Bedoel je met baarmoederslijmvlies cervixslijm? Hier heb ik vanaf vorige ronde op gelet en dat heb ik zeker 4-6 dagen gehad rond mijn eisprong. Rare lichamen, laten we het daar op houden. Ik ben in ieder geval een stuk rustiger na het gesprek met de HA.
ben blij dat ik me donderdag op onze slaapkamer kan storten.... tijd duurt te lang lol voor de nieuwschierige van uiteindelijke resultaat, we zijn dr blij mee https://www.facebook.com/marieclaire.valkmichon
Normaal begin ik op 10dpo al bruin bloedverlies te zien en een paar dagen later zet me menstruatie echt door. Nu was het vandaag 10 dpo en heb nog niks gezien. Ik wordt gelijk zenuwachtig ervan haha zou morgen wel willen testen als ik morgenvroeg geen bruin bloedverlies zie. Ben zooo benieuwd dan zit ik morgen op 11 dpo, dan kan ik wel een testje wagen? Het rare is dat ik me verder goed voel af en toe wat ongie krampjes. Hoop dat dat geen voorbode is van me ongie. Hoop dat me temperatuur morgen weer wat omhoog ga.
@Smnee Hopelijk is het iets anders dan een ongie! @toekomstigemam Dan denk ik zondag of maandag @musty Hier waren alle zwtestjes bij de action al weg Was weer eens te laat.. Er is wel een apart topic van de action testjes @Floor Krijg je nu niet eerder een echo, door de vorige keer? @Bloesem Balen, veel succes in de volgende ronde! @MRCD Wat apart die bloedingen @Musty Jullie zijn maar lekker druk aan het klussen in huis hihi @bloempje Ik had bij de zwangerschap van mijn zoon op 11 DPO getest en er was een licht streepje op te zien Spannend hoor! @hier Net eventjes wat te druk in de tuin bezig geweest, we hadden via mp grasmatten gehaald en er gelijk maar ingelegd. Maar moest eerst ff de boel omspitten en kreeg gelijk flinke steken (leek wel wat op bandenpijn). Daarvoor ook al, en stond gewoon ff krom van de pijn.. Dus toch maar ff een testje doen als morgen of overmorgen mijn ongie niet doorbreekt
Tjeetje, wat wordt er veel gekletst hier!! Ik vind het leuk om nog mee te lezen en leef helemaal mee.... ik heb proberen alles bij te lezen kinderwens87: Wat balen, en je mag er ook van balen...Ik vind het knap van je dat je de keuze kunt maken om voor je werk te gaan en de kinderwens even op te schuiven!!! Jabinca: Balen....Wel proficiat met je woning Derde: Spannend, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid mum84;ik heb geleerd streep = streep De test ken ik niet...voorzichti proficiat Floor32: Wat een heftig verhaal! Inderdaad het zwanger worden is al spannend en het moet allemaal maar lukken!( Ik heb ooit de film gekeken een nieuw leven...pfff, het is zo'n wonder dat het allemaal maar kan!) Ik mag blij zijn dat ik weer zwanger ben, maar het blijft zo spannend allemaal en als je zoiets meemaakt begrijp ik dat het extra beladen is allemaal en dat het een hoop onzekerheden met zich mee brengt! Ik zeg streep is streep en ik gun je een goede zwangerschap met als eindresultaat een gezonde blakende baby! MRCD: Wat een onzekerheden allemaal. Ik kan alleen nogmaals zeggen dat een vriendin to de 16 weken bloedingen heeft gehad bij haar twee zwangerschappen en twee gezonde kinderen....Je lijf is ook maar ies vreemds en niet te peilen! Ik hoop dat je snel een positieve test in handen mag hebben Voor alle anderen die op rood staan: Balen! Ik gun jullie snel een zwangerschap Voor alle meiden op roze: Proficiat en heel veel geluk!! Hier nog op een roze wolk! Wel elke keer als ik naar de wc ga kijk ik toch of er niks doorkomt... Vandaag vertelde toevallig een collega over de 6e week en dat daar de meeste mk voorkomen omdat de placenta het dan gaat overnemen? Weet iemand hier meer van? Dat wil je nu ook echt niet horen...
