@Molly: Ik zie dat ik op de lijst sta. Dankje! @Ovutesten: Ik heb vorige keer die van Matcare besteld. Waren toen het goedkoopst, en werken prima, want die ronde werd ik zwanger Ik heb er nu nog een aantal liggen, maar waren eigenlijk houdbaar tot februari 2012. Ik ga ze straks gewoon proberen, kijken of ze het nog 'doen'. Misschien niet helemaal betrouwbaar, maar dan kan ik volgende maand alsnog nieuwe bestellen natuurlijk. Ik houd tegelijkertijd mn temperatuur bij, dus dan kan ik wel inschatten of de test het bij het juiste eind heeft of niet. Bij Matcare krijg je 15 testen voor EUR 16,98 @Molly: Ik heb ook twee vriendinnen die moeite hebben met zwanger worden, en zij krijgen ook vaak zulke goedbedoelde opmerkingen te horen. Maar nee, daar zit je echt niet op te wachten op dit moment! Ook horen ze vaak: 'Je moet er niet teveel mee bezig zijn'.....ook zo makkelijk gezegd....maar heb je ook niets aan natuurlijk @Grumpy: haha hier ook zo'n controlfreak! Ik begin gelijk in ronde 1 al met tempen en testen Vind het gewoon leuk om ermee bezig te zijn En ik wil graag weten of mn cyclus en eisprong nu weer gelijk zijn aan mn cyclus die ik voor de zwangerschap had.
Hoi SannevH. Ik zie dat je in je derde ronde zit en nu al een afspraak bij de gyn? Dat lijkt mij wel erg snel. Of is daar een speciale reden voor? Succes iig!
Hoi! Omdat ik reuma heb en veel problemen met ontstekingen is het zaak nu zsm zwanger te raken, maar tegelijk zit daar wel een risico aan vast. Vandaar nu al een gesprek met de gyn.
♥NOD lijst 1 t/m 15 augustus 2012♥ 1. (4) Fengari, (4e ronde, 1e kindje) Jolan0, (7de ronde na mk, 2e kindje) Nayr (10e ronde, 1e kindje) Riza (4e ronde, 1e kindje) 2. (8) Tinkerbell26 (9e ronde, 2e kindje, MMM) Flora01, (2e ronde, 1e kindje) Nonma (6e ronde, 1e kindje) 2xTantein1Week (3e ronde, 1e kindje) wimjo ( 2e ronde, 2e kindje) L1980 (6e ronde, 1e kindje) Piccolina (5e ronde, 1e kindje) hopelessinlove (4e ronde, 1e kindje, 2mk) 3. (2) Lizy (12e ronde, 1e kindje) Vlinder (1e ronde, 3e kindje) 4. (1) MarjoleinART (3de ronde, 1ste kindje) 5. (0) 6. (5) Channie32 (19e ronde, 3e kindje) Missy78 (2e ronde, 2e kindje) Sjee (2e ronde, 2e kindje) Missiej (15e ronde, 2e kindje) tamjedebamje (3de kindje, 2de ronde) 7. (3) Charise ♥(1e kindje, 4e ronde (met temp/testen, 10e ronde zonder pil.) Molly27 (15e ronde, 1e kindje) MiniMe81 (1e ronde, 2e kindje) 8. (2) Ceilo (4e ronde,3e kindje) Marly87 (7e ronde 1e kindje) 9. (3) Naliey (56e ronde-10e ronde na mk, 1e kindje) Starry (1e ronde, 2e kindje) Cygnet2 (7e ronde, 3e kindje) 10. (2) Angel77 (10e ronde, 2e kindje) Sannevh (1e kindje, 3e ronde) 11. (2) Crispy (4e ronde, 1e kindje) Noppie87 (5e ronde,1e kindje) 12. (0) 13. (0) 14. (0) 15. (0) Datumloos: (2) Troelaa (7e ronde, 1e kindje) Grumpy ( 7e ronde, 2e na mk, 1e kindje) Aantal: 34 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden
Nou duurde even voordat ik weer langs kwam,maar fijn dat jullie het allemaal eens zijn over die PLAKbeeb afspraak! ego: mn bloedverlies is er wel,zondag overdag even vrij veel,verder valt t reuze mee... had nog een test gedaan,maar die is omowit! hoop eigenlijk dat ik nog even flink ongi word of iets van dikke stolsels verlies ofzo,want t lijkt allemaal minder te zijn dan een normale ongi......en kheb eigenlijk geen zin in een curretage ofzo,maarja als de test omowit is dan zal t ook allemaal wel "schoon" zijn..... sorry voor de ranzige details,maarja dacht dat ik dat hier wel met jullie kon delen
Hee meiden, Sorry voor het late berichtje. Vandaag dus bij de gyn geweest. Gesprekje gehad. En daarna kreeg ik meteen een inwendige echo. Baarmoeder en baarmoedermond enzo zagen er prima uit, geen gekke dingen. Rechter eierstok een kralenkrans. Helaas... Linker eierstok was helaas onvindbaar. Ze zei dat niet meteen betekende dat ik die niet heb. Kan ook ergens achter verstopt zitten. Dus waarschijnlijk toch PCOS. Dus heb ook bloed moeten prikken, hormonen checken. en manlief moet ook een potje vullen. (Hij heeft gelukkig vrij kunnen krijgen dus hij kon mee!! ). Over een maand moeten we terug komen voor de uitslagen. En dan waarschijnlijk starten met Clomid. Nou ik ben in ieder geval blij dat er iets gedaan word nu. En ik had er al een beetje rekening mee gehouden dat dit het kon zijn, ook omdat de huisarts dit al had aangegeven. Dus afwachten maar.... Had trouwens net met afvegen wat van dat rekbare slijm... Vreemd.. weet niet zeker of dat echt slijm is, of nog een restje spul wat ze gebruiken voor het inwendige onderzoek&echo? Nouja, ik kan nu toch niet klussen, want heb zo nachtdienst.
