NOD lijst 1 t/m 15 aug 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lisje86, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ow das wel erg vervelend maar een test is een test.
    Als we perse iets willen zien op zo'n witte test moeten we er misschien zelf een streepje op zetten haha
    Toch nog maar even afwachten dan aangezien je vandaag ongesteld kan worden. Wel altijd regelmatig??

2. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    weet je zeker dat het je ongi is??

3. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    De laatste 6 maanden met spiraal (die is mei verwijderd) had ik weer een regelmatige cyclus.. na verwijdering van spiraal niks vanzelf op gang gekomen, 1 keer vroege miskraam en daarna een stilligende cyclus..
    Ik zal gewoon geduld moeten hebben... (ik ga weer in de modus die ik de hele maand heb, het van me afzetten.. hihi)

4. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou volgens mij wel... Gaat wel gepaard maar heftige krampen die ik nooit eerder heb gehad.. Erg rood, geen klonters en met heel veel slijm, hetgeen ik ook nooit eerder heb gehad...

5. blije mama

5 nov 2010
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeaahhhh nieuwe zwangeren gefeliciteerd!! Nieuwe testers succes. Wachters ook veel succes en geduld toegewenst😜
    Ik heb zo'n gevoel dat er nog vele van ons rosé gaan kleuren!!!

6. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Wat een prachtige lijst al zeg!

Jammer chaymi! (

7. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Chaymi: Ik zou even aankijken hoe je menstruatie verloopt en of het anders is dan normaal. Het zou mogelijk ook nog innesteling kunnen zijn. Ik wil je geen valse hoop geven, maar dat is een mogelijkheid.

8. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Ik kan eigenlijk niet herinneren dat mijn urine een echte andere kleur had / heeft. Nu let ik daar eigenlijk ook niet zo op. Misschien dat andere zwangere je een beter antwoord geven. Persoonlijk denk ik niet dat het van foliumzuur komt.

9. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    MMMarian: Kan me goed voorstellen dat je er enorm van baalt dat je lichaam zo reageert. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Alle nieuwe zwangeren: Gefeliciteerd. Tjonge wat gaat het hard! Ik hoop echt dat de roze golf de hele periode doorzet :D

Hier: Ik begin nu alweer testdrang te krijgen, ik had eigenlijk gehoopt daar niet zoveel last van te hebben. Ik zit pas 5 dpo en moet dus echt nog wel even wachten. Ik ga volgende week van woensdag tot maandag naar mijn ouders op hun vakantieadres en ben nog in dubio of ik een test mee ga nemen en daar doen of niet. Ik wil niet dat mijn ouders het te vroeg weten, ik heb ze al 2 keer eerder moeten teleurstellen. Maar als ik dan niet test, dan moet ik nog 2 dagen langer wachten. Ergens zou ik ook wel willen weten of ik daar mijn menstruatie kan verwachten. Nog een nadeel, mijn man gaat niet mee en zou er dan niet bij zijn. Maar ik wil het wel graag weten, nu al, hahaha

10. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Gefeliciteerd chanan en kris!!

Inderdaad veel roze deze maand! Wellicht dat het mooie weer toch voor veel vruchtbaarheid zorgt!:D

11. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Ik kom no eventjes m'n test spammen hoor!:D Een mooie cb test, duidelijker kan die niet!:p

Bijgevoegde bestanden:

12. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Super fien!

13. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    @Mmmarian
    Pffff wat vervelend zeg! Ik kon vanaf gisteren ongi worden. Gelukkig nog geen bloed gezien. :) Ik ga proberen om zondag pas te testen, maar misschien doe ik het zaterdag (op mijn NOD) wel. Ben eigenlijk nog nooit later dan na 31 dagen ongi geworden. Ik knijp hem wel... ;)

@chaymi
    Weet je zeker dat het je ongi is. 21 dagen is wel heeeel vroeg hoor. :$ Het zou een innesteling kunnen zijn, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.

@lieflief
    Ik zou lekker daarna testen. Vroeg testen geeft vaak alsnog geen duidelijkheid. Je kan het! :)

14. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Vandaag Dday voor mij!!
    Vandaag/morgen nod.. test is nog steeds erg wit..! Heb wat menstruatie krampen, gevoelige borsten enz.. vermoed dat ik ongesteld moet worden!
    Maar ik hou nog even een slag om de arm..
    Over 2 uur zit ik bij de gyn voor de bloeduitslagen en een echo.. hoop op duidelijkheid!!
    Man smste gister vanaf zn werk.. "eigenlijk heb ik best zin om naar het ziekenhuis te gaan, dan weten we tenminste waar we aan toe zijn"
    We zijn inmiddels allebei zenuwachtig!

Gefeliciteerd voor de meiden in het roze! Wat een vruchtbare maand! En dat met deze temperaturen!

15. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Wat fijn dat je man hier ook zo mee bezig is, voelt goed ofniet?
    Wens je succes in het zkh!

16. Wishgirl

Wishgirl Actief lid

22 jul 2013
    350
    0
    0
    Wat n goed begin van deze maand..!!!
    Gefeliciteerd allemaal!!

Ik hoop idd ook dat het roze goed door zet...ook voor mezelf..;)!
    Nog twee geduld hebben dan zit ik op 12 dpo..en test ik.

Nou dames geniet v deze warme dag..kk ga bij moeders in t zwembad afkoelen en op andere gedachtes komen...

Xx

17. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Dankjewel!
    Het is inderdaad heel fijn dat hij er ook zo mee bezig is, het gevoel van "we doen het echt samen".. we hebben steun aan elkaar:)

18. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Succes skippy!

19. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Veel roze zeg gefeliciteerd ! :)

20. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    Succes skippy!!

Ik heb net maar even stiekem gestest( 1-2 dagen voor nod) maar helaas was hij nog omo-wit.. Wel nog steeds een hoge temperatuur ! ( misschien door t weer?)

Pffr nu toch echt maar even afwachten tm zondag!

Deel Deze Pagina