@Romy Ik ben niet zwanger (weet ik bijna zeker), anders zouden de testen nu toch wel positief moeten zijn? Ben al 4 dagen na NOD en test was vanmorgen negatief. Wat betreft miskramen. Ik weet dat het, het vaakst mis gaat voor het te detecteren is met een positieve test, maar dan spreek je nog niet van zwanger (vind ik), omdat de innesteling dan niet goed gaat. Ik heb wel een vriendin die met 6 weken een miskraam heeft gehad. Bij al mijn overige vriendinnen is het gewoon goed gegaan. Probeer er een beetje van te genieten.
meiden ik ga dromenland bezoeken voor ik een afdruk van toetsenbord op mn kop heb, slaapse!! @smnee thnx
Slaap lekker. Ik lig er al in. Hopelijk val ik snel in slaap. Had net wat beige slijm bij het afvegen, ben benieuwd waar dat nu weer heen gaat. Het is in ieder geval niet saai bij mij. Slaap lekker allen en tot morgen.
@Liz: gefeliciteerd! @linda: helaas ongi geworden @kinderwens: logisch toch dat je het hier moeilijk mee hebt. verstand en gevoel.liggen soms ver uit elkaar. Sterkte! @ajeetje: gefeliciteerd met je nieuwe plekje! @alle meiden op rood: balen @mumm: voorzichtig gefeliciteerd! Ik zie een streepje! Indrooglijntjes schijnen grijs te zijn. Jouw lijntje is niet grijs! Op de kv test zie ik het lijntje niet... @Fien: ook jij voorzichtig gefeliciteerd! Het lijntje is duidelijk hoe! @musty: whahaha, hamer in de vaatwasser! LOL @mrcd: positieve ovu testen is geen garantie dat je ei ook echt springt. Soms heb je een lh piek en heb je geen eisprong. was je reputatiestijging wel heel duidelijk? @floor: gefeliciteerd! @hogelinda: ik heb die van zwanger&kids gebruikt, die waren fijn. Maar vandaag de thermometer bij sensitest besteld (2 cijfers achter de komma) en daar nu ook ovu testen besteld. maar met de laatste dus nog geen ervaring. Beiden dipsticks trouwens. @hier: weinig kunnen slapen vandaag...vader is nog hetzelfde. nachtdienst is tot nu toe redelijk te doen gelukkig. Ben iig blij dat deze dag voorbij is
Zozo weer ff bijgelezen zo krijg ik de eerste uren van mn nacht wel om Even mijn reacties: @IngeG: Tjonge wat las ik allemaal, nog heel wat gebeurd toen ik lag te slapen he Tjonge wat een rotdag !! Gelukkig lijkt het met je vader mee te vallen!! Hebben jullie toch nog beetje de verjaardag van je moeder kunnen vieren?? En geloof wel dat jij niet zo veel hebt kunnen slapen zeg poeh poeh.... Hoe is het nu met je vriezer afgelopen?? nog iets kunnen redden? en alle zooi nu weg? (incl kattenkots ) Hoop dat je deze nacht een rustige hebt en erna lekker vrij he Nou succes nog he !! @Lucindalice: jammer dat je ongi bent, maar super dat je cyclus weer normaal is en nu op naar roze in de volgende rond he En bedankt voor je bewondering en hart onder de riem wat betreft mijn werk erg lief dankje @Ajeetje: Wat dubbel nu..... Super van je huis en dat je nu helemaal niet meer aan hem verbonden hoeft te zijn !! Hopelijk op een super toekomst en alleen nog maar positieve dingen en misschien nog tot ziens !!! Succes met alles !!!! @Kinderwens: Balen zeg...... maar als je nieuwe baan krijgt zal dat half jaar echt wel snel voorbij zijn en dan hoop ik voor snel roze voor jou !! Succes met de toekomst en ook voor jou alleen maar positief nieuws in het verschiet !! @Smnee: balen, hopelijk morgen positieve test @Musty: HaHahahaha die hamer, heb me echt