NOD lijst 1 t/m 15 aug 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lisje86, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessasv

Tessasv Actief lid

10 jul 2013
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zit nu 5 dagen voor NOD, wil testen, maar dat heeft vast geen zin! :) ik probeer het Zo lang mogelijk uit te stellen! Maar de drang is enorm! Ben vanochtend wel misselijk, maar wellicht kan het komen doordat ik gisteravond twee glazen wijn heb gedronken! :( afwachten, afwachten!

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Linda89, wat n verhaal zeg van je moeder!

@ Dames met allerlei klachtjes...'frustrerend' he? Wat we allemaal voelen in ons lijf? En het lijkt allemaal zo op elkaar! Bij mij was het bij alledrie de zwangerschappen lichamelijk verschillend, wat wel steeds hetzelfde was dat ik het humeur kreeg van n stoomafblazende draak....

@ IngeG, o ik hoop dat hij uitblijft! Je symptomen zien er zo hoopvol uit!

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Jabinca, die gebruik ik ook uit n potje... Maar ik heb niet het idee dat de kleur van m'n urine veranderd is.

@ TessaV, ik testte 5NOD al licht posi, dus het kan wel, maar toch vind ik dat vroege testen maar gekmakend, dus ik wacht liever tot na NOD.

Niemand getest deze ochtend?

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Dames, ik heb n 'gekke vraag', ik schiet er wellicht niks mee op omdat het onbetrouwbaar is, maar ik stel hem toch maar .... Wat is jullie basale temperatuur en jullie after-ei temperatuur in deze hitte?
    Ik heb omdat ik een vmk heb gehad en even rust in m'n hoofd wilde deze ronde niet getempt en geen ovu-testen gebruikt.
    Nu had ik op dag 21-22-23 opeens bruin verlies, dus ik dacht dat m'n ongi eraan kwam, maar die bleef uit , sinds dat bruin verlies ben ik toch weer met het zwanger worden bezig in m'n hoofd, wat was dit? Nog nasleep vmk, eisprong, innesteling? Afgelopen dagen was m'n temp 37.1 36.9 en 37.0, relatief hoog dus... bij mijn zoontje was dit n 'zwangertemperatuur' maar dat was is maart ipv deze hitte. Zou dat door het weer komen dat het zo hoog is?
    Het is een heel verhaal geworden, maar ik zou het fijn vinden als jullie mee willen denken, alvast bedankt....

5. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Bedankt voor je reactie lucindalice, weet niet wat het met me urine was.
    Ik heb nog geen ervaring met temperaturen dus kan je niet verder helpen.

6. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Zie mijn temp. Kaartje. Mijn ervaring is dat de hitte buiten niet veel invloed heeft op je basale temp. Je hebt dus een mooi temperatuur rijtje! Duim voor je!

7. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hier op het wachtbankje neergeploft nog 11 dagen! Spannend!

8. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Spannend zwangels. :)

Vandaag is mijn NOD... Ongi heeft nog niet doorgezet, gelukkig. Van die zwangersschapstest wordt het er niet duidelijker op. Weer zo'n tuurstreepje, VL zag hem ook. Hier kan ik dus niks mee. Kan een aantal dingen betekenen:
    * Ongi komt nog, maar zet pas later door.
    * Mijn lichaam maakt langzaam Hcg aan.
    * Ik ben wel zwanger, maar er is iets mis.

Fijn die onzekerheid! :$ Nog even afwachten dus. Ik heb geprobeerd het tuurstreepje op de foto te krijgen, maar dat lukt niet goed. Op de foto zie ik het tuurstreepje namelijk niet echt. :)

9. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Ik kan goed turen :D
    Haha.
    Ik duim voor je dat het raak is en alles goed gaat.

10. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Misschien had je wel een late innesteling! Een streep hoe vaag ook is een streep. Pfff spannend hoor. Sterkte.

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Chanan, mooi kaartje heb je zeg! Dankjewel voor je antwoord dat de temperatuur buiten nu niet zoveel invloed heeft :). Dan ga ik er vanuit dat ik in ieder geval een eisprong heb gehad! :)

@ Zwangels welkom op het bankje!

@ MCRD, dat is echt niet fijn :(...
    Misschien is het wat om n cb digi te gebruiken?

12. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Als mijn veegje bloed op het wc papiertje van afgelopen maandag de innesteling was, dan had ik op 8/9DPO de innesteling. Zit nu op 13/14 DPO. Vijf dagen later dus. Ik weet niet precies of mijn ei op de 20e of de 21e is geweest. :$

@Lucalinde
    Mijn cv Digital wil ik bewaren voor als de streep wat duidelijker is. Van dit tuurstreepje kan ik niet uitgaan namelijk. Vind het zonde om die cv Digital te gebruiken als de streep op de gewone test nog niet eens een beetje duidelijk is. :p

13. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Op de foto valt er weinig te turen, helaas. :p

14. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coƶrdinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    MRCD: Kan het ook zijn dat je maandag een laat ei had, waar je iets van bloed verloor en gisteren van de innesteling?
    Of weet je zeker dat je ei eerder was?
    Na alles wat je schreef moet je toch gewoon zwanger zijn?
    Sterkte ermee meid.

15. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    Vandaag is ook mijn nod ( of morgen :) ) en ik ben tot nu toe nog niet ongi .
    Wel wat krampen maar dat heb ik de hele maand al haha. Oja en de kat van mijn tante die nooit iemand ziet omdat ze doodsbang is, kwam gister bij me op tafel zitten? Wel heel maf he

16. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Welke test heb je gebruikt? Ik had van die zogenaamde extra gevoelige teste . Echte tuurstrepen erop. Zelfs vandaag nog. Andere test van kv gedaan en die was gewoon heel duidelijk.

17. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    mijn temp is niet hoger ondanks de hitte... dus ik zou durven zeggen dat je er kan van uit gaan dat je temp betrouwbaar is ! succes !!!

18. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Lijkt me niet. Ik had op de 19e een knallende ovu test, daarna niet meer kunnen testen, omdat ze op waren.

@chanan
    Ik geloof niet in die extra gevoelige vroege testen. ;) Ik heb een kv 2v5 gebruikt. ;)

19. Tintelfruit

2 aug 2013
    16
    0
    0
    @zwangels: hallo!
    @MRCD: sterkte ermee hoor!

Moet nog 'n dagje wachten. Dan mag ik testen. Beeh. Duurt lang!
    Heb trouwens wel het gevoel dat ik pas later in de week posi zou testen. Dan begint mijn vakantie ook :)
    Nog niet ongi, dus so far so good!

20. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Die extra gevoelige testen zijn idd bagger! Ik duim dat je morgen toch een duidelijke test in handen hebt.

Deel Deze Pagina