@ Ajeetje, nog even afwachten dus... Ik snap heel goed dat je het er moeilijk mee hebt , het is natuurlijk ook alsof de grond opeens onder je voeten weggetrokken wordt Hier wordt er in ieder geval aan je gedacht hoor! @ Testen online, heb de ovu-testen ooit eens bij sensitest en ooit eens van z&k gekocht. Scheelt denk ik wel wat in prijs en je hebt vaak van die pakketjes met ovu- en hcg-testen ineen. Maar de hcg-testen koop ik niet meer, gezien m'n vmk en de test-onrust van vorige ronde test ik alleen nog maar als ik dik overtijd ben en dan alleen nog maar met n cb digi met indicator... Meiden, hoeveel dagen na je innesteling kun je testen? / ben je overtijd? En verder nog n vraag mbt m'n bruine verlies van gister, het was een flinke hoeveelheid en ook met wat slijm (sorry voor de details) is dit nog n nasleep van m'n vmk of is het iets anders?
Zo meiden, flink aan de klets geweest! En de eerste ook al getest las ik tussendoor! Ik heb een druk weekend gehad, en daarom niet hier geweest. We hadden een loge (net in mijn vruchtbare dagen uiteraard ....) en we hebben flink voor en na die tijd geklust. Ik hoop dat het genoeg is geweest. Ajeetje, ik schrik echt van je berichtje... Wat verschrikkelijk! Ik leef met je mee! Heel dubbel he, als je wel zwanger zou zijn.. Het zou je ook kunnen helpen om door te gaan. Ik wens je veel sterkte! Goed dat je je hebt aangesloten bij ons "clubje".
♥ NOD- lijst 1 t/m 15 Aug 2013 ♥ 1. (6) : Lisje86, ronde 19, 27jaar, 2e kindje Stelpie, ronde 5, 26jaar, 1e kindje Annemoon, ronde 9, 33jaar, 1e kindje Fien25, ronde 6, 26 jaar, 1e kindje Ilona4, ronde 1, 32 jaar, 5e kindje Peace, ronde 2, 2e kindje 2. (7) : Cybell, ronde 49, 28jaar, 1e kindje MMM MMMarian, ronde 3, 30jaar, 3e kindje Mandyx, ronde 3, 26jaar, 1e kindje Celika, ronde 1, 29 jaar, 1e kindje Antra, ronde 3, 30 jaar, 4e kindje Skippy87, ronde 3, 26 jaar, 1e kindje Zwangie, ronde 5, 34 jaar, 1e kindje 3. (8) : Kris81, ronde 6, 32jaar, 1e kindje Niicci, ronde 4, 23jaar, 2e kindje Roos99, ronde 3 na vmk, 25jaar, 1e kindje MRCD, ronde 6, 25 jaar, 1e kindje Veratjuhh, ronde 3, 23 jaar, 1e kindje Ryv, ronde 1, 24 jaar, 1e kindje Romy83, ronde 1, 29 jaar, 2e kindje Kris2012, ronde 11, 22 jaar, 1e kindje 4. (5) : Mirtje87, ronde 3, 26 jaar, 1e kindje MevrouwX, ronde 11, 34 jaar, 1e kindje Chaymi, ronde 4, 32 jaar, 1e kindje Babybanjo, ronde 1, 3e kindje IngeG, ronde 3, 30 jaar, 2e kindje 5. (4) : Claudia88, ronde 3 (na MA), 25jaar, 1e kindje Whoppie, ronde 3, 2e kindje Bloesem, ronde 3, 32jaar, 3e kindje billie85, ronde 4, 28 jaar, 1e kindje MMM 6. (7) : Chanan, ronde 1 MMM, 31 jaar, 1e kindje jesj, ronde 9, 30jaar, 3e kindje MissFlower, ronde 2, 26jaar, 3e kindje Lindalot79, ronde 6, 34 jaar, 1e kindje Jabinca, ronde 2, 24 jaar, 1e kindje Muis007, ronde 1, 40 jaar, 5e kindje derde, ronde 0, 32 jaar, 3e kindje 7. (3) : Catelijntje, ronde 24, 22 jaar, 1e kindje Faiye, ronde 1, 27 jaar, 1e kindje Ajeetje, ronde 12, 40 jaar, 1e kindje 8. (9): Nathje, ronde 10 MMM, 34jaar, 1e kindje Smnee, ronde 13, 22jaar, 1e kindje MMM Naliey, ronde 69, 21e ronde na mk, 26jaar, 1e kindje Bloempje22, ronde 3, 21 jaar, 1e kindje Nanne88, ronde 4, 25 jaar, 1e kindje Vrauwke, ronde 