Vandaag is mijn NOD. Ik ben voor mijn doen laat in slaap gevallen en super vroeg wakker. Voel me misselijk, maar ook een soort zenuwachtig gevoel. Oftewel;spanning. En ik was nog wel zo rustig de laatste tijd. Ik zie op tegen het ontdekken van het bloed. Maar ben er ook nog niet gerust op als ik vandaag niet ongesteld word! Want de vorige ronde was ik een dag later,dus dat kan dan nu ook! Aaaaarggh...hahaha..moeilijk he meiden!
Ik denk toch dat ik ongie ga worden ik heb steekjes onderin me buik en dat heb ik meestal al me ongie eraan komt. Ik droom wel elke nacht al de hele week. Dat vindt ik wel raar want ik droom normaal bijna nooit
Meiden, jullie mogen niet ongesteld worden Vanmorgen erg veel moeite om mijn lekkere bedje uit te komen, meestal ben ik al op tijd wakker en klaar om op te staan, maar vanmorgen..... En nog steeds wil ik mijn bedje wel weer in... GAAP! Nog 2,5 dag werken en dan ga ik lekker een paar dagen mijn ouders opzoeken op hun vakantieadres. Zin in.
@billie ik duim voor je vandaag. Hier ook nog niets te zien en voelen. 11.00 uur gaat de kruidvat open dus ik denk dat ik daar op tijd heenga. Nu eerst nog even mijn bed in. Nog een dagje uitzieken van keelontsteking en dan morgen weer aan de slag. Zou het ook kunnen dat mijn ong. Door de koorts en griep langer uitblijft? Duurt bij mij echt nooit langer dan 28 dagen namelijk.
Ja spannend bloesem! En ik weet niet of het invloed kan hebben op de lengte van je cyclus. Beterschap in ieder geval! Wanneer zou jij willen testen?
Gaaaf Chantallcindy, lijkt me heerlijk, vooral natuurlijk in de zomer, gewoon lekker elk weekend 'op vakantie' en genieten @ Hogelinda , haha jouw geschetste scenario zou echt te gek zijn! Maar zwanger met n temp van 36.6 lijkt me niet...net ook weer wat spotting, langzaam aan komt het rood er toch aan vrees ik. Maar lief dat je zo mee denkt Nog 5 daagjes en dan jij hoop ik ook n knaltest!
@Lucindalice: good luck for you! Ik sta al op rood Vriendjelief vroeg gisteren heel onschuldig of dat het echt zo was. Kan toch ook een andere bloeding zijn? Ha ha ha....no way. Hij heeft nog veel te leren
Oke... ik ben heel ráár de afgelopen tijd, twijfel aan van alles, mijn mood gaat alle kanten op! Gisteren misselijk, vanmorgen ga ik de melk de schuld van mijn misselijkheid!! Ja hoor doe ff normaal! Steken ... lijkt niet op ongesteldheid die moet komen. En ook mijn tepels zijn zoals als dat ik zwanger ben. Maar nu.. ik toch wel een testje gedaan (die dingen allemaal voelde ik pas erna) dacht ding is toch negatief, gelijk weggebracht naar mijn mannetje en daarna stond er ook zoiets aflezen na 2 maar ook na 10 minuten ofzo? Hoe dan ook ik keek amper... en het was best nog vroeg maar nu zag ik wél iets! Ja... "iets" heel lichts. Even breed, maar dit is een andere test van kruidvat ééntje die een plus laat zien. En die streep die hoort te verschijnen als je zwanger bent staat er licht op maar even breed... Is die test wel te vertrouwen wie heeft hier ervaring mee, normaal neem ik 2v5 van kruidvat? Als mijn ongi uitblijft wanneer het beste opnieuw te testen dat er zekerheid is? Sorry dames ik ben vervelend ik weet het, maarja, misschien uit een soort van zelfbescherming ofzo op die manier gereageerd. Want toen ik mij bedacht hoe ik dit zou vinden als het écht écht zo zou zijn, dan ben ik toch heel blij en is het méér als welkom...
@ Tintelfruit, thanks! Aaagh, wat ontzettend schattig van je vriend, zo te horen hoopte hij toch stiekem op iets moois in je buik Hopelijk volgende ronde raak!
@muis Ik ken die test niet. Maar ik denk dat ik je kan feliciteren! Hoeveel dpo ben je? Anders zo een cb test halen?
Even ego berichtje. Vanmorgen toch maar even een testje gedaan van de kv, uiteraard omowit! Nu maar hopen dat die rode duivels snel doorbreken, kunnen we eindelijk voor het echie gaan! Hebal een jaar een cyclus van 24 dagen en nu zit ik op dag 25 en alleen krampen. Misschien dat he door de stress nog even uitblijft? Wel goed om te weten dat mijn ei dus inderdaad ook niet op dag 10 kan zijn, maar ook later. Vandaag zal hevast komen, uiterlijk morgen hoop ik... Iedereen succes met testen en wachten!!!
Hallo iedereen.. Ook ik mag op rood. Álleen moet ik bij 5 augustus staan. Ryv , 1e ( onofficiële ) ronde, 1e kindje Liefs. Nog gefeliciteerd voor degene die op roze staan!!
Hey dames, wat een gekletst allemaal... Ik ben nu ongi af, heel weinig deze week en maar 4 dagen, terwijl ik normaal toch wel 6 dagen ongi ben... Voel nu steken in mijn linker onderbuik... Zal toch niet mijn eisprong al zijn.. Vorige maand een cyclus van 21 dagen gehad, dus ik kijk nergens meer van op...
Sorry dat ik er meer dan ik zei niet ben geweest. Maar hier nog steeds geen ongi te bekennen. Ondertussen 4 dagen overtijd. Maar ik wacht nog ff met testen heb ik een keer gehad dat ik 10dagen overtijd was dus. En heb helemaal geen klachten dus zal wel later komen mijn ongi. Voor de zwangere meiden gefeliciteerd en de meiden die ongi zijn geworden balen zeg... dikke knuff
Hoi Chanan, o o o ik raak in paniek, wacht ajb ff met feliciteren, misschien he, ook ondanks dat ik samen nu nét met mannetje die laatste test er doorheen deed, en hij het dit keer ook heel licht zag maar die andere test ga halen die de meesten hier hebben??? die 2v5 ofzo? :S dpo? ja dat is ook een probleem eigenlijk want volgens de calculator hier is mijn test dag morgen? Cb zou nog te vroeg zijn misschien?
Niet in paniek raken. Min NOD is ook morgen (14dpo) maar ik had 10 dpo al een positieve test. En met CB zwanger! Maar die kruidvat testen zijn ook heel betrouwbaar! Om elf uur is de kruidvat open!