Wooow meiden, wat een hoop roze! Geweldig! En natuurlijk gefeliciteerd allemaal! Mijn symptomen (ongeveer 3 dagen voor nod): Bij vlagen misselijk Hele dikke opgezette buik Steekjes bij baarmoeder Als ik ongi moet worden ben ik vlak ervoor super sacho en dat had ik nu niet Gevoelige tepels Erg last van onderrug
Action testen worden bij ons ook niet meer verkocht....en komen ook niet weer want er staat een streep door de streepjescode en er is mij verteld dat een product dan niet weer komt.
Ik mag aan het einde... voor mij is het nog spannend en er wordt dus hard geklust. Ik had gisteren en vandaag links en rechts steken onderin mijn buik. Misschien ovulatie aan twee kanten? NOD 14/8 [/COLOR]linus (37 jaar), ronde 4 na vmk, 1e kindje[/QUOTE]
Oh zoooo herkenbaar Alhoewel het me nu redelijk af gaat om er minder mee bezig te zijn en dan toch krijg ik nog klachten en denk ik huh ik was er niet mee bezig zou het dan nu wel wat betekenen.... en dan ben je er dus toch weer mee bezig pffff zou het lichaam je zo voor de gek kunnen houden?? Nou succes en we wachten nog maar ff af he En voor alle zwangeren GEFELICITEERD !!
Ego bericht! Ik heb besloten om morgen nog niet te gaan testen. Ik wil voor een duidelijke streep of (als het niet anders is) geen streep. Ik wil geen tuurstreepjes meer. Ik merk dat ik mezelf helemaal gek maak en wil er wat afstand van doen, ik hoop dat, dat op deze manier lukt. Daarom ga ik zaterdag of zondagochtend testen. Ergens ben ik ook bang dat ik gewoon ongi ga worden... Immers de vorige ronde heeft mijn lichaam ook een loopje met me genomen, al was dat wel net iets anders dan deze ronde. Ik zal wel nog meelezen en af en toe reageren! Ik hou jullie op de hoogte.
lieve meiden, Ik wilde ook graag mee schrijven wij gaan voor ons eerste kindje. Aangezien ik vorige maand 10 dagen te laat ongesteld werd wachten we nu even tot zondag met testen.( met veel moeite hoor! Ik hoop dat we allemaal snel zwanger worden ik duim voor iedereen! 20 jaar 2e ronde nod 26 juli
Mijn Nod is donderdag, maar ga pas vrijdag testen als ik het vol hou en intussen nog niet ongi ben geworden! Vind het wel super spannend hoor, zeker omdat er zoveel zwanger zijn deze maand! Pffff hou vol!
Ik wil zo graag weten waar ik aan toe ben....krijg wel steeds meer 'symptomen'. Nog 3 daagjes slapen en dan zondag avond testen. Maar misschien smokkel ik wel 1 dagje als ik zaterdag nog geen spotting heb. Ik heb nl altijd al spotting op de dag of avond voor nod....
Jaaah! En ik ga nog meer roze toevoegen aan de lijst! 10 dpo getest en zie hier het resultaat! Nu duimen voor een plakbeeb.
Gefeliciteerd Chanan! Is er altijd zo'n hoog aantal zwangeren in deze topics? Ik heb me deze maand voor het eerst bij jullie aangesloten, dus heb geen idee.
Ik heb weer last van 1 borst.. Opgezette klier en die andere die voelt gewoon normaal.. Maar dat betekend dat ik ongi word..
En nog meer roze!!! Gefeliciteerd dames! Volgens banner al me ei gehad heb hem dit keer niet gevoeld.. Misschien dat die nog moet komen! Ik zie het over 2 weken wel haha zondag lekker op vakantie voor 2 weken! Dus heb gelukkig genoeg afleiding
Ik wil ook weten waar ik aan toe ben, maar juist daarom ga ik later testen. Ik doe het niet voor een tuurstreepje, ik wil een knaller (en als het niet anders is geen streep). Ben bang om gewoon ongi te worden. Ik ga proberen het wat van me af te zetten. En sinds de beslissing om later te testen is mijn hoofd al wat rustiger! @Chanan Gefeliciteerd. Hopelijk een plakkerd.
Jammer dat er niemand even reageert op mijn berichtje... Maare hier nog steeds geen NOD krampen terwijl ik die normaal gesproken wel duidelijk heb. Wel een enorm opgeblazen gevoel, voelde me gister echt opgezet maar kan ook door het weer komen... De dinsdag komt dichterbij.
Alle zwangeren gefeliciteerd... Alle wachtenden; mijn duimen draaien overuren!! Ik mag op rood... Ongi heeft vannacht doorgezet... Balen!! op naar de volgende ronde dan maar...