4, 33 jaar, 1e kindje Tessasv, ronde 6, 28 jaar, 1e kindje Inlove, ronde 9, 29 jaar, 2e kindje Kinderwens87, ronde 9, 26 jaar, 1e kindje 9. (5) : Mamalucy, ronde 12 MMM, 24 jaar, 1e kindje Floor32, ronde 4 na miskraam, 32 jaar Smurf1985, ronde 3, 27 jaar, 2e kindje Hogelinda, ronde 2, 24 jaar, 2e kindje Madeliefje1987, ronde 3, 26 jaar, 3e kindje 10. (8) : Amdv, ronde 1, 21 jaar, 2e kindje Tirza50, ronde 4, 22 jaar, 2e kindje blije mama, ronde 4, 33 jaar, 3e kindje Lieflief, ronde 9, 29 jaar, 1e kindje Krysjuh, ronde 3, 26 jaar, 1e kindje Tiemar, geen officiële ronde, 32 jaar, 2e kindje Zoumooizijn, ronde 1, 29 jaar, 1e kindje Mumm84, ronde 2, 29 jaar, 2e kindje 11. (5) : Flora01, ronde 9, 4e ronde MMM, 24jaar, 1e kindje Wondertjeinmaak, ronde 9, 1e kindje Sientjes, ronde 3, 25 jaar, 1e kindje Wokkeltje, ronde 3, 28 jaar, 1e kindje Noralie87, ronde 3, 26 jaar, 1e kindje 12. (5) : Sharissa87, ronde 17, 25 jaar, 1e kindje Cosy, ronde 2, 27 jaar, 1e kindje Teardrop, ronde 2, 28 jaar, 3e kindje sandravandijk, ronde 4 na miskraam, 35 jaar, 1e kindje Musty, ronde 1, 27 jaar, 3e kindje MMM 13. (0): 14. (4): Meisje28, ronde 2, 28jaar, 1e kindje Nahlatje, ronde 5, 19jaar, 1e kindje Newbornstar, ronde 2, 23 jaar, 1e kindje Zwangels, ronde 24 (15e na vmk), 30 jaar, 1e kindje MMM 15. (5): Ig86, ronde 5, 26 jaar, 1e kindje Marrie28, ronde 11, 34 jaar, 3e kindje Lief of Stoer, ronde 2, 31 jaar, 2e kindje bruintje, ronde 1 na MK, 26 jaar, 2e kindje Chantallcindy, ronde 5 na mk, 23 jaar, 1e kindje Datumloos. (6) : Lucindalice, ronde 1, 31jaar, 3e kindje Heleen80, ronde 8, 32 jaar, 1e kindje Aloha, ronde 7, 26 jaar, 2e kindje Cathrien, ronde 1 na missed abortion, 33jaar, 1e kindje Linda89, ronde 1, 24 jaar, 1e kindje Dayna, 14e ronde MMM, 27 jaar, 1e kindje T o t a a l: 82 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE & VOORAL DE DATUM NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0), ongesteld (0), MMM (10), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje (0)
@ajeetje Wat schrikken zeg, kan het niet meer goed komen? Pfff heftig, spannend inderdaad of je zwanger bent, sterkte! @lucindalice Kan van je vmk zijn maar ook van de innesteling..sommige meiden kunnen 5 dagen 4 dagen voor NOD positief testen, dat verschilt nog al per persoon. Yeeeeh gisteren eindelijk een streep! Nog geen knaller, ik denk dan vandaag mijn ei, heb ook veel krampen en steken.. Stel dat hij vandaag knalt moet ik vanaf deze dag 14 dagen tellen voor NOD? Eitje kan toch na 24/48 uur springen moet je dan niet die dagen tellen? Gisteren goed geklust, hopelijk is hij straks lichter en was gisteren de knaller...dan is mijn ei geweest..vanavond nog even klussen
@ Inlove, dankje voor je antwoord. Fijn dat je een streep hebt! Ik tel zo: maandag knaller = dinsdag ei= 2 dinsdagen later NOD, weet niet of dat precies klopt, maar zo reken ik iig
Nee het gaat niet meer goed komen, hij heeft me heel veel pijn gedaan en niet alleen heb ik dat niet verdient, maar ik ben mijn vertrouwen in hem helemaal verloren. Ik heb hem nog een kans gegeven en binnen 2 weken flikte hij weer het zelfde, toen was het wat mij betreft over.... Ik heb het hier trouwens niet over vreemdgaan.
