NOD lijst 1 t/m 15 aug 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lisje86, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessasv

Tessasv Actief lid

10 jul 2013
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie streep inderdaad! Gefeliciteerd. Morgen weer testers, ik ben benieuwd dames! :)

2. blije mama

5 nov 2010
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil testen !!!! Geen geduld deze maand 😬

3. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ik ook hoor.... Alleen duurt nog 10 dagen bij mij totdat ik kan testen.... :(

4. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jippie, wat een goed begin van deze maand hier zeg! Zoveel roze al! :) Ben blij voor jullie dames! En ik heb altijd zoiets van een streep is een streep, of het nu een tuurstreep is of niet. Zonder hcg kun je echt geen streep ontdekken! Maar snap de onzekerheid hoor! Ik testte bij mijn twee kids pas een dag na nod (dag 15 na ei) en had toen echt duidelijke strepen. Dat ben ik ook nu weer van plan, pas testen als ik overtijd ben. Maar ik denk dat deze ronde 0, gewoon echt ronde 0 blijft, voel echt helemaal niets wat ik bij mijn andere zwangerschappen had. Dus toch (gelukkig) na mijn ei geklust. En dan wordt 29 aug hopelijk mijn dag ;) Wat duurt dat wachten lang he!? Soms denk ik waarom hebben we deze maand eigenlijk nog gewacht, de redenen waarom waren nou niet echt belangrijk, hihi. Maar goed het maakt het allemaal extra spannend en ben benieuwd of het gaat lukken komende maanden!

Testers morgen, veel succes! Ik laat nog wel ff weten of ik echt op rood mag, blijf jullie wel volgen hoor :) Ik hoop op zeker de helft roze ;)

5. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    ik vind het zo spannend deze maand! geen idee waarom deze maand nu anders is als andere maar heb er de kriebels van. hoop dat het een goed teken is!

6. Catelijntje

Catelijntje Actief lid

22 mei 2013
    356
    0
    16
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    En en en? Nieuwsgierig... Je bent de enigste op de lijst van vandaag waar we het nog niet van weten ;)

7. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Ik was gisteren ochtend misselijk en heb het soms in de middag of avond. Vandaag nog niet...

8. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooooh meiden wat een roze erbij!!!!!!!!!! WAT GOED!!

Van harte gefeliciteerd!!

En dat op de eerste dag van augustus! Wat gaaf zeg! Hopen dat het zo door blijft gaan!

9. Catelijntje

Catelijntje Actief lid

22 mei 2013
    356
    0
    16
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    Hier trouwens snotverkouden wakker geworden vandaag en moe :(

10. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet trouwens zeggen dat ik er deze maand echt opvallend minder mee bezig ben. En dat vind ik heel erg fijn eigenlijk. Weet niet hoe ik er volgende week onder ben, maar nu ben ik heel relaxed. Heb ook nog totaal geen testdrang, en normaal zou ik al 1 dag na mijn eisprong willen testen hahahaha! Ik hoop dat dat zo blijft! :)
    En ik word zooo blij van die positieve testen hier!

11. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Ik ben altijd heel relaxed tot een week voor NOD. :p

12. Lindalot79

Lindalot79 Niet meer actief

ik hetzelfde

13. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Ik ook en die laatste week is nu begonnen! :D

14. blije mama

5 nov 2010
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noralie: ik ook pas over 9 dgn 😬

15. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Normaal gesproken kan ik het niet laten om paar dagen voor nod te testen. Maar aangezien ik komende maandag vertrek voor een mini vakantie word het of 4 dagen voor nod of wachten tot we terug zijn (op nod) wat zouden jullie doen?

16. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    ik zou wachten :p Je hebt in je mini vakantie als het goed is toch genoeg te doen ;)

17. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    ja dat klopt :p moet ook eigenlijk gewoon wachten maar heb nu al de kriebels haha

18. Lindalot79

Lindalot79 Niet meer actief

Test meenemen idee???

19. blije mama

5 nov 2010
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu zo ongeduldig omdat ik vakantie heb, mijn hubbie al werken is. Normaal ben ik dan druk op het werk. Pfff

20. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Ik zou wachten tot op NOD. ;) Te vroeg testen is nooit goed... Kijk naar mijn. :p Geeft nog steeds geen duidelijkheid. ;)

Deel Deze Pagina