@kaytjuh, jeej meid wat heftig hele dikke knuffel voor jou! @verzoekje had ook al een los topic geopend, maar wil t toch ook hier nog even vragen hihi, zal het even uitleggen mijn broer woont in zweden, en ik heb nu ruim 1,5 jaar niet gezien maaaaar we gaan er begin augustus heen! dus dan zie ik hem eindelijk weer! we gaan echt weg net na mn nod, en ik zou het echt onwijs leuk (understatement) vinden als ik het ze persoonlijk kan vertellen dat ze oom en tante worden! dus eigenlijk is mijn vraag of jullie heeeeeeel hard voor me willen duimen dat het gaat lukken deze ronde?? het zal daarna namelijk wel weer heel lang duren voor ik ze weer zie natuurlijk duim ik ook voor jullie allemaal!
@Kaytjuh: Heftig zeg! Heel veel sterkte! @Temp: Hier ook al 3 dagen weer hogere temp en heeft FF me ook een kruis gegeven, Mijn CD loopt alleen een dag achter, verkeerd ingevuld door mezelf. Dus heb cd13 mn kruis plaats van cd12. Erg vroeg voor mij doen. Maar ook mijn ovu testen waren posi. Nu 3DPO dus! @Babyfotograaf: ik duim voor je dat je ze leuk nieuws mag melden als je daar bent
Gelukkig weer wat beter Morgen weer aan het werk . Ook erg blij dat mijn ongi voorbij is na acht dagen pfff hopelijk is de ronde nog korter als hiervoor
Dag dames, Hier ook weer ongi geworden, en lijkt me leuk nu eens mee te doen aan zo'n lijst! Wil je/iemand mij toevoegen aan de lijst?? Jettos - 5e ronde - 1e kindje - NOD 13 augustus
Hallo meiden, ik kom me ook hier melden. Sinds gisteren rood, maar had ook niet anders verwacht, het was voor ons pas de eerste ronde! Britttt, 27 jaar, 2e ronde, eerste kindje. NOD 14 augustus Hoop dat we allemaal op roze gaan!
NOD lijst 1 t/m 15 augustus 2012♥ 1. (4) Fengari, (4e ronde, 1e kindje) Jolan0, (7de ronde na mk, 2e kindje) Nayr (10e ronde, 1e kindje) Riza (4e ronde, 1e kindje) 2. (8) Tinkerbell26 (9e ronde, 2e kindje, MMM) Flora01, (2e ronde, 1e kindje) Nonma (6e ronde, 1e kindje) 2xTantein1Week (3e ronde, 1e kindje) wimjo ( 2e ronde, 2e kindje) L1980 (6e ronde, 1e kindje) Piccolina (5e ronde, 1e kindje) hopelessinlove (4e ronde, 1e kindje, 2mk) 3. (2) Lizy (12e ronde, 1e kindje) Vlinder (1e ronde, 3e kindje) 4. (1) MarjoleinART (3de ronde, 1ste kindje) 5. (0) 6. (7) Channie32 (19e ronde, 3e kindje) Missy78 (2e ronde, 2e kindje) Sjee (2e ronde, 2e kindje) Missiej (15e ronde, 2e kindje) tamjedebamje (3de kindje, 2de ronde) babyfotograaf (4e ronde, 1e kindje) Chantalcindy (4e ronde, 1e kindje) 7. (3) Charise ♥(1e kindje, 4e ronde (met temp/testen, 10e ronde zonder pil.) Molly27 (15e ronde, 1e kindje) MiniMe81 (1e ronde, 2e kindje) 8. (4) Ceilo (4e ronde,3e kindje) Marly87 (7e ronde 1e kindje) monica076(2e ronde 2e kindje) Lavina (3e ronde 1e kindje) 9. (5) Naliey (56e ronde-10e ronde na mk, 1e kindje) Starry (1e ronde, 2e kindje) Mommy2010Tony (4e ronde 2e kindje) RHR1985 (11e ronde, 1e kindje) MamaJens (4e ronde, 2e kindje. 1e kindje overleden 23wk) 10. (2) Angel77 (10e ronde, 2e kindje) Sannevh (1e kindje, 3e ronde) 11. (5) Crispy (4e ronde, 1e kindje) Noppie87 (5e ronde,1e kindje) Mart (2e ronde, 1e kindje) Gewoonmanon (3e ronde, 1e kindje) Cygnet2 (7e ronde, 3e kindje) 12. (4) Clijntje (19e ronde, 1e kindje) jv23 (3e ronde, 1e ronde na mk,1e kindje) Meis1987 (? ronde 1e kindje) Midani (2e ronde, 1e kindje) 13. (1) Jettos (5e ronde, 1e kindje) 14. (1) Britttt ( 2e ronde, 1e kindje) 15. (0) Datumloos: (2) Grumpy (7e ronde, 2e na mk, 1e kindje) Missiej (??) Illegaal: (2) Troelaa (7e ronde, 1e kindje) kaytjuh (2e ronde, 2de kindje) Aantal: 51 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden << lijst pagina 30 >> Ik heb me lijst denk ik anders staan want ik zit pas op pagina 18 nu
Hi Troelaa, ik dacht het hele topic dat jij degene was geweest die met de billen bloot ging in de lounge. Tot je ook wat ging zeggen
Mijn banner geeft trouwens aan dat vandaag mij ei is, maar ik voel niks... Is nog niet eerder voorgekomen, tot nu toe voelde ik mn ei altijd aankomen en was hij op de dag dat ik hem verwachte..
Hier hetzelfde, volgens FF heb ik hem 3 dagen geleden al gehad. En mn ovu testen zijn helemaal ontspoort
@Charise heftig hoor om dat te horen lijkt me, hoop dat het zaad wel goed is! Sterkte ermee @Kaytjuh pff dat is ook heel heftig zeg, hoop dat je het een beetje een plekje kan geven, veel succes met weer zwanger worden. @bf duim heel hard voor je! had het andere topic ook al gezien @jettos en britttt welkom en succes Voor de dames op wachtbankje, succes met afwachten maar weer, en voor de dames aan de klus, veel plezier met klussen Hier is de ongi ook zo goed als weg dus we kunnen weer aan de slag
Mag ik ook weer op de lijst? IS88, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje, NOD 11 augustus veel succes allemaal!
Hey allemaal, @piccolina, ik zelf slik momenteel geen medicijnen wat nog niet meevalt (ik heb anders tramadol en ibuprofen)... En mijn man heeft momenteel een ontsteking in zijn heup waarvoor hij dus die ibu heeft gekregen.. Beetje balen dat het in het eerste deel van de maand gebeurd!! Maar in ieder geval bedankt voor de info, ik kreeg het niet gegoogled voor de mannen! Liefs,
ik voelde ook altijd ei maar volgens mij voelde ik gewoon altijd mijn cyste van sinds die weg is voel ik ook niks meer. Ik doe gewoon zoals altijd testen, die blijven deze keer weer veel lang positief al 3 dagen... maar goed volgens mijn gyn. doen we het goed hehe View image: foto