Noralie, Kun je mij er nog bij zetten? Kimroy, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje. NOD op 6 augustus! Dankje!
@ inlove, daar is je streep inderdaad. Klussen!! Ik reken altijd gewoon mijn dagen vanaf mijn eerste dag menstruatie. Soms is het dan 14 dagen na ovulatie tot NOD, maar soms ook maar 12. Dus denk niet dat het altijd klopt die 14 dagen na eisprong hoor.
Wat een hoop berichten alweer! Bijna augustus, spannend! Ik duim voor ons allen! @Ajeetje Wat een heftig verhaal zeg, dikke knuffel! Sterkte de komende tijd. @Chaymi Gezellig, maar inderdaad vermoeiend. Ik heb ook een leuk, druk weekend gehad. Wel rare dingen meegemaakt (zie eerdere posts). @inlove Lekker klussen. @hier Net een veeg bloed op wc papiertje na het plassen. Het viel me ook al op dat ik buikkramp had in mijn onderbuik, maar wilde me er niet te veel mee bezig houden... Vind het nu wel heel spannend worden (zeker na die rare dingen van het weekend), want dit kan een innestelingsbloeding zijn. NOD is 3 augustus... De spanning!
Wat sneu voor je. Een zwangerschap zou inderdaad heel dubbel zijn. Fijn, omdat een wens in vervulling gaat. ook heftig. Zei je dat je in december zou trouwen? Zijn jullie nog on speaking terms? Goed trouwens dat je naar je eigen grenzen luistert/ handelt! Is heel knap!
@ In Love heel veel sterkte in deze moeilijke tijd! Zelf ben ik gisteren een heel klein beetje bruin en helderrood bloed verloren nja bij het afvergen. Kan dit een innesteling zijn? Heb namelijk wel echte ongikrampen maar moet dit pas over een tijdje worden
Hi, ik had een paar posts geleden mijn gegevens genoteerd maar is niet meegenomen (is ook alweer zoveel overheen geschreven . Zou je mij mee willen nemen? Leen82, 31 jaar, ronde 5 (ronde 1 in MMM), 1e kindje. NOD 11 augustus 2013 Thanks!
Spannend MRCD! Wie weet! Hier nu op het wachtbankje, na drie dagen positieve ovutesten gehad te hebben, is het nu weer negatief, mijn eisprong is dus geweest. Geen idee wanneer die is geweest, heb veel gevoeld maar niet echt iets heel anders dan ik altijd rond mijn ovulatie voel. We hebben in ieder geval 4 dagen geklust, dus moet genoeg zijn geweest zou je zo denken! Nog een kleine 2 weken voordat we de uitslag weten. Ik voelt tijdens die periode ook zo ontzettend veel, denk elke maand dat ik zwangerschapsklachten heb haha. Hoop dat het deze maand echt eens van een zwangerschap is!
Ik denk dat je Ajeetje bedoelt? Ik zie dat het je eerste ronde is, dus het kan ook van het ontpillen zijn. Wanneer is de innesteling? Het exacte moment van innesteling ligt normaal gesproken tussen 6 en 12 dagen na de ovulatie. Het vermoedelijke moment kan je dus berekenen door 9 dagen op te tellen bij de datum van je laatste ovulatie. Een andere manier om dit te bepalen is 5 dagen aftrekken van de dag waarop normaal je menstruatie zou beginnen. @Tessav Zeker spannend! Ben nu helemaal zenuwachtig. Eerst al die mensen die zeggen dat ik zwanger ben, dan de veeg bloed, exact 5 dagen voor nod (kan dus innesteling zijn)... Ik wil duidelijkheid.... Voor jou is het nu ook spannend! Ik duim voor je. @Leen82 Je moet het in kleur schrijven, anders wordt er overheen gelezen.
Ja we praten nog wel, maar niet van harte. vanmiddag te horen gekregen dat ik waarschijnlijk vanaf 1nov in het huis van een kennis kan gaan wonen. Het staat wel te koop dus als het verkocht word moet ik eruit, maar het is tenminste iets...