Je hoeft niet zo verontwaardigd te doen, wellicht is er overheen gelezen. Er wordt zoveel gepost hier dat je moeilijk op alles kan reageren. Op mijn berichten is ook niet altijd gereageerd en ik heb daar vrede mee. Om je antwoord te geven op je bericht: Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Let zelf niet zo op mijn urine. Het kan natuurlijk ook zijn dat je te weinig drinkt waardoor de urine niet veel verdund!?
@MRCD; dank je wel meis... ben giga teleurgesteld... pas onze 3de ronde maar toch, moedeloos word je ervan...
Ow ben niet verontwaardigd, was gewoon benieuwd of iemand het herkend. Iedereen zit natuurlijk in spanning. Wou me vraag gewoon weer even in the picture zetten, snap uiteraard wel dat je erover heen kan lezen, tis zo druk hier in deze topic. Maar bedankt voor je reactie, ik drink wel genoeg dus dat kan het niet wezen.
@jabinca idd met word zoveel gepost dat je er snel overheen leest. Om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat dat een teken is van zwangerschap. De kleur is puur afhankelijk ban hoeveel je drinkt en misschien wat je drinkt. Ik heb wel eens gehoord dat de geur een teken kan zijn maar dat heb ik zelf niet ervaren, bovendien kan dat ook veranderen door bepaalde producten zoals asperges. Hoop toch voor je datje straks een posi test in handen hebt. Oja, en iemand vroeg of zoveel roze normaal is? Nou ikheb het niet eerder zo gezien, begin bijna te denken dat de testen ook reageren op warm weer of misschien is warm weer wel beter boor de innesteling . Nee ik denk dat het komt omdat we allemaal het elkaarbzo graag gunnen, bedankt dames!!
♥ nod- lijst 1 t/m 15 aug 2013 ♥ 1. (6) : lisje86, ronde 19, 27jaar, 2e kindje stelpie, ronde 5, 26jaar, 1e kindje fien25, ronde 6, 26 jaar, 1e kindje ilona4, ronde 1, 32 jaar, 5e kindje peace, ronde 2, 2e kindje annemoon, ronde 9, 33jaar, 1e kindje 2. (7) : cybell, ronde 49, 28jaar, 1e kindje mmm mmmarian, ronde 3, 30jaar, 3e kindje mandyx, ronde 3, 26jaar, 1e kindje celika, ronde 1, 29 jaar, 1e kindje skippy87, ronde 3, 26 jaar, 1e kindje antra, ronde 3, 30 jaar, 4e kindje zwangie, ronde 5, 34 jaar, 1e kindje 3. (9) : kris81, ronde 6, 32jaar, 1e kindje roos99, ronde 3 na vmk, 25jaar, 1e kindje mrcd, ronde 6, 25 jaar, 1e kindje veratjuhh, ronde 3, 23 jaar, 1e kindje ryv, ronde 1, 24 jaar, 1e kindje mamavanmenno, ronde 7, 30 jaar, 2e kindje romy83, ronde 1, 29 jaar, 2e kindje niicci, ronde 4, 23jaar, 2e kindje kris2012, ronde 11, 22 jaar, 1e kindje 4. (5) : mirtje87, ronde 3, 26 jaar, 1e kindje mevrouwx, ronde 11, 34 jaar, 1e kindje chaymi, ronde 4, 32 jaar, 1e kindje babybanjo, ronde 1, 3e kindje ingeg, ronde 3, 30 jaar, 2e kindje 5. (4) : claudia88, ronde 3 (na ma), 25jaar, 1e kindje whoppie, ronde 3, 2e kindje bloesem, ronde 3, 32jaar, 3e kindje billie85, ronde 4, 28 jaar, 1e kindje mmm 6. (8) : chanan, ronde 1 mmm, 31 jaar, 1e kindje jesje, ronde 9, 30jaar, 3e kindje missflower, ronde 2, 26jaar, 3e kindje lindalot79, ronde 6, 34 jaar, 1e kindje jabinca, ronde 2, 24 jaar, 1e kindje muis007, ronde 1, 40 jaar, 5e kindje