O, nou als ik te laat ben dan houdt het op. Is niet anders.. Wil ook liever zwanger worden zonder ovutesten of tempen! Maar ja.. dat wachten we nog maar even af dan..!
@ Charise, Inderdaad fijn dat je nu weet wat er is maar goed, je krijgt het wel zo op je bord zeg, dikke knuffel en hopen dat er volgende maand nog meer vooruitgang geboekt wordt! Hier alles rustig, even terugkomend op de ovutesten. Ik heb er hier nog liggen van voor onze ingelaste pauze, die ga ik deze maand gebruiken.. Ik weet alleen wel dat ik eerder moet beginnen dan gem. want mijn ei was voorheen ook altijd vroeg int cyclus... We'll see... Liefs,
Naar meiden, van die goedbedoelde opmerkingen die erg pijnlijk zijn.. Lastig is dat toch.. Iedereen lijkt het altijd zo goed te weten als je niet in de situatie zit.. @Charise: Wat een verhaal. Spannend hoor, voor de uitslagen. Nog een maand wachten.. Gaan ze nog iets doen om je linkereierstok wel te vinden of is dat niet mogelijk? Ik hoop maar dat hij verstoppertje aan spelen is..! Veel sterkte de komende tijd! @Ceilo: Ik snap wel dat je graag wat meer bloed wilt verliezen. Nu lijkt het alsof het nog niet klaar is. Ik hoop dat het snel komt, of dat je snel merkt dat je lichaam verder gaat en er een mooi eitje ligt te wachten..! @hier: Verlies nog steeds oud bloed, dag 7.. Is wel normaal, maar wat niet normaal is is dat het lijkt of ik al steekjes voel van mijn ei. Heb normaal een dag of 2 lichte steekjes, en dan sterkere, meestal een avond lang flinke steken en ga er dan altijd vanuit dat dat mijn ei is. Maar nu lijk is al die steekjes te voelen van voor mijn ei.. Dat is wel erg vroeg! Nou ja, afwachten maar. En klussen
hi meiden! balen van die fijne opmerkingen en verhalen over per ongeluk zwanger worden.... dat zijn inderdaad dingen die je niet wilt horen als je heel graag een kindje wilt. @charisse, ik hoop dat de gyn je goed verder kan helpen! @tante, veel klusplezier @ego, ongi in volle gang en de buikgriep is naadloos overgegaan in een hardnekkige verstopping doet behoorlijk zeer, dus ik zit nog steeds ziek thuis. heel fijn...hoop dat t er gauw uit komt! word hier maar moe van... gaan jullie nog allemaal op vakantie deze zomer? wij gaan naar mn broer in zweden (weet ie nog niet , moet hem nog even bellen of we kunnen blijven slapen maar dat zal vast geen probleem zijn), dus moet nog 4 weekjes geduld hebben en dan eindelijk zie ik mn broer weer!!! er is maar een hele kleine tenzij, tenzij ik dan zwanger ben en me te beroerd voel om "ff" 1600 km heen en terug te rijden maar zo'n vaart zal t vast niet lopen moeten we alleen ff kijken dat we niet precies met mn ei daar in huis zitten beetje gênant en raar met de ovutestjes haha dus dan moeten we maar zorgen dat we rond mn ei in een hotel onderweg zitten dan moet t ook wel goed komen fijne dag meiden!
