NOD lijst 1 t/m 15 aug 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lisje86, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muis007

Muis007 Niet meer actief

Er staat precies bij waarom ik niet meer zwanger wil worden.

En mijn vraag is al beantwoord ook die stond erbij.
    Dan is het niet anders dan wachten tot volgende week en hópen dat het niet zo is.

Groetjes.

2. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Ahh balen zeg MRCD :(

Ik probeer vanavond via de laptop even bij te lezen!
    Jullie praten zoveel haha!

@hier: vandaag de 2e dag dat ik echt misselijk ben!
    En mijn buik is gigantisch, waarschijnlijk darmen?
    Normaal heb ik een vlakke buik, maar nu heb ik echt wijde kleding aan haha!

3. blije mama

5 nov 2010
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nicci.. Geniet ervan. Bij mijn tweede zwangerschap had ik al bij week 10 een zwangerschapsbroek aan. Gaat wat sneller allemaal.

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Blije mama, *knuffie voor jou* zon witte test is echt niet leuk :(

@ Smnee, dankje voor je reactie, op het moment geen dekens, zelfs geen lakens in deze hitte. NOD, geen idee... Als ik de eerste 2 rondes (26+29) tel dan NOD morgen, tel ik vmk als cyclus mee (35) dan is dinsdag de 6de m'n NOD, tel ik 6 weken na bloeding vmk, dan pas de 18de... Zie zelf door de bomen het bos niet meer :(
    Hoorde net van iemand dat je 6wkn na MK sowieso niet mag testen ivm vals positief :( zo eens de gebruiksaanwijzing op internet eens naslaan.
    Ben het even kwijt, had je nu al n uitnodiging van de gyn trouwens?

@ Derde, werkse! En hopelijk snel duidelijkheid!

@ Mama Lucy, hoe komt het dat je je hoop hebt laten varen?

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Mevrouw x, balen van de nega-test, veel plezier op vakantie!

@ MCRD, o nee!!!! Niet leuk :(,
    Pas bij rood verlies moet je start nieuwe ronde rekenen

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Niccii, niet leuk misselijkheid! Maar opzich wel n goed teken

@ Muis, hmmm, ik zou nog n paar dagen wachten

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Zo volgens mij heb ik nu alles bijgelezen en gekletst :p

Vanochtend met manlief en de kiddies de Boerenbond en Karwei leeggekocht, was erg gezellig en ben erg blij met de aankopen. Ook even 'm'n hoofd uit kunnen zetten' wbt het zwanger worden, maar nu liggen de kids op bed en begint het weer ;) ben ook de hele dag misselijk, maar goed, dat komt vast door het weer. We wilden eigenlijk morgen gaan testen, maar omdat ik hoorde dat het niet goed is binnen 6 weken na je MK moeten we nog 15 dagen wachten :(.... Als ik niet ongi word, dan worden dat lange dagen vrees ik...
    Voor nu maar besloten dat ik toch het tempen maar weer op ga pakken.

8. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Willen jullie even meedenken?
    Kan iemand iets zinnigs zeggen over m'n cyclus?
    Ik voel me zo onzeker en gefrustreerd en gewoon.. bah! :(
    Na de curettage (10 juli) had ik nog bijna 2 weken positieve zwangerschapstesten, die afliepen tot n héél vaag 2e streepje. Vanaf toen ovutests gaan doen en die liepen op, maar nog niet tot n even donker of donkerdere 2e streep. En ineens was de ovutest de volgende dag zo goed als wit. :(
    Heb eergisterochtend nog n laatste zwangerschapstest gedaan; spierwit. Later die dag nog n ovutest; ook spierwit.
    Ik heb geen idee of ik n eisprong gehad heb, geen idee of ie nog komt, geen idee wanneer ik ongi zou moeten worden. Bah! :(
    Wel hebben we vanaf 2 weken na de curettage weer gewoon geklust, dus ja.. t zou ook kunnen dat ik straks misschien weer zwanger ben. Maar daar reken ik niet op.

Heeft iemand enig idee hoe mijn cyclus nu zou kunnen lopen? Wat ik zou kunnen verwachten?

9. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Hi,

We zijn terug van (hopelijk) onze onvergetelijke vakantie ;).
    Hebben geklust bij t leven, ei goed gevoeld en nu met vlagen misselijk, gevoelige borsten en geen trek in eten. Kokhalzen blijft.

Wil graag alles bijlezen maar dat gaat me niet lukken met zulke kletskousen :p.

Dus alle zwangeren, gefeliciteerd en een fijne en zorgeloze zwangerschap gewenst!!
    Alle niet zwangeren...heel veel succes de volgende ronde!

Over 7 dagen weet ik bij wie ik aan kan sluiten.

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Cathrien, vervelend dit :(
    Zoals ik het lees lijkt het dat je je ei-piek wellicht gemist hebt? Ik zou of tot 21 aug (6wkn na curettetage) afwachten of doorgaan met ovu-testen.
    Ik zit zelf n beetje in het zelfde schuitje, ik had op 7-7 een MK.
    Heb jij na je curettetage nog bloed of bruin of roze verloren?

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Mumm, klinkt als n goede vakantie!

12. mevrouwX

mevrouwX Lid

30 jun 2013
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja balen, maar probeer positief te blijven! Nu eerst maar eens lekker bijkomen van een veel te druk jaar!

13. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

:$....

14. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Wauw wat al veel roze!!!
    Ik wil nog veel meer roze zien!!

15. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Bij mijn vorige zwangerscahp vertelde de vk ooit eens dat je de cyclus moet rekenen vanaf de dag dat je helderrood bloed hebt. Dat is het eitje van die maand. Alles wat daar voor komt is oud.. (Ik doe dat zelf niet hoor, je wordt toch wel ongi dan dus ik reken ook vanaf dag 1)

16. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Na mijn vmk heb ik ook 7 weken later getest en deze was positief dus dacht weer zwanger te zijn, en toen werd ik toch een paar dagn later ongesteld. Heb geen curettage gehad.
    Dus was toen blij om niets.

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Zwangels, wow zelfs na 7wkn nog een posi test en dan zon teleurstelling daarna, wat erg!! :(...

18. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hmm officieel zal t wel zo wezen maar is wel stom, het komt eruit omdat je ongesteld bent ja...als je zo moet rekenen vraag ik me af of je zelf wel een makkelijke berekening kan maken.

Ik word hier knettergek van mezelf, vandaag gewerkt, geen nod krampen, wel opgeblazen gevoel, in de auto naar huis zelf kots neigingen (srry) en vanmiddag even wat gegeten en dat viel erg raar.
    Naast vermoeidheid voel ik me niet ziek dus alle symtomen wijzen toch op iets positiefs.
    Kan eigelijk niet meer wachten...

19. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Vandaag waren we even met ons 3en naar de winkelstraat geweest.

Toen zag ik dat de winkel waar ik voor onze zoon ook kleertjes kocht op alle artikelen 50% korting had.

Dus ik kon het niet laten, en heb al een pakje, sokjes, slaapzakje, slabbetjes, monddoekjes, billendoekjes, hoeslakentjes enzo gekocht haha!

Ondanks het nog zo pril is, kon ik het niet laten liggen! Haha! :p

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Spannend Jabinca!!

Deel Deze Pagina