derde, ronde 0, 32 jaar, 3e kindje kimroy, ronde 5, 27 jaar, 1e kindje 7. (3) : catelijntje, ronde 24, 22 jaar, 1e kindje faiye, ronde 1, 27 jaar, 1e kindje ajeetje, ronde 12, 40 jaar, 1e kindje 8. (9): nathje, ronde 10 mmm, 34jaar, 1e kindje smnee, ronde 13, 22jaar, 1e kindje mmm naliey, ronde 69, 21e ronde na mk, 26jaar, 1e kindje bloempje22, ronde 3, 21 jaar, 1e kindje nanne88, ronde 4, 25 jaar, 1e kindje vrauwke, ronde 4, 33 jaar, 1e kindje tessasv, ronde 6, 28 jaar, 1e kindje inlove, ronde 9, 29 jaar, 2e kindje kinderwens87, ronde 9, 26 jaar, 1e kindje 9. (5) : mamalucy, ronde 12 mmm, 24 jaar, 1e kindje floor32, ronde 4 na miskraam, 32 jaar smurf1985, ronde 3, 27 jaar, 2e kindje hogelinda, ronde 2, 24 jaar, 2e kindje madeliefje1987, ronde 3, 26 jaar, 3e kindje 10. (9) : amdv, ronde 1, 21 jaar, 2e kindje tirza50, ronde 4, 22 jaar, 2e kindje blije mama, ronde 4, 33 jaar, 3e kindje lieflief, ronde 9, 29 jaar, 1e kindje krysjuh, ronde 3, 26 jaar, 1e kindje tiemar, geen officiële ronde, 32 jaar, 2e kindje zoumooizijn, ronde 1, 29 jaar, 1e kindje mumm84, ronde 2, 29 jaar, 2e kindje aloha, ronde 7, 26 jaar, 2e kindje 11. (7) : flora01, ronde 9, 4e ronde mmm, 24jaar, 1e kindje wondertjeinmaak, ronde 9, 1e kindje sientjes, ronde 3, 25 jaar, 1e kindje wokkeltje, ronde 3, 28 jaar, 1e kindje noralie87, ronde 3, 26 jaar, 1e kindje leen82, ronde 5, 31 jaar, 1e kindje snoopy100, ronde 6, 32 jaar, 1e kindje 12. (5) : sharissa87, ronde 17, 25 jaar, 1e kindje cosy, ronde 2, 27 jaar, 1e kindje teardrop, ronde 2, 28 jaar, 3e kindje sandravandijk, ronde 4 na miskraam, 35 jaar, 1e kindje musty, ronde 1, 27 jaar, 3e kindje mmm 13. (1): erica82, 2e ronde, 31 jaar, 2e kindje 14. (5): meisje28, ronde 2, 28jaar, 1e kindje nahlatje, ronde 5, 19jaar, 1e kindje newbornstar, ronde 2, 23 jaar, 1e kindje linus, ronde 4 na vmk, 37 jaar 1e kindje zwangels, ronde 24 (15e na vmk), 30 jaar, 1e kindje mmm 15. (5): ig86, ronde 5, 26 jaar, 1e kindje marrie28, ronde 11, 34 jaar, 3e kindje lief of stoer, ronde 2, 31 jaar, 2e kindje bruintje, ronde 1 na mk, 26 jaar, 2e kindje chantallcindy, ronde 5 na mk, 23 jaar, 1e kindje datumloos. (5) : lucindalice, ronde 1, 31jaar, 3e kindje heleen80, ronde 8, 32 jaar, 1e kindje cathrien, ronde 1 na missed abortion, 33jaar, 1e kindje linda89, ronde 1, 24 jaar, 1e kindje dayna, 14e ronde mmm, 27 jaar, 1e kindje t o t a a l: 90 wil je op de lijst zet in kleur je naam, leeftijd, ronde, kindje & vooral de datum neer in je post dan komt dat goed! Dus quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(10), ongesteld (1), mmm (10), negatieve test (1), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje (0)
Gefeliciteerd Chanan!!!! Balen Chaymi dat je toch ongi bent geworden! Snap je terleurstelling Zwangels wat een goed nieuws! Kris gefeliciteerd! Foto? Mamavanmenno ik zie een streep, gefeliciteerd Stelpie leuk de CB positief en je mannetje blij MRCD dat heb ik ook met testen, ik wil ook alleen een positieve test zien, daarom test ik ook niet voor NOD Wil iemand mij nog op NOD 11 augustus zetten?
