Wat leuk allemaal!!Gefeliciteerd!! Whaaa hier nog drie dagen geduldig zijn.... Zondagochtend ga ik de vroege test doen... Nog steeds dezelfde symptonen als de andere dagen... dus ik heb nog hoop... vandaag zelfs beetje dizzy ook... Nou meiden die morgen mogen...succes!!
Hier nog steeds wat steekjes/krampjes in mijn onderbuik en vraag me serieus af waar het vandaan komt, omdat innesteling nog wel erg vroeg is. Vanmiddag was ik enorm verstrooid, volgens mij door de warmte ofzo. Ik moest op mijn werk alles afsluiten (werk op een zorgboerderij met mensen met een beperking) en volgens mij ben ik de helft vergeten. Deur op slot, lichten nog aan en al bijna weg rijden en dan bedenken dat je een gebouw niet hebt afgesloten enz., haha. Gelukkig zit de werkdag er weer op, hihi
@Fien: gefeliciteerd! @hier: vanmorgen toen ik thuis kwam van werk heb ik een ovu test gedaan. Deze was spierwit.Aangezien ovu testen ook reageren op hcg ga ik er vanuit dat ik doorschuif naar volgende maand. Kan het alleen maar meevallen
Gefeliciteerd zwangere dames, wat een vruchtbaar clubje deze keer zeg! Hier zijn de klusdagen net voorbij, dus het lange wachten is begonnen.....
Een ovu test hoeft niet altijd op HCG te reageren he! Vaak gebeurd dat wel, maar komt ook wel eens voor dat het niet gebeurd. Maar je kan inderdaad beter van het slechte uitgaan, dan van het goede en achteraf teleurgesteld zijn...
Zo veel geklets hier! Ik zag op de lijst 7 roze namen staan!!! Geweldig, Van harte gefeliciteerd dames!! Hier vandaag goed nieuws gekregen, het zaad van mijn man was goed. En ik ben al 7 kilo kwijt! Voor de gynaecoloog nog 1 kilo eraf en ze gaan verder met onderzoeken/behandeling! Ik ben zo blij!!!!
meiden ik stond nog niet op de lijst... wist niet goed wanneer ik nod zou hebben... nu denk ik dat nod 3 aug zou zijn mamavanmenno, ronde 7, 2e kindje, 30 jaar heb daarnet licht positief getest, dus ik mag voorlopig op lichtroze (en hopelijk mag ik op roze blijven deze keer!!!) veel succes nog aan alle meiden op het wachtbankje !!!
Mama van Lucy, ik zou geloof ik voor de vakantie testen! Ik testte bij mijn zoontje 4 dagen voor NOD dik positief, dus het kan wel! Of geef ik nou het verkeerde advies?
Hallo Allemaal.. Voor de gene die zwanger zijn GEFELICITEERd..! super nieuws zeg..! Heb een vraag aan jullie.. wanneer voelde jullie iets? mijn lijf doet al na 3 dagen na mijn eisprong raar...! maar ik ben zo bang om te testen.. ben zo bang dat het weer tegen valt.. Mijn symptomen zijn: - lichte steken in mijn buik - zwaar gevoel in mijn buik - meer moe dan normaal( kan ook het weer zijn) Normaal vlak voor mijn menstruatie last van zere borsten nu totaal niet.. hoor het wel..
Wat leuk, zo vroeg in de maand al zo veel zwangeren! Gefeliciteerd allemaal!!! @hier de klusdagen zijn voorbij. Ik denk dat mijn ei dinsdag of woensdag is geweest, alleen hebben we niet zo veel kunnen klussen als gehoopt. Manlief heeft namelijk fikse keelontsteking dus zondag voor het laatst geklust, hopelijk was dit genoeg... Ik wilde me er deze maand ook wat minder mee bezig houden maar kon het toch niet laten om de afgelopen dagen al jullie verhalen mee te lezen.
Ik denk dat ik zelf echt pas 3 dagen voor m'n NOD wat voelde. Maar dan waren het echt maar kleine krampjes bij m'n baarmoeder, die kwamen en ook zo weer verdwenen. Af en toe had ik vlagen van misselijkheid. Wel heb ik heel erg last gehad van levendige dromen. Voor d'r rest heb ik eigenlijk nog niet echt symptomen. Hopelijk mag je straks ook een mooie test showen!
ow was testje vergeten Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina