NOD lijst 1 t/m 15 aug 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lisje86, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    #1241 Peace, 1 aug 2013
    Laatst bewerkt: 1 aug 2013
    Wooow meiden, wat een hoop roze! Geweldig! En natuurlijk gefeliciteerd allemaal!

Mijn symptomen (ongeveer 3 dagen voor nod):
    Bij vlagen misselijk
    Hele dikke opgezette buik
    Steekjes bij baarmoeder
    Als ik ongi moet worden ben ik vlak ervoor super sacho en dat had ik nu niet :D
    Gevoelige tepels
    Erg last van onderrug

2. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Meiden op het wachtbankje: de duimen draaien!

3. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Action testen worden bij ons ook niet meer verkocht....en komen ook niet weer want er staat een streep door de streepjescode en er is mij verteld dat een product dan niet weer komt.

4. linus

linus Lid

15 jul 2013
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag aan het einde... voor mij is het nog spannend en er wordt dus hard geklust. Ik had gisteren en vandaag links en rechts steken onderin mijn buik. Misschien ovulatie aan twee kanten? ;)
    NOD 14/8
    [/COLOR]linus (37 jaar), ronde 4 na vmk, 1e kindje[/QUOTE]

5. Krysjuh

Krysjuh Actief lid

13 jun 2013
    235
    0
    0
    Oh zoooo herkenbaar ;) Alhoewel het me nu redelijk af gaat om er minder mee bezig te zijn en dan toch krijg ik nog klachten en denk ik huh ik was er niet mee bezig zou het dan nu wel wat betekenen.... en dan ben je er dus toch weer mee bezig pffff zou het lichaam je zo voor de gek kunnen houden?? :(

Nou succes en we wachten nog maar ff af he ;)

En voor alle zwangeren GEFELICITEERD !!

6. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    #1246 MRCD, 1 aug 2013
    Laatst bewerkt: 1 aug 2013
    Ego bericht!
    Ik heb besloten om morgen nog niet te gaan testen. :) Ik wil voor een duidelijke streep of (als het niet anders is) geen streep. Ik wil geen tuurstreepjes meer. Ik merk dat ik mezelf helemaal gek maak en wil er wat afstand van doen, ik hoop dat, dat op deze manier lukt. Daarom ga ik zaterdag of zondagochtend testen. Ergens ben ik ook bang dat ik gewoon ongi ga worden... Immers de vorige ronde heeft mijn lichaam ook een loopje met me genomen, al was dat wel net iets anders dan deze ronde. ;) Ik zal wel nog meelezen en af en toe reageren! Ik hou jullie op de hoogte. :)

7. wannabemamaa

1 aug 2013
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    lieve meiden,

Ik wilde ook graag mee schrijven wij gaan voor ons eerste kindje.
    Aangezien ik vorige maand 10 dagen te laat ongesteld werd wachten we nu even tot zondag met testen.( met veel moeite hoor!
    Ik hoop dat we allemaal snel zwanger worden ik duim voor iedereen!

20 jaar
    2e ronde
    nod 26 juli

8. Tessasv

Tessasv Actief lid

10 jul 2013
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn Nod is donderdag, maar ga pas vrijdag testen als ik het vol hou en intussen nog niet ongi ben geworden! Vind het wel super spannend hoor, zeker omdat er zoveel zwanger zijn deze maand! Pffff hou vol! ;)

9. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Wauw wat een roze hier! Gefeliciteerd allemaal

10. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik wil zo graag weten waar ik aan toe ben....krijg wel steeds meer 'symptomen'. Nog 3 daagjes slapen en dan zondag avond testen. Maar misschien smokkel ik wel 1 dagje als ik zaterdag nog geen spotting heb. Ik heb nl altijd al spotting op de dag of avond voor nod....

11. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Jaaah:D! En ik ga nog meer roze toevoegen aan de lijst! 10 dpo getest en zie hier het resultaat! Nu duimen voor een plakbeeb.

Bijgevoegde bestanden:

12. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Gefeliciteerd Chanan!

Is er altijd zo'n hoog aantal zwangeren in deze topics? Ik heb me deze maand voor het eerst bij jullie aangesloten, dus heb geen idee.

13. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    Ik heb weer last van 1 borst.. Opgezette klier en die andere die voelt gewoon normaal.. Maar dat betekend dat ik ongi word..

14. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @roos: geen bloed geeft moed. Nog 1 dag en dan mag je testen! Of klopt je banner niet?

15. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    En nog meer roze!!! Gefeliciteerd dames! Volgens banner al me ei gehad heb hem dit keer niet gevoeld.. Misschien dat die nog moet komen! Ik zie het over 2 weken wel haha zondag lekker op vakantie voor 2 weken! Dus heb gelukkig genoeg afleiding:D

16. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Ik wil ook weten waar ik aan toe ben, maar juist daarom ga ik later testen. Ik doe het niet voor een tuurstreepje, ik wil een knaller (en als het niet anders is geen streep). Ben bang om gewoon ongi te worden. :$ Ik ga proberen het wat van me af te zetten. En sinds de beslissing om later te testen is mijn hoofd al wat rustiger! :)

@Chanan
    Gefeliciteerd. Hopelijk een plakkerd. :D

17. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Jammer dat er niemand even reageert op mijn berichtje...:(
    Maare hier nog steeds geen NOD krampen terwijl ik die normaal gesproken wel duidelijk heb. Wel een enorm opgeblazen gevoel, voelde me gister echt opgezet maar kan ook door het weer komen...
    De dinsdag komt dichterbij.

18. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Alle zwangeren gefeliciteerd...

Alle wachtenden; mijn duimen draaien overuren!!

Ik mag op rood... Ongi heeft vannacht doorgezet... Balen!! op naar de volgende ronde dan maar...

19. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Balen zeg! :( *digihug* Hopelijk is het volgende ronde raak!

20. Smnee

Smnee Niet meer actief

Gefeliciteerd :D

Deel Deze Pagina