NOD lijst 1 t/m 15 aug 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lisje86, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Dank je wel :D

2. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Jeetje, ik houd de berichten amper bij maar doe mn best.

Welkom mamv1!

Even ego, Ik ga slapen, dan is t sneller morgen en heb ik hopelijk een mooie temp.

Truste!

3. blije mama

5 nov 2010
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha dezelfde gedachten! Ik kruip er ook in. Welterusten !!!😴

4. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Whahaha, hij is inderdaad grappig!

5. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik wordt steeds zenuwachtiger, nog helemaal niks. Ik hoop snel op zekerheid, maar ja die omo witte test zei vanmorgen wel genoeg, ik snap gewoon niet dat ik niet ongi wordt. Ik laat het snel weten!

Morgen graag veel roze hier :) vandaag was geen goede dag op het forum. Wordt altijd zo blij als er weer iemand zwang is :)

Misschien moet ik het niet hier plaatsen, maa waar kopen jullie je cb digitale testen? Vind ze zo duur bij etos, of is dat overal hetzelfde?

6. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Hey meiden.

Wat veel geklets zeg, ik kan het niet bijhouden :D

Hier vandaag wat zeurend gevoel in mijn buik en rug en soms lijk ik wat te voelen aan mijn borsten, maar als ik ze dan aanraak, merk ik niets.
    Ik heb wel voor het eerst sinds jaren een puist in mijn gezicht, dat heb ik eigenlijk nooit, ook nooit in mijn pubertijd gehad.
    Ik begin al flink testdrang te krijgen, nog ff geduld.

7. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Lieflief wanneer ga jij testen?

Hier een kv test gedaan vanmiddag en een heeeeele lichte streep, vl zag de streep ook. Nu nog zo dat die ook op de foto goed kan..
    Wachten af. Morgen ochtend weer een.

8. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Floor: Spannend. Het is je zo gegund!!!
    Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Ik ga woensdag t/m maandag naar mijn ouders. Zondag is mijn NOD. Als ik ga testen bij mijn ouders kan ik het toch niet verbergen en is ML er niet bij. Aan de andere kant wil ik het heel graag weten, dus ik weet het nog niet.
    Misschien test ik zondag of maandagochtend wel en als hij dan iets positief is, dinsdag met ML een cb digi.
    Ik zit ook al over as woensdag na te denken, zit dan 10 dpo, maar ja, dan zegt mijn geweten, niet testen voor NOD. Zucht, vermoeiend dit, haha

9. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Sorry voor mijn inbreng,maar dat kan bij diegene niet. Bij een normale vraag krijg je het antwoord dat ze hoopt dat je nooit zwanger raakt.. niet erg aardig en dat is voor mij een reden om dus weg te blijven. Zodra je de berichten leest allemaal snap je de frustratie van een boel mensen.

10. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Dank je wel

Jij ook welterusten :D

Ben ook benieuwd wat mijn temp morgen is. Houden jullie het ook bij in FF?

11. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Balen meid. Grote nadeel van ovu testen zonder te tempen: je kan een LH piek hebben, maar dat is geen garantie van een eisprong. Misschien is je eisprong dus nog niet geweest?

@Niici: ik heb bij x 16wkn meegedaan met MvM. Je moet een korte vragenlijst invullen en ze leggen het e.e.a. uit. Bij mij kwamen ze de flessen 1x/wk ophalen. Ik ga absoluut weer meedoen bij een volgende zwangerschap. Ik kon de flessen redelijk verdekt opstellen. Je kan bijvoorbeeld je flessen in een grote boodschappen tas doen. Dan valt het niet op...
    Leuke fout op.die cb plus haha!

@smurf: dat is wel heel erg dat iemand je dat toewenst! Kan echt niet :( heb je het gemeld bij de beheerders dmv het uitroeptekentje?

@muis: aangezien er om een mening werd gevraagd en ik van mijn hart geen moordkuil wil maken sluit ik me aan bij het relaas van mrcd. Ik krijg ook vaak te horen dat ik te hard/direct/tactloos ben, dus heb daarom mijn mond gehouden. Ik heb veel moeite om je berichten te begrijpen. Ik denk dat jouw schrijfstijl niet aansluit bij mij. Is geen verwijt naar jou, kan net zo goed aan mij liggen. Maar daardoor blijf ik me wel irriteren.
    Van mij hoef je zeker niet weg. We leven in een vrij land (forum). Ik denk alleen dat ik.niet snel op je zal reageren, omdat ik geen klik met je heb.

@hier: nachtdienst nr.6 begint k*t. Heel rommelig en veel gezeik. Heb nu al geen zin meer en ben chagrijnig :-/ nog maar een kleine 8u te gaan.

