NOD lijst 1 t/m 15 aug 2013

Discussion in 'NOD forum' started by Lisje86, Jul 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MRCD

MRCD Fanatiek lid

Jul 13, 2013
    1,633
    0
    36
    Flevoland
    @Niicci
    Alvast voorzichtig gefeliciteerd. ;) Heb je een foto van de test?

@Lucindalice
    Ik vind het zelf ook kamp van mezelf. Ben trots op mezelf. ;) Nu ik zie dat andere dames vroeg testen wordt het het of lastiger. Maar vandaag is het gelukt. :p

2. Niicci

Niicci Fanatiek lid

Apr 1, 2013
    2,700
    49
    48
    Nederland
    Heel spannend inderdaad.
    Maar ook doordat de kv 2v5 bij een goede vriendin in 2 rondes valse streepjes heeft laten zien,

Ja de cyclus waa gelijk weer mooi, al was de vorige wel korter dan normaal, mijn ei was toen heel wat eerder.
    Alleen was de laatste meer een gevalletje "te vroeg positief getest" wat nog vaak fout kan gaan.

Het nadeel is alleen, ik voel eigenlijk zonder testen al dat het raak is.. Dus de testdrang wordt dan groter haha

3. Niicci

Niicci Fanatiek lid

Apr 1, 2013
    2,700
    49
    48
    Nederland
    Dankje :)
    Ik zal hem zo op de foto zetten :)

4. MRCD

MRCD Fanatiek lid

Jul 13, 2013
    1,633
    0
    36
    Flevoland
    Ik ben benieuwd! :D

Edit: Leuk zo'n mobiel die denkt te weten wat je wilt typen... Zucht! ;)

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ MCRD, morgen lukt je weer! Gewoon opstaan en plassen ;) al snap ik wel dat het extra moeilijk is met vroege testers om je heen.

@ Niccii, fijn dat je cyclus zich zo goed herstelt. Hier gister en eergister bruinverlies, denk dat ik nog een tijd te gaan heb voor n normale cyclus.
    Ja moeilijk is dat om niet te testen als je het zelf al voelt. Vorige ronde wisten we ook al dat ik zwanger was voordat we getest hadden.
    Ik hoop voor je dat je op NOD een echte mooie knaller hebt :) ga je dan ook de cb digi doen?

6. MMMarian

MMMarian Bekend lid

May 12, 2013
    515
    0
    0
    Jeetje wat een hoop nieuws allemaal.. en wat zonde van al een paar rode duivels.. (die willen we niet zien deze maand he!)

@Ajeetje, fijn dat je in dat huis terecht kan, en voor jou natuurlijk hopen dat het niet snel verkocht word ;) Hopelijk kun je straks daar je draai een beetje vinden. Trek je het allemaal nog een beetje? Ik heb natuurlijk geen idee wat er allemaal gespeeld heeft, maar ik snap het gewoon niet.. Met regelmaat lees ik je berichtje terug. Al zo lang bezig om zwanger te raken, en dan doet hij jou iets wat je relatie breekt. Wat denkt die wel niet! Nou ja meid, zoals al eerder gezegd, mocht je nu wél zwanger zijn, dan heb je iets moois! En omdat je zelf al aangeeft dat je er klaar voor bent om moeder te worden.. ik zeg: Go for it girl! Nogmaals, heel veel digi knufs vanuit hier :)

@Nicci, jij zit nu 4 dagen voor nod toch? Dan is een licht streepje netjes! Ik duim mee op een dikke vette knalstreep en over 8 maandjes een kleine in je armen!

@mrcd, spannenddd.. geen bloed meer.. innesteling denk je? Ik hou het in de gaten hihi

En hier.. nog altijd hetzelfde.. Ik voel niets!! Zo vreemd.. al vanaf begin mei elke maand zoveel pijn en zoveel duidelijke aanwijzingen, en steeds weer mis.. en nu ineens, na de primolut kuur een 'menstruatie' gehad, nu 2 of 3 dagen voor NOD en ik voel niets, nada, noppes.. Soms wat misselijk, maar ach, dat heb ik wel vaker, en mag geen naampje hebben.. ik heb zelfs geen testdrang! Ben ik wel goed?! hahaha..

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Mmmarian, misschien is het wel n heel positief teken!

