He jammer! Maar idd is nog heel vroeg Heel veel plezier op de camping en natuurlijk succes met de test Ik heb gister me testen bestelt, dus als het goed is krijg ik ze morgen in huis. Dan willen we woensdag testen (2 dagen voor nod) en als die negatief is dan testen we pas vrijdag of zaterdag weer.. Ik vraag me trouwens nog steeds af wat die afscheiding kan zijn vanaf 8-9dpo. Zat al even te googlen (fout fout ik weet het haha) en daar vind ik dat het toch echt een zwangerschaps symptoom kan zijn als het geen eisprong is, maar goed, sommige hebben ook voordat de ongi komt haha, we zullen wel zien.. Gisteren ook wat misselijke momenten gehad, hoofdpijn en moe, maar ik durf (zeker na afgelopen rondes) niets meer te hopen, en ik merk dat ik er gelukkig ook minder mee bezig ben als vorige keren..
Er kan nog een posi test komen mandyx! Veel plezier op de camping! Hier nu erg misselijk, maar kan ook van de warmte natuurlijk?
Grrrrr, ik voel al weer testdrang opkomen. Elke keer neem ik me voor dat ik deze maand er relaxed over ga doen. Maar het lukt gewoonweg niet Pff, zelfs als ik weet dat de kans heel klein is, we hebben niet echt goed kunnen klussen door het warme weer, denk ik toch bij elk ding dat ik voel: zou het? Knettergek word ik ervan.... Zo! Sorry voor het gezeur, moest even dit ei kwijt.
Hi luitjes, Ik kan me eindelijk bij een wachtbankje toevoegen. Leen82, ronde 5 (ronde I in MMM), 1e kindje, NOD +\- 11 augustus Ik heb PCO, middels Duphaston hebben we mijn cyclus opgewekt, daarna aan de Clomid gehad. Ei is mogelijk op dag 15 gesprongen (rechts zit er nog 1, dus volgens gynaecoloog kan er nog een eisprong komen). Spannend, ik zit nu op het wachtbankje dus...
Hallo allemaal!! Mag ik er ook nog bij.... NOD is 6 augustus... Roykim, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje! Dat was het wat ik moest doorgeven he... Heel spannend allemaal.. Heb wat last van baarmoeder..maar zit midden in innestelingsperiode.. We zouden goed geklust moeten hebben..ondanks de hitte vorige week... Ben tijdens mijn NOD met een vriendin twee daagjes naar de zwaluwhoeve..dus hoop echt op een NOD... Groetjess!! Heel veel succes dames!
Hallo dames, eigenlijk wil ik niet op de NOD lijst. We zijn 11 rondes bezig geweest en toen gebeurde het (voor mij althans) ondenkbare... mijn vriend waar ik in december mee zou trouwen legde een bom onder onze relatie die nu onherstelbaar beschadigd is. We wonen nog wel in het zelfde huis, maar slapen en leven gescheide tot ik ergens anders terecht kan. Wel hebben we in mijn vruchtbare periode nog sex gehad en wat denk je... vandaag zou ik mijn innesteling kunnen hebben en net verloor ik wat helder rood bloed... Als ik zwanger zou zijn, prima ik ben oud en wijs genoeg om het alleen aan te kunnen, maar onder deze omstandigheden liever niet.... afin... Ajeetje 40 jaar, ronde 12, 1e kindje NOD 7 aug de enige reden dat ik me op deze NOD lijst inschrijf is omdat weet dat ik hier wat steun krijg die ik in deze spannende tijd zo nodig zal hebben...
@ Ajeetje, jeetje, ik schrik hier van! Heel veel sterkte meid (jij was het toch met die mooie aparte jurk?) Een hele dikke knuffel!
Ajeetje, sjonge wat heftig! T zou wat zijn dat je dan net nu zwanger raakt! Sterkte in ieder geval! Even een vraagje ik lees ammaar dat jullie je testen online bestellen, waar doen jullie dat dan? Is dat dan veel goedkoper als bij de kv en etos etc? Hier nog steeds veel krampen in onderbuik, maar denk toch dat het mijn darmen zijn. Heb wel idee dat mijn borsten ietjse voller worden (heb a cupje, dus valt snel op) maar kan ook warmte zijn. Hadden we nu maar nog veilig geklust deze maand, nu zit in maar in te beelden en te zenuwen. Hoop op veel positieve testen dames, nog even geduld!! ( en stieken hoop ik nog even op een ongi hoor, maar zal ook echt wel blij zijn als het toch al raak is)
Ajeetje, sterkte met alles wat komen gaat. Je zit er misschien niet op te wachten om nu zwanger te worden maar mocht dit wel zo wezen dan brengt t vast toch wat moois. Ikzelf gister volgens papier innesteling gehad maar de symtomen die ik vlak na me eisprong had waren al snel verdwenen. Totaal geen idee of er iets in me lichaam gebeurd. Rond de eisprong flink stresserig geweest, nu super relax. 6aug. pas een nod dus we hebben nog een tijd uit te zitten, naar mijn mening te lang. Iedereen die bijna kan testen, good luck!!
Als ik zwanger mag zijn is het meer dan welkom hoor. Ik ben er 200% aan toe om moeder te worden, het zou de zaken wel nog lastiger maken, maar het zou ook mijn toekomst wat meer kleur geven.
Pf wat heftig, zal je altijd zien, ben je zolang bezig en dan komt het op een moment dat het eigenlijk niet heel handig is. Sterkte en hoop voor jou dat het goed uitpakt of je nu zwanger bent of niet. Hier nog even afwachten of ik nog in mijn vruchtbare periode zit. Afgelopen drie dagen postieve ovutesten gehad en neem aan dat mijn ei nu wel in gesprongen, heb ook geen last meer van steken in mijn buik. Wel goed geklust: dag voor een positieve ovulatie en alle drie de dagen van de positieve ovutest. Ben benieuwd wat mijn ovutest vanmiddag aangeeft!