Jippie, wat een goed begin van deze maand hier zeg! Zoveel roze al! Ben blij voor jullie dames! En ik heb altijd zoiets van een streep is een streep, of het nu een tuurstreep is of niet. Zonder hcg kun je echt geen streep ontdekken! Maar snap de onzekerheid hoor! Ik testte bij mijn twee kids pas een dag na nod (dag 15 na ei) en had toen echt duidelijke strepen. Dat ben ik ook nu weer van plan, pas testen als ik overtijd ben. Maar ik denk dat deze ronde 0, gewoon echt ronde 0 blijft, voel echt helemaal niets wat ik bij mijn andere zwangerschappen had. Dus toch (gelukkig) na mijn ei geklust. En dan wordt 29 aug hopelijk mijn dag Wat duurt dat wachten lang he!? Soms denk ik waarom hebben we deze maand eigenlijk nog gewacht, de redenen waarom waren nou niet echt belangrijk, hihi. Maar goed het maakt het allemaal extra spannend en ben benieuwd of het gaat lukken komende maanden! Testers morgen, veel succes! Ik laat nog wel ff weten of ik echt op rood mag, blijf jullie wel volgen hoor Ik hoop op zeker de helft roze
ik vind het zo spannend deze maand! geen idee waarom deze maand nu anders is als andere maar heb er de kriebels van. hoop dat het een goed teken is!
Oooooh meiden wat een roze erbij!!!!!!!!!! WAT GOED!! Van harte gefeliciteerd!! En dat op de eerste dag van augustus! Wat gaaf zeg! Hopen dat het zo door blijft gaan!
Ik moet trouwens zeggen dat ik er deze maand echt opvallend minder mee bezig ben. En dat vind ik heel erg fijn eigenlijk. Weet niet hoe ik er volgende week onder ben, maar nu ben ik heel relaxed. Heb ook nog totaal geen testdrang, en normaal zou ik al 1 dag na mijn eisprong willen testen hahahaha! Ik hoop dat dat zo blijft! En ik word zooo blij van die positieve testen hier!
Normaal gesproken kan ik het niet laten om paar dagen voor nod te testen. Maar aangezien ik komende maandag vertrek voor een mini vakantie word het of 4 dagen voor nod of wachten tot we terug zijn (op nod) wat zouden jullie doen?
Ik ben nu zo ongeduldig omdat ik vakantie heb, mijn hubbie al werken is. Normaal ben ik dan druk op het werk. Pfff
Ik zou wachten tot op NOD. Te vroeg testen is nooit goed... Kijk naar mijn. Geeft nog steeds geen duidelijkheid.