rot gelachen En bedankt voor je reactie, gelukkig zitten we op 1 lijn Vind het erg dat ze nu vlucht (volgens mij niet hoor want staat niet niet meer actief bij dr naam bij het terug lezen ) en alleen maar op smurf reageert en ook nog een zo dom en niet op mij.... zegt denk ik genoeg, begrijp me niet verkeerd vind het erg als iemand psychisch zo in de knoop zit, maar dit is een ander forum he en je kunt niet mensen komen pijn doen die zoals bijvoorbeeld jou echte problemen hebben !! (zo genoeg over haar, nu leuke dingen ) Ik heb erge bewondering voor jullie doorzettingsvermogen !! Hoop dat voor jullie 3de x ook mag lukken, want wat hebben jullie al een ellende achter de rug he !! (ik ben je filmpje op youtube aant kijken maar moet steeds in stukjes dus nog niet helemaal klaar ) En als laatste wat een super mooie kamer !!! echt heel leuk en knap gedaan !! @alle rode dames: balen, maar heel veel succes in de volgende ronde !!! @nieuwe leden: welkom !! @nieuwe zwangere: super GEFELICITEERD !!!! @hier: Toch raar he heb hele tijd meegelezen en niet gereageerd bijna en als je eenmaal begint kun je niet meer stoppen hahaha Mijn NOD komt wel in de buurt maar heb nog steeds geen testdrang Ik heb ook weinig klachten of eigenlijk geen deze maand.... weet niet of dat een goed of slecht teken is, maar wacht het maar even af..... mn laatste ongi was erg hevig en heb verhalen gehoord dat dat goed kan zijn mbt stoppen van ontwenningsverschijnselen door gebruik vd pil?? Vorige maanden was het minder heftig, maar het heftige van afgelopen keer herken ik wel van voor dat ik met de pil begin.... Had vorige maanden allemaal rare klachten maar toch niet zwanger en nu echt niks geks eigenlijk..... behalve dat ik vandaag super chagie en geïrriteerd was zonder reden eigenlijk.... helemaal eigenlijk niet gezien ik vandaag (woensdag) 1 jaar samen ben met vl Dus ben wel erg benieuwd zaterdag..... wat ook stom is: vorige maanden was ik al aant denken oh dan ga ik als eerste die vertellen en is mn vriend wel thuis om langs de ouders te gaan??? Maar deze maand heb ik dat helemaal niet Komt ook beetje door dat we slecht nieuws hebben gehad door het verliezen van een rechtszaak wat echt onterecht was, maar we moeten nu een heel groot bedrag gaan betalen wat we niet hebben en dus moet ik geld gaan lenen van mn ouders (nooit leuk natuurlijk en ik vind het echt verschrikkelijk) en mn stiefvader is heel zuinig en kosten dus ook moeite om het me te lenen en ben nu dus bang als het nu raak zou zijn om het meteen te vertellen, omdat ik bang ben voor zijn reactie.... En nog een ander puntje vorige maanden dacht ik echt mijn ei gevoeld te hebben en nu niet.... het kan in de nacht zijn geweest omdat laatste ook vrij laat op de avond/nacht was (1uur in de nacht) dus misschien was deze nog later en sliep ik??? Sowieso ben ik bang dat ik misschien helemaal geen ei heb klinkt misschien stom, maar ik ben te zwaar en heb al zoveel koppels om me heen gezien met problemen dat ik zelf nu bang ben, ook omdat ik het te graag en al te lang wil.... maar ik probeer me maar niet gek te maken..... als het deze ronde niet raak is dan wil ik ovutesten gaan gebruiken denk ik..... maar weet dat dat nog geen garantie is dat je ei hebt.... maar misschien wel fijn om te zien of mn lh piek op 14 dagen ligt of later