En hier dus ook al....vrijdag knal ovulatietest, zaterdag eisprong....daarna krampen weg, maar nu lage rugpijn bij vlagen, sinds vandaag ineens weer meer afscheiding....en een heel vol gevoel in mijn buik....oh en sinds dit weekend allemaal kleine puistjes op mijn schouders en decolleté....yak...vorige maand totaal geen last van gehad...van die puistjes.... En ik moet nog zooooo lang wachten....pfff....hoe ga ik die 1.5 week doorkomen......
Nee cb doe ik op nod Nee opzich niet inderdaad, maar vaak wel, zoals 2x bij mij Maar wie weet, is 3x scheepsrecht en krijgen we nu een gezond kindje volgend jaar april!
lol sandra, idd die 2 wk GRRR gelukkig heb ik nog genoeg om handen ik dacht de slaapkamer te verbouwen in een weekje maar..... ach ja allemaal handwerk van bed tot aan muren
Ik ben dus niet de enige, ik dacht al dat ik raar was, haha. Ik voel me buik soms gewoon wat trekken en op een andere manier mijn borsten. Dat heb ik anders niet zo vroeg. (Borsten zijn normaal wel gevoelig , maar niet dit gevoel).
Ik sta nu op 8 augustus voor me nod. Ik heb afgelopen zaterdag pas me eisprong gehad. Moet ik dan naar 10 augustus?
Hallo allemaal, ook ik wil graag aansluiten! Vanwege een uitschieter vorige maand hou ik mijn nod op do 8 aug. Voel normaal gesproken heel duidelijk mijn ei, maar deze periode helaas niet, nod dus niet def... 2ekindjewelkom, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje, nod 8 aug
Streep is een streep, toch? Zo ziet die van mij er ook uit! Zal morgen proberen een foto te maken, maar hoe krijg ik die erop? Iedereen bedankt voor de felicitaties!!! Hoe houden jullie alles bij wie wat schrijft! Ik lees alles en leef met iedereen mee, maar hoe kan ik op dat alles reageren! Voor iedereen een dikke roze streep gewenst !!!
IngeG: @Catelijntje: Wat was er bij jou aan de hand? (quoten ging niet helemaal goed) Bij ons was de bliksem in/bij de zolder ingeslagen. We roken een brandlucht op de zolder dus brandweer gebeld. Maar ze konden niks vinden dus gelukkig goed afgelopen. Er stond zelfs een verslaggever met camera. Het stond zelfs op internet. Dit stond op internet: Rond 22.40 uur werd gemeld dat er een zolderbrand woedde bij een woning aan de Burgemeester Hoefnagelsstraat. Hier was de bliksem ingeslagen. Van brand bleek echter geen sprake te zijn dus verder inzet bleek niet nodig.
Duidelijk nicci! Hier vanmiddag onwijze steken in mijn rechter zij gehad, moest echt gaan zitten zoveel pijn deed het! Nu nergens laat meer van! Maar kan niks zijn is 3 dagen na mijn ei! Spannend!
Haha romy dat heb ik dus ook! Kan het niet bijhouden om op iedereen te reageren maar ik leef met iedereen mee! En de eerste roze zijn er! Jeeeej gefeliciteerd!! Ik zit nu ongeveer 6 dpo en begin van alles te voelen wat volgens mij helemaal nog niet kan. Heel frustrerend!
Mooi zeg, Musty! Iedereen die roze heeft: gefeliciteerd! Ik mag op rood, en ga voor de volgende ronde...
Wat is het hier druk geweest zeg! @dames op roze: GEFELICITEERD! @dames op rood: Balen. @hier Vandaag minder met alles bezig geweest dan verwacht. Net thuis van een gezellig etentje bij mijn collega. Vanmiddag wat beige kleurig slijm in mijn ondergoed, iemand hier ervaring mee? Nu slapen en hopelijk morgen de testdrang weten te weerstaan.
@Musty: wat.een super gave kamer! Heb je alles zelf gemaakt/geschilderd? @bloempje: je kan het beste even kijken naar hoe veel dagen er tussen je eisprong en ongi zat de afgelopen cycli. FF berekend dat ook voor je. In de 'stats' wordt dat beschreven onder LF. Bij een LF van 10 dgn zijn er 10 dgn zonderbloedverlies na je ei en op dag 11 DPO wordt je ongesteld. De LF is over het algemeen vrij stabiel (zou een enkele dag af kunnen wijken per maand).
Ik vind het knap dat je het testen kan weerstaan hoor. Vandaag ook weer gelukt? Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook een paar dagen licht bloed/bruin verlies voordat ik een posi test had. Het kan dus nog!