi
    Ik was bij mijn eerste gelijk de tweede maand na het stoppen met de pil zwanger... heb nu een kerngezonde zoon. Het kan dus wel...:)

8. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    @ Inge G bedankt voor je uit leg! Ik snap het, lijkt mij erg leuk voor mensen die dat willen. Ik zelf ben daar erg gevoelig voor en geloof het allemaal zo sterk dat het misschien wel dingen gaat beĆÆnvloeden die ik normaal anders zou hebben gedaan zeg maar. Maar misschien in de toekomst een x een berichtje van mij hihi.

@BabyBanjo ja wat leuk zeg! Ben benieuwd of het bij mij ook zo snel raak is, ik ga er niet van uit maar zou wel ontzettend leuk zijn ofcourse. Jij succes met je zs test hƩ!! Ik zie dat je bijna kunt testen xxx

9. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Pff woensdag naar gynaecoloog nu al zenuwachtig kan er niet van slapen

10. Krysjuh

Krysjuh Actief lid

13 jun 2013
    235
    0
    0
    Idd Iedereen op naar Roze !!!

Ik zit ook denk ik op het wachtbankje.... deze x mn ei niet gevoeld, maar laatste x was het ook 1 uur 's nachts net voordat ik wilde gaan slapen dus misschien was het nu nog later en sliep ik haha
    We wachten af, hebben wel geklust op de goede dagen en nu meerdere keren wat voorheen moeilijk was omdat mijn vriend internationaal vrachtwagen chauffeur is..... dus we hopen het beste en zien het wel.....

Het begint langzaam spannend te worden he :) Zijn ook veel minder mensen op de lijst dan vorige maand geloof ik he??
    Nou voor iedereen die bijna kan testen, spannend en succes !! :)
    Voor alle klussers veel plezier ;)
    En voor alle op het bankje, pak er nog een koekje bij :p

11. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Heb de afgelopen dagen al 2 keer een ooievaar gezien!!! Bij mij in de buurt!!

12. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen Dames....

13. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend!! Hij komt vast en zeker iets brengen ;)

14. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coƶrdinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Goedemorgen.
    Wij hebben veel ooievaars in de buurt, ik hoop dat ze snel bij ons langs komen :D

Hier kan ik voor het eerst sinds mijn 1e mk weer dagdromen over een zwangerschap en het verder zijn in de zwangerschap. Op de een of andere manier geeft dat moed dat de volgende zwangerschap goed zal gaan. Klinkt dat raar? Ik vind het wel lekker dat ik dat weer kan, daar wordt het proces wel weer iets leuker van.

15. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Haha laten we het hopen zou wel mooi zijn :D

16. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Goedemorgen meiden!

Hoe was jullie weekend?

17. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    @MRCD; Erg leuk en druk... Twee dagen visite over de vloer gehad... Erg leuk en gezellig maar je wordt direct zo afgemat... en de jouwe?

18. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!
    Is het alweer maandag!

|@lieflief, die ooievaar komt vast over een aantal maandjes ook bij jou in de tuin :p

19. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Hmm test negatief! Maar ben nog vroeg 2 aug nod.. Blijf wel misselijk en borsten zijn anders. Dat word testen op de camping:) spannend!

Ga nu de volksverhuizing voorbereiden, vanacht vertrekken!

20. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Wat spannend voor iedereen op het wachtbankje! Sterkte met wachten.
    Voor degene die nog op hun ei wachten; veel klusplezier! :D

Voor mij kan nu eindelijk het wachten op m'n ei beginnen. Mijn zwangerschapstest was vanochtend eindelijk zo goed als wit! Hooguit misschien n tuurstreepje, maar voor t eerst geen duidelijke 2e streep. Dus ik mag nu gaan wachten op m'n eisprong. Heb vanochtend ook meteen een ovutest gedaan en die kreeg een lichte maar duidelijke 2e streep. Ben benieuwd of dat de komende dagen gaat oplopen.

Mijn banner moet je dus niet echt naar kijken. Ik sta ook als datumloos op de lijst. Het is gewoon maar afwachten hoe het gaat lopen deze maand.

Ben wel benieuwd of er hier andere meiden zijn die gecuretteerd zijn. En hoelang hun eerstvolgende eisprong, of ongesteldheid op zich liet wachten. Ervaringen?

Deel Deze Pagina