Hai dames, Morgen of donderdag mn NOD. Gisteren en vandaag kon ik de testdrang niet weerstaan. Wat denken jullie?
Hey meiden, jeetje was is er veel gekletst!!! @Ajeetje: Veel sterkte meid in deze nare periode @Ongi: Balen voor de meiden die al ongesteld zijn geworden @MRCD: Je weet het wel spannend te houden haha @Hier: Gister een giga stressmoment gehad. Er was een monteur langsgekomen om onze glasvezelverbinding aan te leggen. Ik had X om12 uur een broodje gegeven en haar daarna naar bed gedaan zodat ik alles kon installeren en opruimen. Ze wilde niet slapen, dus was aan het jengelen, knuffel op de grond gooien. Ik naar boven, knuffel teruggegeven en ik ging weer naar beneden. Ze bleef jengelen en op een gegeven moment veranderde het huiltje. Ik dacht dit is niet goed en vlieg naar boven. Zat ze met haar knie tussen de bedspijlen door. Niet los te krijgen!!! Ik ml gebeld, die gaf wat tips, maar het lukt echt niet. X begon inmiddels door haar andere beentje heen te zakken van vermoeidheid. Heb opgehangen en 112 gebeld. Politie kwam eraan, maar konden de woning niet vinden (gebeurd zo vaak hier in de wijk). Toen zij eindelijk ter plaatse waren heeft de agente X overgenomen en ben ik een zaag gaan zoeken. Zaag gevonden, maar was te groot. Inmiddels ook brandweer en ambu opgeroepen (laatste was echt niet nodig, maar wilde de agente per se haha). Uiteindelijk heb ik het hele been en bed ingesmeerd met zonnebloemolie en toen kwam ze los! Maar god, wat was ik overstuur en in paniek. Waarom gebeuren dit soort dingen altijd als je alleen bent en echt iedereen om je heen op vakantie/werk is??? Brandweer werd meteen gecanceld. Ambu hoefde van mij ook niet te komen, X liep rond, maar omdat ik bijna onderuitging en die agente ook wilde dat X nagekeken werd zei ze die niet af. Hoor ik de ambu met gillende sirenes aankomen terwijl we gewoon beneden zaten, X liep lekker rond en ik zat te huilen, bibberen en te shaken. Iedereen was super lief, heb me de rest van de dag beroerd gevoeld. X had gelukkig nergens last van haha Dus....dat was mijn dag gisteren... Verder wil ik echt wachten tot mn NOD. Heb maar een korte LF, dus eerder testen heeft echt geen zin...
@Nicci: Gefeliciteerd! Zie echt wel een streepje @Peace: op die van vandaag lijkt een streepje te staan. Soms wordt de foto beter als je recht van boven de foto maakt ipv schuin. En wat Nicci gedaan heeft: in negatief zetten werkt ook goed...
Jeetje inge! Wat een dag voor jou zeg!!! En hey, liever teveel hulpverleners dan te weinig toch.. ik snap dat je echt helemaal in paniek was! Gelukkig is het goedgekomen.. Al een beetje bijgekomen van de schrik? En hoe reageerde de kleine op dit alles? Zoveel mensen in huis enzo?
@Mumm84; heb dezelfde klachten allemaal... Borrelend darmen, steken links onder... trekkende buik, Zondag zelfs uit het niets diarree 1 keer en daarna niets... Dus als je weet waar we dat luikje kunnen halen, dan wil ikke mee . @Niicci; een voorzichtig geleliciteerd!! @Ajeetje; Goed dat je al een onderkomen hebt kunnen vinden... Dikke Knuffel!! @MMMarian; Kun je je ook niet gek laten maken dor alle kwaaltjes en symptomen... @IngeG; Oh jee, wat een avontuur en hectiek allemaal... Maar gelukkig is het allemaal goedgekomen!! Dames die de rode duivels al gezien hebben; BALEN!!
