Nou ben wel benieuwd dan over wie het gaat en of het over mij gaat of niet? Ik ben best een beetje onzeker dus heb geen zin om mij druk te maken of het over mij gaat of niet!? En als het niet over mij gaat dan om wie wel het is wel zo volwassen omdat tegen die persoon te zeggen. Ik doe dat ook als ik ergens mee zit!
Weet je wat t is, je typt je bericht en hoopt dat t goed overkomt. Iedereen kan een andere interpretatie hebben hiervan. Ik zou zeggen gewoon ff normaal vragen hoe diegene het bedoelt en vooral het allemaal gezellig houden. We zijn nou eenmaal allemaal vrouwen... keep it fun! Ik zit er nu bijna 2 weken op, heb er echt heel veel aan. Wat betekent trouwens dpo en +2 enzo??
Ja... wat is dit toch allemaal? :S Of ben ik het? Als ik het ben haal me maar van de lijst en weg ben ik Wil niemand tot last zijn. En ben het wel eens met Linda dat het wel zo volwassen is?
Ja dat is wel zo Jabinca. Ik ben ook ff vervelend geweest maarja, heb het zo goed mogelijk proberen uit te leggen. Maar als ik niet welkom ben hoor ik dat graag, want als er een leuk forum daardoor wordt verpest wil ik niet de veroorzaker zijn Ben ga ik gewoon weg op dit forum dan van de NOD lijst
Haha dames, even wat "grappigs" tussen door. Op de Nederlandse kant van het cb plus doosje staat een hele leuke typ fout.
Nou weet je wat ik dan denk, als je je ergert aan iemand, zegt het tegen diegene.. Praat erover via PB of desnoods hier, maar ga niet van die vage steken onder water zitten geven waar helemaal niemand iets mee kan.. Zoo onvolwassen. Vrouwen zijn wat dat betreft ontzettend achterbaks soms.
Hi, Hier blij dat de dag er bijna op zit. Vanochtend temp van 36.6 na 3 dagen 37.0. Vanochtend nog misselijk en kokhalzen maar verder geen kwaaltjes meer. Ik houd hoop omdat ik onbekende steekjes in liezen voel, maar toch voelt t anders....bah Hopen dat t morgen ineens weer hoger is.
@Jabinca DPO betekent Days Past Ovulation. @Muis007 Ik moet eerlijk zeggen dat ik je tegenstrijdige berichten niet helemaal begrijp, zelfs niet nadat je het hebt uitgelegd. Ok, ik snap dat het een lastige keus is, maar je gaat ervoor of niet. En niet: eerst wel, dan niet, dan wel, dan toch maar niet en dan opeens bang zijn voor een negatieve test en een teleurstelling. Dat komt nogal raar over op mij. Ik heb er expres niet op gereageerd, omdat ik hier niet ben om een (eventuele) discussie te voeren. Het moet vooral gezellig blijven. Ik irriteerde me echter wel aan die berichten. Wil je het nou wel of niet? En als het nu niet raak is ga je dan voor een volgende ronde of toch liever niet? Dit betekend uiteraard niet dat je niet welkom bent in de NOD lijsten of op het forum, maar denk voortaan even na hoe je iets zegt en hoe dat over komt op andere meiden die (wel) heel graag zwanger willen worden. Wellicht komt het wat hard aan, dat is niet de bedoeling, maar er werd om een mening gevraagd en om eerlijk te zeggen of er irritaties zijn. Ik ben een heel eerlijk persoon en zal altijd eerlijk mijn mening geven als er om gevraagd wordt. En nogmaals, voor mij hoef je echt niet uit de lijst hoor. Edit: @Zoumooizijn Ik heb er eigenlijk doelgericht niks over gezegd. Ik heb geen zin om hier nutteloze discussies te voeren, daar ben ik hier niet voor. Onvolwassen ben ik zeker niet (heb er zelf verder alleen op gereageerd met +2), ben altijd erg eerlijk en direct en kom daardoor soms wat hard en bitchy over, daar heb ik hier geen zin in. Maar er werd gevraagd om eerlijk te zeggen over wie het gaat. Bij deze heb ik dat gedaan.
Kom op dames... Iedereen mag hier haar "ei" kwijt. Laat iedereen in haar waarden. Stoor je je ergens aan dan of zeggen of voor je houden. Ik vind het forum leuk om mijn hart te luchten en iedereen is welkom!!
Helemaal mee eens En in het vorige geval: dan blijf ik graag. Heb het op mijn best proberen uit te leggen en of ik dan naar de volgende ronde zullen gaan als ik niet zwanger blijk, heb ik al met mannetje over gehad en is ja En já ben dan wel klaar met het ja en nee.
Fijn dat de twijfels weg zijn en je er nu helemaal voor gaat! Ik hoop alleen dat je snapt dat al die tegenstrijdige berichten hier niet erg leuk overkomen.
Nou fijn dat de lucht weer een beetje geklaard is op dit mooie forum. Leuk taalfoutje van de cb plus. Haha. Ik blijf met spanning naar dit forum kijken. Hoop zo op meer roze!
Hallo meiden, Mag ik ook mee komen praten Mijn NOD is vandaag, maar heb nog niet getest. Want ik wacht nog ff een paar daagjes extra. Heb namelijk wel vaker een langere DPO