12. Krysjuh

Krysjuh Actief lid

13 jun 2013
    235
    0
    0

Haha hier precies het zelfde, andere rondes klachten en niks en nu geen klachten en ook geen testdrang dus laten we het hopen ;)
    Maar voor de rest ben ik er niet veel mee bezig, maar in je achterhoofd tel je toch de dagen maar vorige maand ben ik gaan testen 4dagen voor NOD dus in dit geval zou het morgen kunnen maar ik wacht gewoon op mn ongie deze keer :D (ofniet liever gezegd hihi)
    Ik duim ook voor jou !! ;)

13. Krysjuh

Krysjuh Actief lid

13 jun 2013
    235
    0
    0

En plus 2 :p

14. Krysjuh

Krysjuh Actief lid

13 jun 2013
    235
    0
    0
    Ok sorry ik heb nog doorgelezen en zie dat mensen eerlijk hebben gezegd dat het om Muis ging, ook lees ik dat andere het niet snappen...
    Maar iedereen die nu eerlijk is geweest heeft vorige maand ook bij haar in het Topic gezeten en toen was het nog erger dan nu.... Ze vroeg int begin van de maand of ze nog welkom was... dat is niet voor niets he

@ muis perssonlijk: Ik heb vorig topic erg met je meegeleefd en je gesteund en alle antwoorden gegeven mbt je suikerziekte, maar erna was weer gedonder met je dochter met jezelf en erna weer met je man wat nooit meer zou goed komen toen weer wel toen weer niet en toen ook wel en niet zwanger willen zijn, Ook zei je erge dingen te hebben meegemaakt, maar ik geloof het gewoon niet zo en het spijt me als ik je beledig en dat is ook niet mijn bedoeling, maar het zijn dingen waarvan je er 1 al nooit hoopt mee te maken en jij hebt alles bij elkaar?? daardoor maak je het er wel zelf beetje na.... Het is heel jammer hoor want het forum moet zeker leuk zijn, maar ik denk dat met mij die andere ook dachten WAT???? zij hier opnieuw?? Vorige maand was je besluit al vast enz enz ik moet je wel ook eerlijk zeggen vind dat je deze maand wel netter reageert, want vorig maand iemand niet zwanger wensen is gewoon not done enja je kunt boos zijn op iemand maar dan nog zeg je dat niet als mensen eerlijk hun mening geven !! En zeker niet niet zwanger wensen op een forum waar het iedereen zijn wens is !!
    Ik denk (en je mag heel boos worden als ik ongelijk heb) als ik kijk naar je leeftijd en je uitspraken, verhalen en typen dat er andere dingen fout zitten en dat je niet hier thuis hoort EN NEE begrijp me niet verkeerd je bent van harte welkom en bedoel het niet aanvallend !!!! Maar gezien mijn verpleegkundige achtergrond zou ik hulp zoeken ook al gaf je vorig topic aan dat je medische wereld niet vertrouwd....
    Sorry dat ik het nu allemaal schrijf, maar heb ook vorig topic en nu lang mn mond gehouden....

@ alle andere : ik wil het hier net zo gezellig als jullie hebben en wilde echt niet iets in stand houden maar ik lees alles later door mijn nachtdiensten en moest gewoon mn ei erover kwijt.... SORRY !!!

Nu weer gezellig doen !!! Op naar ROze !!! :D

15. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Krysjuh: hoe is jouw nachtdienst?

16. Krysjuh

Krysjuh Actief lid

13 jun 2013
    235
    0
    0
    Pfff vannacht kroop die voorbij bleh ;) die van jou??
    Ik ben gelukkig bijna klaar, jij om 6 of 7uur??
    Werk je ook in de zorg of draai je ergens anders nachten??

17. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    heb echt een k*t nacht. Ben verstrooid, niet scherp, het is rommelig enz. En nu dus chagrijnig. Ik werk in de zorg. Ben om 8.15u klaar, maar i.p. kunnen we meestal sinds 8u weg. Jij lekker vroeg klaar! Hoe laat begon jouw dienst? Mijne om 23.15u. na vannacht nog 1 dienst...dan heb ik er 7 gehad....

18. Krysjuh

Krysjuh Actief lid

13 jun 2013
    235
    0
    0
    Zo ey jij hebt weer een hele lange dienst :s wel met andere collega's?? Ik doe terminale thuiszorg en dat is in de regel altijd 7 uurtjes dus dat is wel lekker, maar je zit er maar alleen en vannacht werd ik opeens moe (ik heb al dikke 3 maanden nu van maandag t/m vrijdag nachtdienst dus zit toch aardig int ritme) maar toch moe en dan kruipt de tijd gewoon bah bah
    Nou ik ga zo slapen (sorry) hoop dat je je laatste 2 uurtjes nog overleefd !! ;) Werk ze nog ff en tot vannacht dan weer ;)

19. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    We zitten met z'n tweeën in de nacht :) slaap lekker en tot vannacht!

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Lijkt me zo zwaar Krysjuh en andere dames in nacht (onregelmatige) diensten. Ik heb ook diensten gedraaid, maar heb er echt nooit aan kunnen wennen. Als ik aan het werk was vond ik het eigenlijk wel prima, maar als ik wist dat ik weer moest en het bijkomen daarvan trok ik niet zo. Nu ben ik ergens wel blij dat het njet meer hoeft.
    Dus, even een succeswens en hart onder de riem voor alle dames in de nacht! :)

Deel Deze Pagina