8. MMMarian

MMMarian Bekend lid

May 12, 2013
    515
    0
    0
    laten we het hopen :p Als het goed is komen vandaag mijn testjes binnen, of morgen, maar ik ga gewoon wachten tot vrijdag :)

9. Niicci

Niicci Fanatiek lid

Apr 1, 2013
    2,700
    49
    48
    Nederland
    Heb jij je eisprong al wel gehad? Wie weet is het dan een innestelingsbloeding :)
    Ja gelukkig was mijn cyclus weer meteen normaal.

Hopelijk voor jullie deze ronde een plakbeeb!

Ik hoop dat ik tot mijn nod kan wachten met de cb digital haha. :)

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Mmmarian, knap dat je kunt wachten met testen tot vrijdag!

@ Niccii, dankje dat je meeduimt voor n plakbeeb :D
    Geen idee of m'n ei geweest is, wel eggwhite gespot, maar het was allemaal anders dan anders en voel me nu ook echt niet zwanger... Dus ga gewoon de dagen aftellen tot dag 42... Daar moest ik van de Vk ook rekening mee houden.
    Ik zie dat je nog 5 dagen tot NOD moet, die hou je vast wel vol! Gewoon de digi laten verstoppen door je man en hem je de avond vantevoren pas weer laten geven :D, succes!

11. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

Sep 18, 2012
    2,188
    150
    63
    Nicci voorzichtig gefeliciteerd!

Dames op rood balen.

Ajeetje heftig! Sterkte.

Hier alles rustig. Heb ei wel al gehad denk ik, maar niet veel kunnen klussen helaas. Verwacht er niets van deze maand. Baal natuurlijk wel. Zijn dan al een jaar bezig.

12. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

Jan 12, 2013
    1,715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Goedemorgen dames:
    Weer een dagje verder en dus weer een dagje dichterbij NOD.

Niici: Spannend zeg. Ik duim hard voor je! Jullie zijn trouwens wel super vruchtbaar zeg als het zo vaak raak is.
    De gyn zei het vorige week van ons al (2x in een half jaar).

Hier nu 2dpo en het gaat me allemaal weer te langzaam. Gelukkig wel aardig wat te doen de komende dagen.

13. MRCD

MRCD Fanatiek lid

Jul 13, 2013
    1,633
    0
    36
    Flevoland
    @Mmmarian
    Ik denk inderdaad dat het week eens een innestelingsbloeding zou kunnen zijn. Precies 5 dagen voor NOD en 9 dagen na ei. Ik heb goede hoop deze ronde, voel me ook 'anders'. :p
    Niets voelen kan ook een teken zijn. Hoe vaak lees je wel niet dat mensen iedere ronde denken zwanger te zijn, maar het zijn als ze niets voelen en het niet verwachten. ;)

@lucindalice
    Ik hoop dat ik het kan weerstaan. ;)

@Niicci
    Mijn ei is geweest op 19/20 juli. Zat gister dus op 9 DPO en 5 dagen voor NOD. :)

14. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

Jul 25, 2013
    1,440
    704
    113
    Female
    Friesland
    Nog een weekje afwachten, innesteling niet gevoeld als deze plaatsgevonden heeft.
    Spanning was weg maar komt nu wel weer terug, vooral als ik in bed lig of snachts ff wakker lig dan spookt het door me hoofd.
    Succes voor een ieder die gaat testen, hoop zo dat het voor de meesten roze gaat worden :)

15. MMMarian

MMMarian Bekend lid

May 12, 2013
    515
    0
    0
    spannend hoor MRCD.. ik hou je posts in de gaten :p
    En idd.. hopelijk een teken, maar ja, we gaan het zien ;)

16. Niicci

Niicci Fanatiek lid

Apr 1, 2013
    2,700
    49
    48
    Nederland
    Ik hoop dat hij hier zichtbaar is :)

Attached Files:

17. Niicci

Niicci Fanatiek lid

Apr 1, 2013
    2,700
    49
    48
    Nederland
    In negatief

18. MMMarian

MMMarian Bekend lid

May 12, 2013
    515
    0
    0
    @nicci, ik zie hem!!!! :p Nu duimennnnn :p

19. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

Sep 18, 2012
    2,188
    150
    63
    Duidelijk! Spannend hoor!

20. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

Jul 25, 2013
    1,440
    704
    113
    Female
    Friesland
    Ik hoop het voor je niicci, hij is wel erg vaag.
    Daarom ga ik dus ook nog niet testen, veeeeel te spannend :)

Share This Page