Heb wel eens gehoord dat je urine sterker word, maar dat kan natuurlijk ook komen door langer plas ophouden of ineens minder drinken. Spannend! Waarschijnlijk is er over je berichtje heen gelezen, het lukt mij ook ooit om op alles te reageren.
Goeiemorgen meiden, weer een hoop roze! Wow!! Gefeliciteerd!! Hier vanmorgen getest en ik word niks wijzer.. ik ben bang dat deze testen voordruklijntjes geven. Ten eerste moet je hem bijna onder een vergrootglas houden om iets te kunnen zien (de foto in negatief tel ik niet mee, je zou hem zonder in negatief te zetten ook moeten zien) en nu 2 dagen later is de test niet beter geworden. Máár ik ben ook nog niet ongestelt worden terwijl ik dit gister of vandaag zou moeten zijn. Ik moet ffies van me afschrijven hoor! Want ik word hier toch zo onzeker van (terwijl ik er heel de maand niet mee bezig ben geweest). Donderdag 18 juli mijn knal ovutest (testlijn was donkerder dan de controlelijn) die dag ook enorme pijnlijke boobies en lage rugpijn. Vrijdag 19 juli nergens meer last van, mijn borsten niet pijnlijk mee enzo, echt alles weg, dus ik denk dat na de ovutest mijn ei is gesprongen (zijn we natuurlijk niet zeker van want kon niet meer testen, ze waren op haha) Een kleine week later (woensdag 24 juli, en donderdag en vrijdag) lichte menstruatiekrampen Zondag en maandag (26 en 27 juli) ineens weer (dacht ik) vruchtbaar slijm (solly hihi).. afgelopen dinsdag en woensdag weer menstruatie krampen, gisteren ook nog wat.. maar geen ongi en ook geen positieve test... Ok meiden, laat jullie idee eens horen hierover xxx
MRCD als ik jou berichtje voor vanmorgen had gelezen had ik met je meegedaan.. respect voor jou meid!! Dikke knuf.. en tuurlijk gaan we voor die knaltest!!
Nog even een vervolg aan me verhaal (bedankt voor het lezen!) Ik heb primolut gekregen om deze cyclus op te wekken, die was "geslaagd" op 5 juli (bloeding).. Ik had 3 echo's gehad waaruit bleek dat mijn cyclus stil stond namelijk.. follikels groeide niet of nauwelijks en baarmoederslijmvlies groeide niet aan,, Ik ben zo bang dat dit nu gewoon weer het geval is.. toen ik 15 was heb ik de pil gekregen omdat mijn menstruatie maar niet op gang kwam.. We zijn pas bezig vanaf begin mei, maar toch wel wat gefrustreerd opgestaan vanmorgen. 2 keer door de pil heen zwanger geworden, en nu zonder ook maar enig voorbehoedsmiddel niks.. Niet dat ik haast heb, ik bedoel, sommige zijn al zoooo lang bezig, dus ik wil helemaal niet zeuren! Maar een stil liggende cyclus als je zwanger wilt worden.. pfff.. niet echt handig he! Nu eerst maar een bakkie koffie maken!
Heb deze maand een cyclus van 21 dagen gehad.. heel kort en heel vreemd, dit terwijl ik altijd sinds ik me kan herrinneren een cyclus heb van 28 dagen... Zou dit door de tarwekiemolie komen die ik sinds vorige ronde neem?