want ik voelde afgelopen 2x wel iets, maar ik heb niet echt rekbaar slijm.... heeft nog iemand hier last van??? Met tempen wil ik het liefste nog even wachten omdat ik er nog niet teveel mee bezig wil zijn..... uit zelfbescherming denk ik.... Nou sorry voor mijn lange verhaal maar moest het echt even kwijt ps ik had nog 3 vraagjes: 1) weet iemand mij te vertellen wanneer je junior member bent of expert of iets anders?? Valt me al een tijdje op en weet het nog steeds niet haha 2) heeft iemand hier ervaring met die thuistesten om het sperma van de man te testen?? zag deze op een site en had er eigenlijk nog nooit van gehoord, maar lijkt me een geruststellend gevoel om te weten dat dat in ieder geval in orde is.... en omdat huisarts niet meteen dat gaat testen..... en als die test negatief is misschien wel....??? hoor het graag 3) en mn laatste vraag: Ik lees heel veel kv 2v5 testen, maar heb laatst in de kv gekeken maar zag ze niet liggen zag denk ik wel de hcg test die ik hier vaak op de foto's voorbij zie komen maar die was 7 nog wat voor 1...... weet iemand waar ik de 2v5 kan vinden voor als ik ze nodig ga hebben hoop het niet natuurlijk
de zw.test kv2v5 testen liggen in onze kv helemaal onderaan bij de zw.testen. je veranderd van status n.a.v. de hoeveelheid berichten door je gepost hebt. balen dat jullie de rechtzaak verloren hebben geen rechtsbijstandverzekering? kunnen jullie nog in beroep tegen de uitspraak? heb alles wat in de vriezer lag weg moeten gooien vriezer/koelkast is echt overleden helaas... verjaardag van m'n moeder is verder klein gehouden, maar was wel gezellig @musty: heb een tijdje terug je hele verhaal op you tube gezien/gelezen. heftig hoor en mooi in elkaar gezet! hoelang ben je daarmee bezig geweest?! vind de hamer heel mooi geworden. leuk als je zo crea bent!
AH bedankt voor je antwoord de rest weet je niet toevallig ??? weet het heb echt lang verhaal getypt he Maar in die kruidvat heb ik echt alle testen in mn handen gehad, maar ga nog eens kijken als ik weer nieuwe testen nodig heb en anders maar even vragen, nu weet ik tenminste dat je ze wel in de winkel krijgt Met de rechtszaak kunnen we niks meer, het is in Belgie (net over de grens) en is daar allemaal anders mbt rechtsbijstandsverzekering En hoger beroep hebben we geen geld voor het is nu al 10.000 en als we in hoger beroep gaan sowieso nog eens 1500 en als we verliezen komt daarbovenop nog eens 5000 ongeveer en we hebben al 2x verloren dus zitten vast in oneerlijkheden Maar we laten ons niet kisten en gaan gewoon door, we komen er ook wel weer uit en ik zie niets meer als reden om te wachten met kinderen, want we kunnen het alles geven wat het nodig heeft, zullen veel krijgen van mensen die dat nu al soms zeggen haha en liefde is bovenal het belangrijkste he wij zijn ook met weinig groot geworden en er echt niet slechter op geworden en alleen maar veel van geleerd, dus komt allemaal goed Hoe is je nachtje tot nu toe?? wat doe jij zoal en waar als ik dat mag weten?? (bedoel ziekenhuis of instelling oid)
ik kan op blauw me test was vanmorgen negatief maar heb nog geen bruin bloedverlies gezien. Me temperatuur was hetzelfde als gisteren
Ik heb er een foto van gemaakt met me telefoon. Hoe kan ik deze hierop zetten? Want met het fototoestel krijg ik het er niet duidelijk op