NOD lijst 1 t/m 15 aug 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lisje86, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Hallo dames,

Er moet me wat van het hart en aangezien we besproken hebben het gewoon eerlijk te zeggen, ga ik dat maar doen en ik hoop dat het niet verkeerd overkomt.
    De afgelopen weken heb ik regelmatig gereageerd op anderen en heb ik verteld hoe het er bij ons voor staat. Ik krijg hier weinig tot geen reacties op. Nou hoef ik echt niet voor alles een reactie, maar ik heb nu het idee dat ik het net zo goed niet kan schrijven en lucht het me niet echt op, terwijl me dat anders wel lukt. Er is een enkeling die wel eens reageert, daar was ik heel blij mee.
    Ik weet niet of het komt omdat ik uit het 16 t/m 31 forum kom en dat jullie mij nog niet kennen of misschien doe ik iets verkeerd, maar dat zou ik dan graag willen weten, zodat ik dat aan kan passen. Misschien is het toeval en is er elke keer overheen gelezen, maar ik wilde het wel even melden, omdat het me niet helemaal lekker zit.
    Het is absoluut niet mijn bedoeling om met dit bericht mensen te raken of een discussie te starten. Ik wil ook gewoon lekker deelnemen aan de gesprekken hier.
    Ik hoop dat jullie me dit bericht niet kwalijk nemen.
    Liefs

2. blije mama

5 nov 2010
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee joh, zo start je geen discussie hoor!
    Ik heb dit ook wel eens. Ik denk echter wel dat er zo veel gepost word dat er snel over heen gelezen word. Jammer dat jij je hier niet fijn bij voelt. Dat is zeker niet de bedoeling van dit forum.
    Ik weet bijna zeker dat niemand jouw bewust links laat liggen.
    Dikke knuffel!!!

3. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Wat betreft ontpillen: ik had vrij veel last ervan. Weet niet meer precies hoe en wat, want was aug2010 haha. Heb ook geen idee over wat je zegt met heftig vloeien en dat je dan ontwent bent.
    Ik had heel vaak klachtjes zodat ik dacht dat ik zwanger was. Maar toen ik daadwerkelijk van x zwanger was, was m'n enige klacht emotioneel zijn. Dus het zegt allemaal niks.
    Ik heb wel altijd rond m'n ovu 'eggwhite cervix slijm'. Misschien is je ei toch op een ander moment dan je denkt? Als het 's nachts is, kan je m idd makkelijk gemist hebben qua voelen. Ik voel m'n ei nooit, dus kan je er niet bij helpen...
    Laatste uren van de nacht waren druk:$ hoe was jouw nacht?

4. linus

linus Lid

15 jul 2013
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lieflief, ik doe voor de tweede keer mee hier en moet het allemaal nog leren en ken ook nog maar weinig users.
    Ik heb enkele reacties achtergelaten en inderdaad niet altijd een antwoord gekregen. Ik denk dat het ten eerste komt doordat het inderdaad makkelijker is om te reageren op berichten van bekenden. Wat mij ook opviel is dat het razend hard gaat met de reacties, teruglezen is enorm tijdrovend!
    Succes met alles! Groetjes linus

5. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Linus: Bedankt voor je reactie, dat doet me goed!

6. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Blije mama: Jij ook heel erg bedankt, raakte me zelfs een beetje.
    Ik ben echt een beetje van slag, sorry :)

7. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Nu even hoe het hier gaat:
    Gisteren meldde ik nog dat ik nergens last van had, nu heb ik sinds gisteravond wat last van een licht menstruatiegevoel en sinds gisteravond doen mijn borsten zeer.
    Vannacht bijna niet geslapen en ik reageer vanmorgen emotioneel op van alles....
    Dit alles kan ook tekenen zijn van een naderende ongesteldheid. Het enige wat anders is, is dat de pijn in mijn borsten aan de bovenkant zit en dit heb ik alleen nog maar met mijn zwangerschappen gehad, bij ongi zit het aan de zijkant.

8. blije mama

5 nov 2010
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah, nog een knuffel dan 😉.
    Wanneer is jouw NOD? Van mij 10e

9. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Blije mama: Ik denk een dagje later. Volgens mij was mijn eitje een dagje later.
    Bij jou schiet het ook al mooi op! Wil je ook al snel gaan testen?

10. Romy83

Romy83 Lid

3 apr 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je lichaam blijft vreemd natuurlijk! Je hoort wel eens dat mensen een week later pas positief testen? En heen bloed is nog kans? Niet?

Ik geniet er zeker van, maar het blijft allemaal spannend! Ik kijk erg uit naar de eerste echo, dan weet je of het goed is he.

11. Romy83

Romy83 Lid

3 apr 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey lieflief,

Wat vervelend dat je dit gevoel hebt! Ik heb het idee dat een aantal mensen er al langer op zitten en elkaar "kennen". Ik voel me ook wel een vreemde eend in de bijt;)! Ook wordt er zoveel gepost dat het niet bij te houden is denk ik;)!

Hoe gaat het nu met je?

12. Romy83

Romy83 Lid

3 apr 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk inderdaad dat het erg druk is op dit forum!

13. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieflief, ik heb een beetje hetzelfde idee als Romy, je merkt dat mensen elkaar hier soms al langer kennen en die reageren op elkaar (niks mis mee natuurlijk! :D ). Ik post hier ook niet veel, kan het gewoon niet bijhouden om alles bij te lezen.

14. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Romy: Dank je. Het gaat wel hoor. Het was wel even prettig om mijn hart te luchten. Ik merk wel dat ik een beetje van slag ben, om de een of andere reden. Ik hoop dat ik je snel achterna kan, maar dat doen we hier allemaal :D
    Ik hoop ook dat je snel echt kan genieten van je zwangerschap!

15. Romy83

Romy83 Lid

3 apr 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kryssjuh, heb je hier iets aan?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      40 KB
      Weergaven:
      4
  16. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Ik ga nu nog een half dagje werken en dan lekker een aantal dagen weg, zin in!
    Meiden, maak er een mooie dag van!

17. Romy83

Romy83 Lid

3 apr 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar is dit forum natuurlijk ook voor bedoeld! Ik hoop ook echt dat je snel een positieve test in handen mag hebben! Dat gun ik je echt!!!

18. Romy83

Romy83 Lid

3 apr 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes de laatste uurtjes!!! Waar ga je heen?
    Geniet ervan:)!!!

19. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Lieflief: ik ga meestal maar 2 pagina's ofzo terug, gezien het via mijn telefoon niet zo makkelijk gaat. Het ligt niet aan jou :) knuf!

20. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Het kan beide kanten op gaan! Spannend!
    Hopelijk mag je op roze! :)

Deel Deze Pagina