Niicci ik zie ook wat!! Ik duim zo voor je dat hij duidelijker oploopt!! Wat spannend moet dit voor je zijn na 2 vmk
Dankje Sanne, Ja heel erg spannend. Ik had me ook voor genomen niet meer zo vroeg te testen. Maar ik voel al duidelijk aan mijn lichaam als het raak is, dus kon het toch niet laten haha!
Niicci ik snap je helemaal!! En jullie zijn een erg vruchtbaar stel! Hopelijk nu 3x is scheepsrecht. Krijg je een extra vroege echo voor de zekerheid? In welke week ging het steeds mis? Hopeijk blijft het gewoon goed gaan... Hier toen met 4+5 het eerste bloed/bruin gespot en nu alweer 5+5 en met 6+6 volgende week gaan we gewoon een mooi kloppend hartje zien
X vond het allemaal wel best gisteren (ze is heel makkelijk). Ook dat de agente haar overnam, vind ze allemaal prima. Toen we beneden waren (huis was echt 1 grote t*r*ngzooi) vond ze de dweil en ging ze dweilen en spelen. Ale die aandacht vond ze prachtig (beide agentes vonden d'r zo cute haha). 1 van de ambu medewerkers was Spaans en X is half Spaans dus hij praatte wat Spaans tegen X, vond ze ook leuk Ben inmiddels redelijk bijgekomen. Gaan wrs wel heel snel een ander bed voor haar kopen
De tweede keer 4+1 gezien de eerste dag van de menstruatie, maar toen had ik een hele vroege eisprong, dus was ook al vroeg een duidelijke streep. En de eerste was met 4+5, dus beide heel pril. De 4e week gaat nu heel spannend worden, al kan het daarna ook nog mis gaan natuurlijk. Ja ik krijg een vroege echo inderdaad. Zodra ik de cb heb gedaan bel ik de vk meteen Ja we zijn behoorlijk vruchtbaar inderdaad haha!
haha nou gelukkig dat de kleine het alleen maar gezellig vond! Was hier ook toen ik vorige week 112 moest bellen toen dochterlief weg was. Het zijn vaak de ouders die meer in paniek zijn dan het kind zelf hihi
Een hele goede vriendin van me heeft gisteren positief getest (we wisten van elkaar dat we bezig waren), gisteravond heb ik meteen een echt van haar gemaakt en er was al een klein dingetje te zien (vruchtzakje in wording). Vandaag heeft ze de digi gedaan. Hopen dat het bij ons ook snel raak is, lijkt me heel erg leuk om samen zwanger te zijn Andere vriendin ging voor een derde (alle keren ronde 1 zwanger), maar helaas werd dat een MA (curretage). Nu durft ze niet meer. Maar ik denk dat als ze hoort dat die vriendin zwanger is en ik hopelijk ook snel dat zij wel weer volgt haha. Zijn we mss met zn 3-en zwanger. Dat zou echt zooooo leuk zijn!
Wat gaat het ineens snel zeg! Eerste testen zijn al weer gedaan! Zie bij alle twee een streepje! Hoop snel knal testen te zien @ajeetje heel veel sterkte! Vind het echt rot voor je dat zoiets in eens kan gebeuren.. Hier nog bezig met klussen! Donderdag volgens banner me ei wel al vruchtbaar slijm gespot! Dus laten we hopen dat het raak is deze ronde
IngeG ben je vk of gyn? Wat leuk voor je vriendin! Niicci ja rond dezelfde termijn al bij mij dus aan de andere kant is het een voordeel want dat termijn ben je nog wel een keer voorbij gelukkig. Maar idd erna kan het ook nog misgaan maar daar gaan we niet vanuit. Had je beide keren een voorgevoel? Hier achteraf gezien wel. Durfde niet megablij te zijn en het voelde gek om tegen zl te zeggen dat hij een broertje of zusje erbij krijgt. En al lang aanhoudend bloedverlies etc. Nu voelt het dat het goed zit en daar probeer ik op te vertrouwen. Hoewel gisteren iets bloed van achteren maakte me wel weer iets onzeker.