Hoi meiden, Ik sluit me gezellig bij jullie aan! Ik ben net ongi geworden (wel maar 2 druppels, hoop dat het snel goed doorbreekt) na een lange cyclus van 40 dagen na mijn curretage (MA 11 wkn). Nieuwe ronde, nieuwe kansen!!!
Gelukkig kon je man mee meis! Is niet fijn als je dit alleen moest doen, lijkt mij! Ook schrikken zeg, dat ze je eierstok niet kunnen vinden. Hoop dat ze hem bij de volgende onderzoek gewoon kunnen vinden. Idd, wel fijn dat je nu een beetje weet hoe het zit, spannend een maandje wachten op de uitslagen. Dikke knuffel meis!!!
@Ceilo: Ik heb op je berichtje in het andere NOD gereageerd @Opmerkingen: Mensen hebben idd niet in de gaten hoeveel pijn sommige opmerkingen kunnen doen, ook al zijn ze goed bedoelt. mJaa wat doe je er aan? @Vakantie: Hier pas 3x dit jaar naar Disney geweest haha, gaan in Okt weer. Miss 8dagen Italie in sept?? Moeten we ff tegen die tijd kijken waar we heen gaan. Wil ook graag met mijn zus en dr gezinnetje in dec mee naar Marokko @Babyfotograaf: Hoop dat je buikgriepje snel over is! Beterschap. En naar je broer, is wel echt gaaf als het een soort van verrassing is, njaa goed je moet uiteindelijk wel bellen of je daar terecht kunt hihi. Heb je een hele goede band met je broer? Komt zijn vrouw/vriendin daar vandaan dat hij daar woont of voor werk ofzo? ( sorry ben nieuwsgierig )
@ceilo: ook ik heb in het andere nod gereageerd. @loesje6: wat zijn je gegevens? Dan kan ik je op de lijst zetten. @vakantie: wij gaan pas eind augustus. Moeten dus nog geduld hebben. We hebben nog niks geboekt, dat doen we last minute. @troela: zo 3 keer naar euro disney. Dan moet je het wel heel erg leuk vinden zeg. Een vriendin van mij is er ook zo gek van, maar ze krijgt haar vriend niet mee. Hij vond 1 keer wel genoeg. @babyfotograaf: leuk dat je naar je broer gaat. Is hij daar gaan wonen of ben jij vanaf daar hierheen gekomen? Dan zien jullie elkaar zeker niet zo vaak. @charisse: fijn dat je nu wel weet hoe het zit. Hopelijk helpen de medicijnen snel. @ego: nu is mijn ongi eindelijk doorgekomen. Vandaag voor het eerst nieuw helder bloed na 4 dagen oud bloed. Daar ben ik wel blij mee. Heb alleen geen idee vanaf wanneer ik moet tellen. Dus geen idee wanneer mijn nod is. Dat wordt dus afwachten deze maand.
Als alles goed gaat moet ik ook in deze prriode ongesteld worden als mijn cyclus regelmatig is. Ben deze maand grstopt met de pil.. ben benieuwd!
@Ongi: Hier ook, maar stelt niets voor (gelukkig). Laat het maar gauw voorbij zijn. Ik kijk uit naar eind volgende week, dan is het tijd om echt aan de slag te gaan @Vakantie: Wij gaan begin september naar Zuid-Frankrijk. Heel veel zin in, en die twee maanden zijn vast zo voorbij. Ben benieuwd hoe het gaat met de kleine zo lang in de auto.. Aan de ene kant hoop ik natuurlijk dat ik dan al zwanger ben, aan de andere kant mag het nog wel even wachten, ik zou het jammer vinden als ik op vakantie misselijk zou zijn (maar hoeft ook niet natuurlijk) @Troela: 3x Eurodisney? Leuk zeg! Ik ben er nog nooit geweest...wordt wel eens tijd he @Loesje: ook veel succes deze maand! @Romy: Spannend! klus ze Ik ben ook net gestopt met de pil. Nu onttrekkingsbloeding, en dan maar afwachten hoe mn cyclus is
@Disney: Hahaha ja wij hebben vorigjaar aug een jaarkaart gekocht omdat dat goedkoper was als 3 dagen entree. Nu is het weer duurder geworden hoor, omdat ze 20jaar bestaan. Maar hebben doordat we 6personen korting hebben gegeven met onze kaart een jaar gratis verlenging gekregen. Dus we zijn nu vanaf aug 5x geweest. Ene keer gaan we met zn 2tjes en dan ook naar Parijs en winkelen enz.. Andere keer gaan er vrienden mee Dus altijd wel gezellig. Na de jaarkaart ben ik er ook wel klaar mee voor een tijdje tot er kids zijn Wel lekker hoor ff paar dagen er tussen uit. We stappen in de auto en 4u later zijn we er. Manlief vind het wel leuk!