Alle zwangeren: gefeliciteerd! Ik probeer vanaf nu wat regelmatiger te kletsen hier Iedereen die net als mij zitten te wachten, succes met wachten Mag ik ook nog op de lijst? Erica82, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2, NOD: 4 augustus NOD is dus al geweest, maar nog niet ongesteld. Zw. test was negatief afgelopen zondag dus het is nog even afwachten of het rood of roze wordt...
Komt dat tuur, komt dat tuur Hier is tie, ik zie niks op de foto. In t echt is er wel een paarsachtig streepje te zien. Ben in staat mn plas op te houden tot 16 uur en met kv te testen!
Ja hier de temp nog steeds hoog. 36.75 141ec5 Ovulation charts on FertilityFriend.com En bij jou? Hier nog steeds klachten. Zere (.)(.), krampen en steken bij bm, soms duizelig, veel plassen, ben niet vooruit te branden, soms maagzuur.. Normaal als ik ongie word krijg ik allemaal pukkeltjes in mijn gezicht maar nu nog niks.
Echt?! Zie jij m ook?! Ik durf niet te hard te hopen, indrooglijntjes schijnen ook vaak voor te komen...heb er alleen geen ervaring mee
ik zie een heel licht streepje! hoop dat hij donkerder wordt. Mischien nog een kruidvat testjr proberen? Ik zal duimen
Jeetje wat een pech allemaal op 1 dag. Heel veel sterkte met je vader! Wat raar dat de ha niet langs wil komen.
Gadver hier een beetje bruinverlies, aaaah baal als een stekker! Nu als een gek zoeken naar verhalen van bruinverlies op NOD en toch zwanger, maak mezelf helemaal gek hier
@Jabinca; ik ken het, ik had voorheen ook bruinverlies. Je zoekt je dan iid rot! Enige wat je kunt doen is wachten maar dat wil je dan liever niet meiden met licht roze streepje : spannend!
Dit jaar zit ik idd in mijn eerste ronde maar vorig jaar zijn we ook 'bezig' geweest alleen toen door prive omstandigheden toch weer aan de pil. Jij ook succes hé! Ben erg benieuwd Liefs
Nee ik zie hem niet. Ik ga helemaal van jou uit 😝. Gewoon nog een keer testen.. Rond je nod of een cb test halen. Krijg je geen tuurstreepje.
Jammer dat het na de vmk niet meteen raak was. Maar wel erg fijn om zo snel je cyclus weer op gang te hebben. En fijn om te zien dat alles gewoon weer werkt. Lopen we komende maand bijna gelijk! Ik zag dat je in t sept nod topic je al had aangemeld. Ik spreek je daar!